saaie boel hier in het weekend. Ik had bijna niets bij te lezen Zit iedereen soms doordeweeks op kantoor achter de computer. hihihi Nou ik ben in ieder geval al weer beter gestemd, heb een goed gesprek gehad met mijn man én meteen geklust. Hij wil er deze maand ook hard voor gaan en snapt mij nu wat beter. =D> Welterusten iedereen (of goedemorgen aan diegene die nu al liggen te slapen en dit dus 'smorgens pas lezen.) Oja bedankt voor de knuffels, ze deden me goed!
Hallo meisjes, ben weer even online. Man ligt op bed dus het kan nu. Hij klaagde dat ik zoveel op het forum zat hihi. Heb een heleboel gelezen, maar vergeef me dat ik even niet op iedereen reageer. Zijn er nog mensen online? Tchjussie, koes, koes en toedels van mij.
Ik denk op 13 dec. Het is wel een vrijdag, dus misschien een dag later of eerder. (ben nogal bijgelovig hihi). Oh ik hoop toch zo op een witte kerst, tegen beter weten in vaak, maar ik vind het zo iets magisch
Heb net even nieuwe foto's op hyves gezet.. Erg lachen, jongste kat wil bij een van de oudere jongetjes zitten en dat ging wat moeilijk.. heb een reeks gemaakt.. De kleinste heeft het kussen nu tis um toch gelukt!
Hier alles goed. Flink aan het wachten hiero. Over 3 minuten nog 2 dagen. Poeh hihi. Bij jou ook weer een stuk beter las ik. Ben ik blij om. En ja, jij hebt wel een rare cyclus, maar ik heb erger gezien.
ooowjaaa dat hoop ik ook! *zucht en droomt verder* ik ga weer, vriend is thuis van het werken! slaap lekker liefs springmuis