Dames, bedankt voor jullie antwoord! Ik denk dat, als het goed gaat, ik ga wachten tot de 23ste. Dan zijn mijn man en ik een half jaar getrouwd en dat kan dus of een leuke dag, of simpelweg een minder leuke dag worden Hope, ik ben niet net gestopt met de pil, die slik ik al heel lang niet meer. Ik ben wel regelmatig ongesteld, meestal cyclus van 30 dagen, alleen vorige ronde was die ineens 35 dagen! Voor iedereen die nog wacht, succes! En Bos, ik hoop voor je dat de uren snel wegtikken! Mexican
@Klasien: Gecondoleert met je grootmoeder, en je weet wat ze zeggen, voor elk leven dat gaat komt een nieuwe..... Ik loop trouwens net zo te rommelen als jij. Nu ook wat bloedverlies. Heb besloten het aan te kijken en uiterlijk einde van de week HA te bellen. Ik zou zeggen stort je lekker op je nieuwe job! Hier alvast een knuf
@Bos: maar bij jou stond er ZWANGER toch? Of verwar ik je met iemand anders? Ik dacht dta dat de digitale variant was. En bij die laatste heeft diegene het over dat de test zwanger aangaf ipv niet zwanger. Maar hoe dan ook. Ik hoop op eht beste voor je en mogen de uurtjes deze dag snel voorbij tikken..
Goedemorgen meisjes! Het begin van een nieuwe week, ben benieuwd wat deze ons gaat brengen. * @Bos: ben benieuwd wat er vanmiddag uit het bloedonderzoek komt. Ik hoop en duim voor je dat je goed nieuws mag ontvangen. * @Nikita: Heel veel succes nog met die laatste paar dagen wachten. * @Djaar: nog steeds je ei kwijt meid? Wel goed dat jullie om de dag blijven klussen, je weet maar nooit. * @SylviaM: Natuurlijk mag je hier mee blijven kletsen. Is toch gezellig? Er zijn er ook meerdere die in december meekletsen van hier hoor. Ik vind persoonlijk dat we een hartstikke leuke, gezellige groep hebben. * @Hope1982: Toegegeven, kan het vaak best lastig zijn. Ik gebruik meestal op de begingpagina van NOD dat blauwe icoontje (die met dat pijltje ervoor), dan weet ik gelijk weer waar ik de vorige sessie ben gebleven. En anders inderdaad even het pagina nummer onthouden. Niemand verwacht van je dat je alles van iedereen onthoud hoor. Je mag af en toe best vragen wat er precies gebeurd is die dag als je niet alles kan bijhouden, zeker weten dat iemand dan even een kleine samenvatting geeft. Hoop dat het je niet weerhoudt om gezellig mee te blijven kletsen. Ook vanaf de wachtbank. * @Mexicang: Welkom hier. Je hebt je antwoord gehad op je vraag zie ik. Ik wil nog wel even toevoegen dat het handig is om per maand bij te houden hoe lang je cyclus was en wanneer ongeveer je eisprong. Dan je evt. kwaaltjes etc. Dat geeft een stuk meer inzicht. * @Klasien: Gedondoleerd meid.
Ik heb er ook enigsinds moeite mee om alles bij te houden en voel me ook een beetje een insluiper aangezien ik niet zo vaak reageer.....ik vind het aan de ene kant een superleuk forum aan de andere kant dus een beetje lastig te volgen met de vele gebruikers hier.....maar misschien went het nog Ik zit nog te wachten op mijn ongi, mijn nod was afgelopen vrijdag, maar ik heb vandaag pas beetje ongi gevoel. Hoop dat het niet doorzet en ik zwanger ben! groetjes!
je hebt gelijk maar zei heeft het over dat hij kapot is...en die van mij had het al twee keer gedaan en toen gaf hij aan niet zwanger (dat was begin november voor mijn bloeding) nou ja zit maar 1 ding op en dat is afwachten....
Sterkte lieve BOS, laat je niet gek maken. Ga anders even lekker winkelen of naar buiten (als je thuis bent) zodat de tijd lekker snel gaat.
*rolt uit de mini (wat is dat ding toch klein in vergelijking met mijn eigen riante station....), strekt de beentjes, ziet het uithangbord van Kwie, neemt heeeeerlijk plaats in de roze bank met roze kussetjes, pakt een paar taai taai poppies en een koppie Fruit Welness Kiwi/Orange...... .... ...verslikt zich in een slokje, staat op, maakt een voor Spirit!, gaat [-o< voor Bos, gaat toch weer lekker zitten en leest nog ff verder* Jeemig die hele nachtelijke conversaties, pfff, ik sliep al vele uurtjes geloof ik, hahaha.... @ Hope, wat ik nog wel prettig zou vinden....in een ander forum kan je bij het onderwerp klikken op je laatst gelezen bericht in dat onderwerp.... Dat is wel handig. Nu moet ik altijd eerst zoeken waar ik gebleven was! (of heeft iemand daar een gouden tip voor?) Maar verder kan je gewoon hier meebabbelen hoor, het is gezellig en geen verplichting! @ Bos, wat een onzekerheid enne, die cb testen...brrrr ik vertrouw ze gelijk niet meer (of juist die anderen....dat ligt aan jouw uitslag natuurlijk!) @ Klasien, bij jou is het momenteel dus ook een beetje vaag allemaal....ook jij dus sterkte met afwachten enne, gewoon een positieve test einde van de week hoor! En gecondoleerd.... *heeft haar mond netjes leeggegeten, rent nog even terug naar de mini's, want de lunch gaat zo beginnen hier op kantoor*
haha die Jutte, ik moet altijd zo lachen om jouw berichten haha. Oh enne, ik dacht dat ik de gouden tip had, zie mijn vorige bericht Over dat blauwe dinggetje aanklikken.
Hey dames and heren(indien er zijn dan) Dave weer hier, ben ff voor chantal bezig ff kijken of deze FOTO werkt van haar test DE FOTO Heeeeeel goed kijken want hij is er wel Gegroet allemaal en voor de Zwangere dames, VAN HARTE , de ongestelde doorloop dames, Sterkte voor de volgende keer en Wip er lekker op los XD En de verdrietige dames, moge de geluk terug komen en je steuen in deze slechte dagen Voor de zieke BETERSCHAP! Zooooo LATERS DAMES!
Nou, ik zie niks eerlijk gezegd. En ik heb echt goed gekeken. Maar misschien is de streep in het echt duidelijker of zo.
Hellaas wel ja, heb de foto zelf erta belicht om het te latwen zien, de dames zeggen dat ze het wel zien hier =.=' maar ja ik heb me best gedaan gr dave
@dave: zie hem ook niet .....maar het belangrijkste is niet dat ik hem zie maar dat jullie hem in het echt zien ..... (leuk een keer een man hier....krijg de mijne nooit zover )
das ook zo En ben al eerder geweest hoor, kijk maar ff uuuuuuuuh 50 a 100 pagina's terug of zo XD Nou ja ik ga eten en de was ophangen, de dames zullen zelf wel gaan posten Gegroet Dave
Vette F*ck! Waarom hebben die verdomde mij nou toch gevonden? Maar goed, heb gelukkig wel een antwoord op wel of niet! Ik ben in december