Ik jump nu natuurlijk middenin een discussie, maar wil graag nog even reageren op Sylvia. Ehm....ik denk het wel. Weet je, ik heb nog nooit ovulatietesten / temperaturen gedaan omdat ik vrij snel in verwachting was. Beide keren na 3 maand. Dus ik heb altijd in de luxe positie gezeten dat ik daar niet bovenop hoefde te zitten. Ik hou er nu wel rekening mee dat er waarschijnlijk wel iets was begonnen met innestelen maar dat dat nu gestopt is en dat het wachten is totdat het afgestoten wordt. Maar ik heb ook nog wel een beetje hoop . Ik laat het tzt wel weten. Ik leer hier trouwens een heleboel over verschillende soorten zwangerschapstesten. Maar ik wist niet eens dat er ook een bloedtest gedaan kon worden . Hoezo ignorant. Kun je zo'n bloedtest trouwens ook zelf doen of moet je daarvoor naar een huisarts?
lumea: voor zo'n bloedtest heb je een verwijsbrief nodig. vorige keer kreeg ik er 1 van de gyn. (in overleg met mijn vk) en vandaag kreeg ik er 1 van de huisarts. en dan moet je laten prikken in het ziekenhuis....en als er een lab aanwezig is in dat ziekenhuis krijg je vaak dezelfde dag nog de uitslag...
Hmm goed dat ik er naar vraag dan, had zo'n vermoeden dat je er niet veel over kwijt wilde... Snap het wel dat je bang bent de goden te verzoeken. Ik had de dag voor ik ongi maandverband gekocht, en dacht toen nog zal ik het wel doen...Na ja, het was anders ook wel gekomen, maar het is hetzelfde gevoel. Je weet het he, een negatieve test wil nog zeggen aangezien je nod woensdag is...Hoop het voor je meid! Je bent altijd zo positief naar iedereen (uitzonderingen daargelaten ),nu is het jou beurt!
Ja, we leren hier veel op het forum. Altijd handig als je iets raars hebt, er is altijd wel iemand die het al eens heeft meegemaakt en er meer over weet. Een bloedtest kun je via de huisarts of Gyn krijgen en kan al vrij vroeg getest worden Ladies, ik ga er vandoor... heb een beurs in Zwolle (moet dus een stukkie rijden) en vanavond tennisles. Misschien tot vanavond en anders tot morgen ciao
Ja dat weet ik dus ik wacht 'rustig' verder af. En dat laatste is lief! Maar dat verdien ik niet hoor.
Ik ga me er toch maar bij neerleggen dat het niet zo is waasrschijnlijk, ik wacht me ongesteldeid wel af. En anders maar na de volgende ronde! Mag ook niet zeuren het is ronde 1. Maar Dave en Daphne bedankt! Groetjes Chantal
@ Spirit: Gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor jou. Wij gaan vanavond naar de HA. We zijn zo benieuwd. We zijn al volop plannen aan het maken... Groetjes! Meilan
durf je nou te zeggen dat je dat niet verdient *bos haalt water en zeep en laat daan even goed haar mond spoelen* laat ik het niet nog een keer horen ja [-(
Geen idee hoe dit allemaal werkt.. ik heb mijn nod dag hopelijk op 30 november.. Het is de eerste maand na verwijderen na mirena waarbij ik wel regelmatig ongi werd.. ik kan nu al bijna niet wachten dus dat gaat nog wat worden met mij. Wil iemand me op de lijst zetten...ik krijg het zelf niet voor elkaar.. groetjes van de lente
bos succes en hopelijk komt je HA vandaag met een goed telefoontje, ik keep my fingers crossed! spirit van harte gefeliciteerd, wat een mooie maandag morgen! * pikt een pepernootje van KwiePark Klasien, gecondoleerd met je grootmoeder, en ik blijf hopen dat het bij de zwangerschap hoort wat je nu allemaal meemaakt Twinkel nog negen daagjes Mexicang welkom Daan78 gave nieuwe avatar en banner! vooral je avatar erg cool Dafffie kun je hem niet in marco nemen.. of een spiegelreflex cam die hem focust.. ik zie wederom niets Helma jammer succes volgende ronde Silvia heb je nog iets van je ei vernomen?! ****** Ik zie jullie straks weer ben nu naar de HA moet er om 13:50 zijn xxjes
@bos en sylvia Bedankt voor jullie reactie Ah, met een verwijzing. Ja logisch. Ik dacht: er is tegenwoordig zoveel mogelijk....waarom niet bloedtesten thuis . Heb een tijdje in het buitenland gewoond en ben nog niet helemaal geland met wat er wel en niet mogelijk is hier. En wat is nou eigenlijk de beste tijd om een zwangerschapstest te doen? Ik wachtte steeds tot een week na de NOD. Maar dit keer kon ik me niet inhouden. Groetjes!
hallo! zal hem nog een keer neerzetten, omdat er niet gereageerd is helaas.. ik blijf die klachten houden.. en had gehoopt of jullie er soms iets meer van wisten en zo niet dan ook een kleine reactie.. ik snap best, ik ben hier nieuw, jullie hebben al eea meegemaakt met elkaar.. maar heel even een reactie mag toch wel? bedoel het niet slecht of boos, maar ben momenteel een beetje onzeker. we gaan voor de 2e, dus ja de eerste keer is gelukt. maar zwangerschap is toen naar verlopen, ben met 34.2 weken met spoed bevallen van ons zoontje.. hij doet het nu goed.. hoe wel volgens de "richtlijnen" hij iets achterloopt.. verder zijn we nu alweer ruim 7 mnd bezig om zwanger te worden. en het doet elke keer "pijn"om te merken en te zien dat het toch niet zo mocht zijn. elke keer hoop ik toch bewust of onbewust dat het raak mocht zijn. zeker omdat de pil mijn hormoonhuishoudeing compleet door de war heeft gestuurd en ik eindelijk een beetje op de rails hiermee zit. weten jullie iets meer van mij.. oja ik ben bijna 30 en mijn zoontje ruim 2. nu mijn vraag (heb er nl nog steeds last van): mijn onderbuik voelt zo inmens zwaar aan en heb van dat zeurderige ongi gevoel, moet het pas rond de 25e worden.. wat kan dit betekenen.. begon eergisteren ineens. snap er niets van.. ook heb ik een heel vaag drupjes bloed ontdekt in mijn inlegkruisje. is nu weer weg. ben erg onzeker nu, en heel bang dat ik me blij maak met een "dode mus" , omdat we nu een ruim een half jaar bezig zijn voor nr 2.. ik een paar mnd geleden een bloeding in mijn buik kreeg na de eisprong. dit voelt niet hetzelfde, maar het voelt zo "zwaar en zeurderig aan"net of ik dus ongesteld ben.. maar dat dus niet kan... ook tintelen mijn borsten en als je er af en toe aan zit dan doet het "zeer" is niet altijd zo. ben ook sinds zaterdagochtend elke ochtend flink misselijk, soms spugen soms niet.. en sinds vandaag doorlopend misselijk, zonder spugen. slaap slecht, veel nachtmerries.. veel plassen.. wat kan dit betekenen? groetjes
je kan testen op de dag van je NOD....als je een week later test is de kans veel groter dat je positief test....als je op je NOD test is de kans dat het je nog niet genoeg hormoon aanmaakt wat groter...maar het kan wel...
NOD November 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 & Lumea 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama & goolio 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 & knorretje84 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya & christien86 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan 17: Nicole84 & Klasien1978 & redirose 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja 20: Chantallie24 & Emma21 & ellen30 & mvdb 21: naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 & Mexicang 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn 25: Moor & morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde & rama 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 & Rianne80 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 & Lente1973 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 14 November - knorretje84 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma - Kita29 25 november - rama 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde 224 passagiers voor de roze motor! 35 Zwanger, 82 Ongesteld, 14 Negatieve test, 4 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag 4 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! ********************* @Mexicang: ik heb je op de 22e gezet als je dat goed vindt. @Esther: je staat helaas op rood. Succes in de roze mini. @Helma30: Jij ook op rood. Meer geluk in december gewenst. @Lente1973: Je staat op de lijst voor de 30e. Heel veel succes gewenst. @Mijzelf: op groen uiteraard. Nou, ik denk dat de lijst zo weer compleet is en ik sluit natuurlijk af met het aloude gezegde: Wijzigingen onder voorbehoud. De bewerkster van de lijst draagt geen enkele verantwoording voor evt. fouten. Gelieve uw schriftelijke wijziging in het daarvoor bestemde postvak te deponeren. Bij voorbaat dank, Daantje
rama: sorry dat er nog niet gereageerd is....het is ook zo druk hier...en omdat je nieuw bent wil niet zeggen dat je op de tweede plek staat.... het kan zijn dat je een vroege eisprong hebt gehad (temp je of gebruik je ovutesten?) en dat je dus die klachten heb omdat je zwanger bent....maar ja je kan maar 1 ding doen en dat is afwachten (Grrrr wat haat ik dat woord......ik denk dat ik een woordenboek ga maken Zonder het woord wachten,afwachten,miskraam en onzekerheid.....zucht)