NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    hallo allemaal,

ik heb even een vraagje..
    wat betekend *vlindertje* in de lijst...?
    ik zie ineens oranje staan en er staat een :( smilie bij...

knuf naliey

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    kindjes die niet meer bij ons zijn....

3. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Liesben: spannend

@ Helma: Verdorie, klote :evil: :evil: :evil: , hoop dat het snel raak mag zijn.

@ Lumea: hallo

@ Spirit: zie je wel JOEPIE

@ Bos: wel erg spannend!

@ Hope: blijf gezellig kletsen

@ Kwiepark: wat hou je de lijst netjes bij! :thumup:

@ Esther: succes

@ Klasien: het is heerlijk om te vertellen hè. Als ik het allemaal zo lees ben je echt wel goed zwanger hoor! Wil je ook condoleren met je grootmoeder.

@ Tinkle: bedankt en wachten sucks idd.

Tijd is op, moet weer gaan werken!
    Tot straks!

4. rama

rama Lid

15 nov 2008
    74
    0
    0
    bedankt voor het reageren bos, en daan bedankt voor mij in het lijstje plaatsen.

ik heb de ovutesten gebruikt keurig 6/7 dgn na mijn menstruatie.. heb ze 5x gebruikt, toen waren ze op.. en op allemaal 1 streepje, dus geen eisprong.. heel raar. rond de 12e moet de eisprong geweest zijn, ik voelde toen wat steken.. hebben de 11e geloof ik geklust (ook zo'n raar woord)

ben zo bang dat het weer niet zo is.. dat het de darmen zijn.. :S vindt het heel irritant..
    moet nog een week wachten :(

maar goed er zijn ergere dingen..

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hoi Rama,

Ik ben heel hard aan het terugdenken aan die keer dat ik zwanger was. Toen had ik ongeveer een week voordat ik ongesteld moest worden ook een beetje zeurderig gevoel en bleek ik ook bloed te zijn verloren. Ik was echt zo verbaasd toen: maar ik moet nog helemaal niet ongesteld worden. Pas later dacht ik: ohhhhh maar het zo ook wel eens een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest. Ik heb toen maar 1 dag wat bloed verloren, meer niet. En ik was inderdaad zwanger.

Ik weet natuurlijk niet zeker.....maar wie weet. OOOOOHHHHHH je moet gewoon echt nog geduld hebben. Moeilijk is dat he!

Ik hoop echt dat het positief zal zijn. Laat je het tzt even weten? En blijf lekker posten hier, want het wordt echt wel gelezen. Je bent volgens mij ook aan de lijst toegevoegd vd Nod namelijk.

Oh, zie net je post boven mij staan met het onzekere over d ovulatie. Dat maakt het er allemaal alleen maar ingewikkelder op.

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    bedoel je die wel geboren zijn maar er nu helaas niet meer zijn:(

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hoi rama,

niet zo onzeker hoor. Zoals je ziet wordt er hier zoveel gepost dat het kan gebeuren dat er een berichtje tussendoor schiet.

Wat Bos zegt, daar ben ik het wel mee eens. Hoe rot ook, je zult het echt moeten afwachten.
    Zo te lezen zijn deze klachen vrij nieuw voor je, maar hier op het forum hoor ik ze maar al te vaak en niemand kan daar een pasklaar antwoord op geven.
    Ieder vrouwenlijf werkt weer anders, zo ook de jouwe. Dus wat voor de een een overduidelijke menstruatiepijn is, kan voor jou een teken zijn van een evt. zwangerschap. Zo dicht ligt dat nu eenmaal bij elkaar.

Ik kan het begrijpen dat je hoop dat iemand zegt dat het zwangerschapssymptomen zijn, en toegegeven lijken ze daar ook wel op. Maar je hebt er zo weinig aan. Je moet nog 8 dagen tot je NOD, dus een test is nog niet aan de orde.

Wat je wel zou kunnen doen is de zoekfunctie op dit forum gebruiken en kijken wat je vragen opleveren. Want ik weet zeker dat je hier genoeg onderwerpen van gelijke strekking kan vinden.
    En natuurlijk ondertussen hier blijven kletsen en wachten of er nog reacties van mensen komen die hetzelfde meemaken als jij.

Heel veel succes gewenst.

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dat kan, maar in deze lijst betekend dat de Mk, vmk of bbz. En alle vlindertjes zijn mooi, ze hebben in dit geval slechts een paar weken bij ons mogen zijn. Maar ze verdienen zeker een plekje op de lijst.

9. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    daar heb je gelijk in...
    het is echt niet leuk om je kleine te verliezen.
    ik heb het helaas ook meegemaakt toen ik 4mnd was.
    maar bedankt voor het uitleggen...(K)

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik denk dat je te vroeg geweest bent met de ovutesten.
    Op de site van sensitest staat met welke cycluslengte, je vanaf welke dag moet beginnen.
    Bij mij is dat dus met een lengte van 24 dagen op dag 7.

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
  12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Attentie aan Brotherhood!

Je weet toch dat je meldingsplicht hebt he.
    Ik hoop echt dat alles goed is, maar iets zegt me dat het toch niet lekker zit bij jou. Zou je ons echt even willen laten weten hoe het met je is, desnoods via PB?

13. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Hoi Bonsai,

Dave heeft die foto gemaakt. We hebben dit gedaan voor Chantallie 24. In het echt is er wel een heel licht streepje te zien. Ik ga wel even kijken of ik wat kan puzzelen dan laat ik dat wel weten.

Ik ben zelf nog steeds heel erg zwanger. Daarbij ben ik ook heel erg verkouden en heb ik last van kriebelhoest wat het allemaal wel lastig maakt. Verder voel ik me wel goed eigenlijk op de vermoeidheid na.

14. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Helma30 Wat jammer dat je op rood bent komen te staan. Nu voel ik me zo alleen in de onzekerheid. Heb het vermoeden dat ik ook op rood ga komen te staan, maar wanneer.....echt geen idee.

Moet nu echt weg. Dit forum werkt te verslavend

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Lieve damens ik mag ook weer op oranje,

echo was totaal niet goed en mag zometeen weer terug na het ziekenhuis.

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ah nee Claire, niet weer he. Wat verschikkelijk meid.
    Las waarschijnlijk een bbz?
    Ben in gedachten bij je hoor. Ontzettend veel sterkte gewenst in het ziekenhuis strax.

Is er wel iemand bij je?

17. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Claire sterkte....

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    claire, ik heb je op oranje gezet... :(

19. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Ok ben benieuwd!:D

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    heej meiden, ik lees zo even terug!

De huisarts is gebeld! alleen mijn eigen huisarts is WEER eens op vakantie, heb nog nooit die vrouw gehad, altijd als ik bij de dokter ben is zij op vakantie, heb nu een afspraak voor maandag bij een vervanger, vind ik niet zo fijn, wat het is niet zoals bij een snotneus dat je 1x bij de HA bent, en dan moet ik het steeds herhalen voor een andere HA, maarja heb toch maar maandag laten staan, anders moest ik nog 4 weken wachten.

ik ben benieuwd!

Liefs Springmuis

Deel Deze Pagina