NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Jakkie, sex tijdens mijn ongesteldheid. Ik moet er niet aan denken.

Zijn er echt zaadjes die veertien dagen kunnen overleven? :confused: Ik dacht dat het maximaal drie dagen was.

@ All: Hebben jullie wel eens dat je gaat twijfelen over je man/vriend straks als vader? Mijn vriend houdt bijvoorbeeld helemaal niet van wandelen, zwemmen en fietsen maar ik hoop toch echt dat hij straks wel meegaat met de baby. Overal zie je vaders leuk met hun kinderen meegaan en misschien zit die van mij straks lui op de bank tv te kijken. :(

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    @ kwiepark, hihi moest er wel even om lachen. Ik kan je uit ervaring zeggen, die mannen veranderen gelijk als er een kleintje is. De mijne wel iig. Hij was 25 toen loïs geboren werd, een jonkie dus :)...Zo trots als een pauw liep hij achter de wagen en nu nog. Hij heeft zelfs een fiets gekocht, want die had hij niet eens. Ze is ook stapeldol op haar papa. Maak je geen zorgen, dat komt allemaal goed zodra een kleintje is!

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    oh en ook hier verplichte rust tijdens de ongi...nu dus, is ook weleens lekker hoor, gewoon weltrusten, kusje en omdraaien...hihi

4. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    @katjak79 hier hetzelfde als ik ongi wordt: buikpijn een dag van te voren ofzo en dan hup ongesteld met de eerste dag veel helder rood bloed en daarna nog 3 dagen een beetje. Daarna is het bij mij wel voorbij, heb geen bruinverlies, nooit eigenlijk.

Klussen tijdens ongi is hier niet gebeurt nu want mijn ei komt niet voor dag 25, maar in het verleden hebben we het wel eens gedaan als ik ongi was en we hadden zin. Eerst wel ff goed douchen natuurlijk en dan gebruikte we wel een condoom, dat vond lief wel zo prettig.

@naliey vervelend die vlek! Zou ook niet weten wat je daar tegen kunt doen. Weet ook niet of het er nog uit gaat. In kattenurine zit ook amoniak dus misschien dat daar die vlek daarkomt en ik weet niet of dat er uit gaat. Misschien ff op googlen?

@kwiepark zou me geen zorgen maken hoor, mannen veranderen vaak helemaal als ze zo'n kleintje in hun handen hebben. Volgens mij is 14 dagen wel uitzonderlijk maar het kan wel, maar een week overleven is niet zo gek.

Volgens de ovutesten heb ik waarschijnlijk vandaag mijn ei gehad (hij was zondag en maandag positief) dus nu maar afwachten.

5. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    @Kwiepark; Daar ben ik nou ook bang voor! Aan de ene kant denk ik dat hij veranderd zodra hij papa wordt, maar aan de andere kant ben ik bang dat hij blijft zoals ie is. Dus nooit fietsen of "leuke" dingen doen. Maar bij mij is het nog iets erger; de mijne twijfelt ook nog eens. Nu met die financiele crisis heeft hij zo zijn twijfels of het wel verstandig is om nu een kind op de wereld te zetten :-s
    Gelukkig blijft het bij af en toe klagen en klussen we gezellig door.

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mijn vader hield daar niet van en ook niet toen wij er kwamen.
    Hij heeft nooit met ons in de kinderwagen gelopen ofzo, en dagjes uit waren ook sporadish
    wel gingen we vaak na mn opa en oma en dat was een heel feest :D nu nog als ik mn opa zie ;)

mijn mannetje daar tegenover is weer totaal anders
    hij staat er juist om te springen om vanalles met een kleine te gaan doen, deed hij ook met mijn oppaskinderen en met ons neefje nu :)

denk dat het zo verschillend per man is hoe ze gaan reageren.

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Die van mij is nu ook altijd moe en blegh, nergens zin in maar ik denk idd dat die mannen wel bijdraaien als hun (jullie/ons) kindje er eenmaal is. Wij hadden vorige maand onze 1e ronde en na allerlei kwaaltjes die erop leken dat het stiekem raak kon zijn (achteraf ontpillen denk ik) werd ik ongesteld...hij zei dat hij het stiekem toch wel jammer vond terwijl hij altijd degene is die (nog) geen vadergevoelens denkt te hebben.

8. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke
    5: Lonny & debbedebs
    6: Sam28 & cjpt
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai & karoliene
    9: misslizzy
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979
    12: Frownupsidedown & MyPrecious&annettevl
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd&Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling
    17: Nicole84 & Puzzcat24&Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS
    19:
    20: wendyvanliemde
    21: Rianne80&naliey
    22: djaar77
    23: klusser1980
    24:
    25: morgenzon
    26: Dragonfly
    27:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane
    2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    -Lisannemiek
    -mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

99 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

9. sanneke78

sanneke78 Lid

21 okt 2008
    95
    0
    0
    Zo, in de vierde ronde mezelf eindelijk op de pasagierslijst gezet. Ik hoop dat ik het zo goed gedaan heb, want ik moest 4 pagina's terug om de lijst op te halen en te quoten. Ik zag geen mensen er tussen staan die er ook op wilden, sorry als ik je toch over het hoofd gezien heb.

Ik hoop natuurlijk dat het heel erg lukt deze maand en dat mijn naam op 4 november op roze staat onder de roze motor, maar de roze mini van december is ook echt geweldig!

Groetjes
    Sanneke

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ JedidJah, sterkte meid.. Hopelijk kun je nou een keer snel gaan genieten..

.
    Wij doen het wel als ik ongie ben nu.. Ik ben het ook maar heel licht en 's avonds is het ook over. Ben ook heel lang ongie en heb een hele cyclus spotting dus dan kan het ook niet anders eigenlijk he..

11. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Beehhh balen! Aan mijn lijf te merken zit ik vlak voor/in mijn vruchtbare periode (cyclus is onregelmatig dus niet teveel van banner uitgaan) en nu moet manlief gaan werken. Ik hoop dat de ovulatie nog effe op zich laat wachten want anders is dit een verloren maand :(

Wij klussen niet als ik ongesteld ben, vind ik zelf ook niet prettig. Maar zodra de menstruatie weg is gaan we meteen weer aan de klus totdat ik zeker weet dat de eisprong is geweest en vaak daarna ook nog wel, maar dan rustiger aan :oops:
    Ben benieuwd wanneer we nu eens beloond gaan worden, al krijg ik er eerlijk gezegd steeds minder vertrouwen in. We zullen wel zien.

Ik lees ook van veel mensen dat ze met ovulatietesten bezig zijn. Nu heb ik enkele maanden clearblue en matcare ovulatietesten gebruikt, zelfs 2x per dag, en ik heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad. Nu heb ik vandaag eens die van de kruidvat gekocht in de hoop dat dat bij mij beter werkt. Ik vraag mij af welke testen jullie gebruiken en of jullie daarbij duidelijk positieve testen mee krijgen.

Groetjes Toetje

12. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    @djaar77: inderdaad toevallig, zelfde dag ongi en beide 37 dagen cyclus! Maar ik kom voor mijn NOD toch echt op 23 november uit....
    Ik zag ook dat we beide voor de 2e ronde zijn. Hmm, toch al spannend hè, ook al zijn we nog maar kort bezig. Nou ja, deze dagen valt het wel weer mee, gewoon beetje wachten tot vruchtbare periode eraan komt....

@ alle anderen: over de rode zee gaan? Wij deden het ten tijde van de prille heftige verliefdheid soms wel (jááááááren geleden ;). Maar ik was tijdens de pil dan ook maar lichtjes ongesteld. Het werd dus echt geen vieze bende. Daarna gewoon even wassen. By the way, ik heb toen af en toe wel gemerkt dat het juist heeeeel lekker was (extra spanning rond spieren ofzo?!?!)....

Het duurt bij mij ook nooit zo lang, een dag of drie, maar stelt niet zoveel voor. Begint met vette huid en paar uurtjes lage rugpijn, dan komt het 1 of 2 dagen erna. Maar rood, geen bruin. Omdat ik niet zoveel bloed verlies, slaap ik 's nachts zonder tampon o.i.d. Ik doen gewoon een tent-onderbroek aan, die ik gewoon kan wassen, maar mijn bedje blijft prima schoon. Ook nu na 3 maanden ontpillen is het nog zo. Best relaxt hoor... Maar nu (zijn ruim 7 jaar samen) doen we niet echt meer over de rode zee....

O ja, ook wel het idee dat als je het doet wanneer je bijna bijna bijna ongi moet worden, het ongi door het klussen op gang geholpen wordt. Is het een paar uurtjes later ineens zover....

Groet,
    Klusser1980

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Als iemand toevallig de lijst gaat aanpassen, kan je mij dan op de 19de zetten ?

Alvast bedankt !

14. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke
    5: Lonny & debbedebs
    6: Sam28 & cjpt
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai & karoliene
    9: misslizzy
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979
    12: Frownupsidedown & MyPrecious&annettevl
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd&Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling
    17: Nicole84 & Puzzcat24&Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS
    19: ilonahokkeling
    20: wendyvanliemde
    21: Rianne80&naliey
    22: djaar77
    23: klusser1980
    24:
    25: morgenzon
    26: Dragonfly
    27:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane
    2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    -Lisannemiek
    -mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

100 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

je staat erbij ilonahokkeling

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @ knippy: Thanks !

16. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Hè gelukkig dat er meerdere meiden zijn die het herkennen dat hun man of vriend regelmatig op de bank zit. Mijn vader was namelijk ook zo en deed ook heel weinig met ons. Pas na de scheiding ging hij zich meer interesseren voor ons. Voor ons als kinderen was dat echt helemaal niet leuk, zo verplicht ineens leuke dingen doen. Vandaar dat ik hoop dat mijn vriend straks wel leuke dingen gaat ondernemen met zijn zoon of dochter. Maar goed, het duurt sowieso nog even voordat er een kleine is.

@ All: Nog leuke plannen vandaag? Nu ik op het wachtbankje zit, moet ik wel even omschakelen. :rolleyes: Vandaag in ieder geval een dag werken van negen tot zes.

Allemaal veel plezier met wat je ook gaat doen en tot later!

17. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    goedemorgen dames,

alles ok hier?
    heb mn vruchtbare dagen weer achter de rug...dus ook ik neem plaats op het wachtbankje.
    ben benieuwd wat ronde 17 gaat brengen..

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @klusser1980;
    Dat ik op 22 nov sta is omdat ik de vorige periode 33 dgn had en nu de laatste 37. Ben een beetje optimistisch :)

Ik denk dat het elke ronde spannend is of het nu je eerste, tweede of twintigste ronde is. Persoonlijk ben ik erg ongeduldig en duren me de dagen veel te lang.

@all; voor wat betreft het ongi. Het komt onaangekondigd (geen klachten) en begint met wat licht roze bij afvegen. Gaat binnen 2 uur duidelijk licht rood bij plassen. Na een halve dag zijn het echt donker rode slijm slierten (sorry) en dat houd 3 dagen aan. Vanwege allergie zijn tampons geen optie dus alles duidelijk zichtbaar (nogmaals sorry).
    Op dag 4 is het minder heftig maar zeker niet over. Op dag vijf gaat het duidelijk minder en dag 6 is dan echt de laatste.
    Toen ik 16 was kreeg ik pijnstillers op recept om te voorkomen dat ik flauwviel en te zorgen dat ik mijn dagelijkse dingen een beetje kon blijven doen. Mijn ongesteldheid is dus zeker niet zo vrolijk zoals in de reclames beweerd wordt.

Voor wat betreft mijn temperatuur; ik had niet het idee dat ie nou zo hoog is (als gemiddeld beweerd wordt dat 37,5 normaal is, hebben ze zeker nooit op dit forum gekeken!).

En nu ga ik maar eens aan het werk en lees zo af en toe tijdens pauzes met jullie mee.

Fijne dag en suc6 alemaal

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

hallo meiden,

Kom me hier melden..... 18 november is de nieuwe dag!

20. meisje1983

22 okt 2008
    30
    0
    0
    hallo allemaal ben nieuw hier. vandaag is mijn nod, heb geen klachten. ik zit te twijfelen of ik al zal testen.

Deel Deze Pagina