NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    @spirit
    Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

2. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Bos, meid wat spannend allemaal. Ik zal voor je gaan duimen hoor!

3. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hoi allemaal,

Nou ben hier gisteren dus verzeild geraakt voor het eerst en moet zeggen dat ik dit NOD forum en lijst en dat er zo met elkaar mee geleefd wordt erg bijzonder vind.
    Ik ben dus 7 dagen over tijd, maar 2 x negatief getest. Ik weet dus echt niet wat ik er van moet denken. Ik ben 2 x eerder zwanger geweest (1 missed abortion waar we pas bij een echo die plaats vond rond de 10 weken achter kwamen :cry: ) maar een tijd daarna werd ik weer zwanger en kregen we een prachtige dochter. Maar beide keren had ik toen na een week over tijd een knalroze streep en nu dus niets.
    Wordt er erg onrustig van.

Groetjes

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Ik wens je veel suc6 en hoop dat je hier vindt wat je zoekt. En niet te vergeten hoop ik voor je op en positieve test en een hele mooie zwangerschap

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @2Djaar
    Dank je wel!

6. Niet meer actief

Spirit nogmaals HIEPERDEPIEP :)

Bos ,dat je snel je uitslag weet ,mag je vanavond bellen ervoor of belt de HA je op?

Lumea , we duimen voor die + test :)

Dus als ik goed begrijp gaat je temperatuur eens je eisprong hebt fiks omhoog?
    Dan heeft klussen ook geen nut meer?

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Spirit Gefeliciteerd

@ Bos, succes!

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    GEFELICITEERD!

Mogge allemaal!

Vandaag is mijn temp weer eens normaal (pre O). pffff.
    Ik ga zo maar eens mijn banner aanpassen, want daar klopt niks meer van..
    Mag toch nog wel even hier blijven rondhangen ook al val ik eigenlijk van de lijst af?

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nee natuurlijk niet! Lekker blijven kletsen hier!

10. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Lumea: WELKOM! Balen dat je zo'n rare cyclus hebt, heb je wel je eisprong gehad?
    @Bos: Pffff, het gaat ook niet makkelijk he? Krijg je vanmiddag nog de uitslag of moet je tot morgen wachten? Ik zal voor je duimen!

11. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Even een vraagje aan de moderators en de actieve gebruikers hier, deze topic is zoooo lang dat alles ook moeilijk bij te houden is. Maar je mag niet een nieuwe topic openen hier. Ik vind het zo best lastig en is het dus niet mogelijk dat als een topic bv 400 reacties heeft er een nieuwe wordt geopend? Of vinden jullie dat helemaal niets en vinden jullie het prima zo?

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi Hope,

Het topic is juist onze NOD in November en daar kletsen we op alle mogelijke manieren omheen.
    We bespreken hier ook vragen/baaldagen/dagelijkse bezigheden etc, wil je echt specifiek over een onderwerp praten dan kun je aparte onderwerpen posten, waar je op de index van het forum verschillende onderwerpen van kunt vinden.
    Maar hier kan je ook van alles bespreken, ik onthou altijd bij welk nummer ik gebleven ben en lees vanaf daar verder (als het niet teveel is).

13. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hoi Sylvia, tis juist dat ik ook mijn NOD in november heb (eind november) en dat ik juist daar graag over wil kletsen maar dat je je toch beetje een insluiper voelt hier omdat het onderwerp al lang loopt en het allemaal moeilijk bijhouden is. Al heb ik vaker in deze topic gereageerd en ook gewoon reacties teruggekregen. Maar voor mij is nu het wachten (2wk) begonnen dus vandaar.

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Hope gewoon lekker meekletsen hier, ik mis ook weleens wat want als er heel veel kekletst wordt op een dag kan ik het ook niet bijhouden hoor. Succes met het wachten, ik vind dat altijd het moeilijkste deel van de maand!

15. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    NOD November

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles :cry: & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia
    4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje :cry: & Inkerbell & sam1986 & Moosje25
    5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey :cry: & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 & Lumea
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama & goolio
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 & knorretje84
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya & christien86
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan
    17: Nicole84 & Klasien1978 & redirose
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja
    20: Chantallie24 & Emma21 & ellen30 & mvdb
    21: naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28
    23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn
    25: Moor & morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde & rama
    26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123
    27: NourElHouda & Marty & Rootje79 & Rianne80
    28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25
    - Springmuis

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Tessa8

10 November
    -Catje86
    -Daiquiri
    -katjak79
    -Isla
    -Flower72
    -Deebie
    -Puzzcat24
    -Csillag

12 November
    - hanneke78
    - Loel

14 November
    - knorretje84

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

19 november
    - Brenda1122
    - Danif

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje
    - Jammie

24 November
    - burningkarma
    - Kita29

25 november
    - rama

29 November
    - Pupke1979
    - wendyvanliemde

222 passagiers voor de roze motor!
    36 Zwanger, 81 Ongesteld, 13 Negatieve test, 4 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 3 *vlindertjes*

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

16. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    :idea: Christien erbij gezet en gelijk op groen
    :idea: Nicole op roze
    :idea: mvdb op 20 november erbij
    :idea: rama bij de test van 25 november gezet

Kortom, de lijst is weer compleet.

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Hope: ik moet zelfs nog beginnen met wachten op mijn NOD (wacht nu nog op mijn ei). Wachten we gezellig samen!
    Ik haak ook op allerlei verschillende momenten in en af, geen enkel probleem.
    Gezellig dat je er ook bij bent!

18. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    :) Bos: Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek? Wel ergens een positief teken dat de huisarts denkt dat de eerste test klopt.

:) Klasien: Fijn dat het bloeden nu minder wordt, dan stelt je toch gerust. Verder voel je je goed?

:) Sylvia: Dat rotei ook! :( Je bent nu al zolang aan het wachten dat je nu toch graag wilt weten waar je aan toe bent. Dikke knuffel!

:) Katjak: Fijn dat je man nu begrijpt wat er in jou omgaat en dat hij nu wil meewerken (wat klinkt dat raar zeg). Als je twijfelt aan je cyclus of de zwemmers van je man, zou ik toch die doktersdrempel overgaan om het allemaal eens te laten onderzoeken. Dat weet je in ieder geval waar je aan toe bent en dat geeft misschien weer wat rust.

Voor mij is het wachten begonnen tot aan volgende week zaterdag. Bij de decembermeiden zag ik dat ze al druk bezig waren met het optuigen van een boom, laten wij eerst Sinterklaas maar eens meenemen tijdens het wachten.

Iemand trek in pepernoten, speculaas of taai taai?

* KwiePark zet een fikse bank (roze) met lekker hangkussentjes (ook roze) neer, pakt een tafel erbij, zet daarop een giga pot thee, doos met allemaal smaakjesthee ook gevonden, stalt een aantal borden uit met daarop gevuld speculaas, gewoon speculaas, taai taai, pepernoten en nodigt iedereen uit om er iets van te nemen. *

19. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik herken dit wel hoor. Ik voel me ook vaak een insluiper en lees dan alleen maar. Of ik reaggeer en lees zelf dan pas een dag later weer. Zijn die kletsmeiden zomaar 50 bladzijden verder. :D Maar gewoon reageren hoor. Dat doen we allemaal. Ik ben ook net begonnen met wachten, dus wacht ik gezellig met je mee.

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Doe mij maar een speculaasje!

Deel Deze Pagina