Nou, ik ben echt benieuwd meid. Hoop dat de HA iets voor je kan doen. Dit is niks he. En ik vind jou veel te sneu in Januari, je komt hier toch wel lekker sinterklaas en kerst vieren?
Ik kom net van de huisarts, gezien mijn geschiedenis is alles in orde.. geen rare dingen.. geen dingen die wijze op geen baarmoederhalsslijm Ik heb net met mn huisarts besproken welke medicijnen ik moet gaan vervangen voor andere, als ik zwanger zou zijn. we hebben het erover gehad, en het kan dus heel goed zijn dati k zwanger ben, ze wil liever paar dagen nog wachten. dat ik dik overtijd ben. vrijdag of donderdag een afspraak maken voor test, helaas is ze er zelf dan niet moet ik bij mn andere. dus of vrijdag donderdag, of volgende week maandag
En voor de zekerheid even geen testje gedaan nog? Pff, ik vind dat je nu al dik overtijd bent hoor. Blijf nog steeds me tje meeduimen voor een supermooie uitslag. Wel fijn dat er verder niks aan het handje is. Daar blijf je toch altijd bang voor he? Zit je nu wel weer wat beter in je velletje?
thnx, jha dat gaat wel lukken al vaker op me neefje gepast, maar wordt de eerste x op me nichtje... en morgen mag ik weer hihi... iedereen veel succes met alles en alle meiden die ongi zijn of die slecht nieuws hadden, heel veel sterkte... knuf naliey
Ja geen test,want ze vind het nog allemaal te vroeg.. ik snap hun manier van rekenen niet :s Ik was daar inderdaad vorige week heel erg bang voor.. en met het vallen alles ineen.. even grote dip / paniek Maar ben blij dat Katja , danif en jij er waren die avond! Ik zit nu super goed in mn vel.. en dat komt ook mede door mijn ouders dat ze het beide goed oppakken. Ik begin me wel te realiseren dat ik neutraal moet blijven dat wel moeilijk is. We wachten weer af!
Ik ben ook heel benieuwd, en zo zenuwachtig/bang brrrr! hoop dat het gauw maandag is! en tuurlijk kom ik hier sint en kerst vieren is anders zo saai in mn eentje
Lieve Claire, Heel veel sterkte meid, ik baal ontzettend voor je! Ik hoop echt voor je dat het toch eindelijk een keer goed gaat hoor! Hele dikke knuffel voor jou! @ongi-meiden, balen! @wachters, effe doorzetten meiden! Ik hoor nu ook bij jullie, dus ik wacht gezellig mee. @zwangeren, gefeliciteerd! @twijfelaars, hopelijk snel duidleijkheid. Zo dat was mijn ultrakorte bijdrage voor vandaag, nu snel weer aan het werk. Er moet nog veel gebeuren. Tot later! Dikke knuuuuuufffffffffffffeeeeeeeeeelllllllll voor jullie allemaal!
Sterkte claire. Ik lees hier zo nu en dan mee en af en toe post ik eens. Ik zag net iemand die zich afvraagd hoe het met brotherhood is, ik maak me ook zorgen dat het niet goed met haar gaat. Het is al lang geleden dat ze iets heeft laten horen. Alle meiden succes met wat dan ook! groetjes hanneke
Oh nee Claire, dat is wel heel vervelend nieuws. Een hele dikke knuffel en veel sterkte! Liefs Twinkle
hoi daan Ja alles goed hier. Vol met spanningen voor de sint en zijn pieten! Volgende week hoop ik dat hij HCG tjes voor ons meeneemt. Die hebben ze vast ook in Spanje, maar weet niet of hij ze meeneemt. Ik zag je 1,2,3 niet op de pakjesboot, maar wie weet. Hopelijk neemt hij voor alle meiden hier wat mee! Ik ga even de kleuter van me ophalen! Met jou ook alles goed? Groetjes voor jullie allemaal............
Dank je voor je reactie. Ik heb inderdaad wat aan je antwoorden en ga een kruidvat test halen en kijken wat deze aan geeft. Hoe je op de hoogte van de uitkomst
Haha Daan, jij hebt een leuke avatar! Ik heb nog een symptoom erbij gekregen sinds vanmiddag, ik ruik heel erg sterk. We hebben een collega die een paar deuren verderop zit en hij ruikt altijd erg muf en dat ruik je als je naast hem zit, maar nu ruik ik hem al vanaf hier... Ik moet echt stoppen mezelf gek te maken zeg, maar het is wel lastig. Blijf continue hier kijken, of ik dan ineens wel te horen krijg dat ik zwanger ben hahaha. Maar het is ook wel weer grappig die onzekerheid en de hoop dat het zo is.
We wachten, wachten en wachten... Is er niets dat dit kan verzachten? Oh ja natuurlijk ons relax kasteel, maar soms wordt het ons toch teveel! Iedereen droomt n.l. van n lieve baby, maar we kunnen alleen maar zeggen, maby.. Toch hebben n aantal dames de lijst al mogen opfleuren, met hun namen in schitterende roze kleuren! Helaas ook weer n aantal dames in rood, maar de kerstman is onderweg, dus geen nood! Voor de lieve meiden die 'n achter hun naam hebben staan, Sint denkt aan jullie, en hoopt dat jullie met veel kracht en liefde verder kunnen gaan! Dus beste NODmEIsjes zet jullie schoen allen morgen, mss dat mijn hulppieten voor 'n HCG vlaag kunnen zorgen Veel liefs Sint * even in sinterklaas sfeertje komen 8) *
@Claire: Jeetje meid, wat ongeloofelijk balen! Wat erg! Ik leef met je mee.... dikke knuffel! @ Rami: het gevoel van een zware onderbuik heb ik nog nooit gehad, wel sliep ik erg slecht toen ik zwanger was en droomde ik veel.... wellicht zwangerschapsverschijnselen? Mijn naam mag op blauw (cyclus van slag) of hebben jullie ook VIP plaatsen (hadden we in Augustus voor de meekletsers die eigenlijk niet meer op de lijst hoorde)? Vanavond weer een ovulatietestje doen, ben benieuwd...