He wat spannend, nieuw en pas aangemeld op je NOD dus niet de intense stress van het wachten . Tja waarom niet testen...als je je maar sterk genoeg voelt om eventuele teleurstellingen aan te kunnen. SPannend hoor.,.,
Op mijn banner staat dat ik vandaag mijn eisprong heb, maar dat kan helemaal niet want ik heb nog steeds te veel hcg in mijn lichaam, echt balen yoh, die vet positieve zwangerschapstesten Gisteren weer geprikt voor het exacte hcg gehalte maar krijg vrijdag pas de uitslag. Is zo irritant, ik was zo ongelooflijk kort zwanger en toch al zo ongelooflijk veel hcg echt heel flauw, en vooral het hardnekkige van het hcg. Ik lees verder met jullie mee. Maar is wel moeilijk want heb dus geen idee wanneer ik zelf weer een ei heb of wat mijn cyclus ook mag zijn. Voor iedereen op het wachtbankje....heeeel veel geduld gewenst.
Passagierslijst NOD november motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke 5: Lonny & debbedebs 6: Sam28 & cjpt 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai & karoliene 9: misslizzy 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje 12: Frownupsidedown & MyPrecious&annettevl 13: Suzie80 & Spriet & Klingel 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd&Sikki 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling 17: Nicole84 & Puzzcat24&Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS 19: 20: wendyvanliemde 21: Rianne80&naliey 22: djaar77 23: klusser1980 24: 25: morgenzon 26: Dragonfly 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Springmuis 4 November - Sanneke 5 November -Lisannemiek -mamaD 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki 17 november - Nicole84 - Puzzcat24 22 November - wendyvanliemde 100 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote]
Frustrerend joh! Het is al erg genoeg dat het maar zo kort mocht duren en dan zit je nu ook nog met deze nasleep terwijl je gewoon weer zo snel mogenlijk opnieuw wilt proberen! Ik hoop voor je dat dat hcg snel uit je systeem is! Sterkte
Dankjewel, ja is echt raar hoor! Het verdriet slijt zo wel sneller, heeft namelijk plaats gemaakt voor frustratie
hey meiden, ik ben vandaag begonnen met de 0-testjes natuurlijk was ie nog negatief maar dat was nog te verwachten, ik heb wel al last van pijntjes dus ik weet dat het een voorteken is dat mijn eitje eraan komt, manlief is erg fanatiek deze maand, hij weet dat het zaadje en het eitje elkaar deze week kunnen ontmoeten dus is er erg mee bezig, net als ik natuurlijk, maar tot nu toe was ik er meer mee bezig dat hij, denk dat dat normaal is mannen kijken toch er iets anders tegen aan dan wij vrouwen, omdat het bij ons moet gebeuren. deze week klusweek en dan ga ik maandag het wachtbank zitten, hopen dat 10 november een goede dag word, en hopen dat de stress niet roet in het eten gooit. er is bij ons het een en ander aan de gang waardoor ik niet de meest onspannen persoon ben. dus vingers gekruist en hopen dat het toch lukt. groetjes daisy
Hoi Meiden, Mijn vruchtbare periode is voorbij,veel geklust de afgelopen dagen. Hoop echt dat het raak is(zomerkindje). Hoe krijgen jullie zo'n mooi plaatje(fototje)onder jullie naam? Groetjes Natasja
Hallo! Eerst ff de vragen: @ Lonny, tja, het eerste streepje in je album lijkt nog net iets lichter dan de teststreep, maar ik vind dat je deze wel als positief kunt beschouwen Hier nog steeds geen positieve test, maar ook geen enkele klacht! Misschien gemist? Misschien onregelmatige cyclus en komt ie nog? Geen idee! @ All: Kan dat trouwens, even mezelf gek maken hoor: stel dat je goed geklust hebt en je ei is bevrucht, heb je dan nog wel ovulatieklachten? Want tja, het ei hoeft er niet uit....toch? We gaan het wel beleven, we doen nu gewoon verder om de dag een klusje, tenzij de test nog positief wordt, maar....ik heb er nog maar drie en weet dus niet of ik nieuwe moet bestellen.... @ Marloes/Kwie: hier ook een man die fietsen te burgerlijk vond, die wandelen te truttig vond, maar sinds we onze dochter hebben kent hij het bos van voor naar achter en heeft hij zelfs een adapter voor het fietsstoeltje op zijn ouwe barrel gezet en fietst er op los! Maak je maar geen zorgen meid, mannen worden softies met baby's! Leuke plannen vandaag? Werken......helaas..... @ All, mijn ongesteldheid is ook altijd hetzelfde! Op zondag om 15.00 uur begint de zondvloed.....dan loop ik twee/drie dagen compleet leeg en dan nog twee/drie dagen een heeeeeel klein beetje bruin en dan is het gedaan. Het verschilt dus wel tussen de 4 tot 7 dagen, maar gelukkig heel kort heftig.... Ik ga maar eens even aan de slag, het is alweer bijna lunchtijd! Vanmorgen had ik geen tijd/zin om brood te smeren, dus heb maar een zak truffelpepernoten in mijn tas gegooid lekker smikkelen vanmiddag, ongezond, maar wel lekker! *rent naar de keuken die recht tegenover haar kamer zit, zoekt een bakje uit, nee een groter bakje, nee een nog groter bakje, vult m met pepernoten, zet water op en gaat lekker smikkelen* Iemand een bakkie thee met pepernootjes?
Hmm lekker doe maar een lekker bakje vruchtenthee en pepernoten gaan er altijd in @Brotherhood Ik hoop voor je dat dat hcg vlug weg is en je weer volop ervoor kunt gaan. Kan me goed voorstellen dat het frusterend is. Groetjes nadine
plannen voor vandaag? ja: ziek op de bank zitten en lekker veel series kijken via internet of van DVD. Hopelijk ben ik snel weer beter. (keelpijn, verkouden en koorts. Temperatuurlijst deze maand kan ik wel afschrijven. @all: sex tijdens ongi: als we er zin in hebben wel. Wel alleen in het donker... Gelukkig is het meestal niet zo heftig dus geeft het niet al te veel troep, is zo af te wassen. Bijkomend voordeel is dat mijn ongi buikpijn wel minder wordt! vraag @all: als je ziek bent (zoals ik nu) heb je dan ook minder zin? Het wordt zo moeten, zeker nu deze week de klusweek is (was). Maar we willen ook wel heel graag kinderen. De energie is er echter niet voor.
hallo meiden! @ Jutte, echt jammer dat je nog niet iets van een posi-ovutest heb. Gewoon nog ff doortesten. En als je testen op zijn, kan je altijd nog een paar ophalen bij de drogist, als je dat zou willen. Ik voel nu wel gerommel in mijn onderbuik. Gisteren hebben we alleen niet kunnen klussen. Dus dat hebben we vanmorgen vroeg gedaan. Vanaaf nog ff een ovutestje om te kijken of hij toch nog ietsje donkerder gaat worden dan gister. Maar goed.. Mijn vriend is helemaal niet van het aandacht geven , en leuke dingen doen met onze jongen. Niet uit zichzelf zeg maar We hebben daar ook al vaak genoeg ruzie over gehad. :x In het begin ging alles goed, totdat hij het leger in ging. Onze jongen was toen 1 jaar. En nu dat mijn vriend 4 uitzendingen verder is, is het een totaal ander mens geworden. Dat is minder leuk, het lijkt wel alsof hij gevoelloos is geworden. Hij kan ook dingen heel gemakkelijk van zich afzetten. En dat maakt het ook nog wel eens moeilijk voor onze jongen en mij. Verder kan heel egoistisch zijn op zijn tijd. Ik ben het nu wel gewent. Maar dat is in ieder geval de rede dat hij weinig aandacht besteed aan onze zoon en andere mensen om zich heen. Dat is echt allemaal gekomen na die ROT uitzendingen. :x Ik denk persoonlijk, als mijn vriend een gewone baan had gehad en elke dag of week wel thuis was geweest een hechtere band had gekregen met onze zoon. En dat hij dus ook meer tijd had besteed aan onze knul. Pfff.. Das dr uit. @ djaar77 : Zo das zeker geen vrolijke ongesteldheid. Het lijkt me echt vreselijk. Maar moet je die pijnstillers nog steeds gebruiken? Ik hoop dat het nu een stuk beter met je gaat. @ iedereen hier: Succes allemaal! knuffss
Nou, ik denk dat ik door kan naar het einde van de maand, grmmm Mijn man had geen zin om te klussen... We hadden vrijdag voor het laatst geklust, en hij had zondag geen zin... Ik heb wss zondag of maandag mn ei gehad, en pas gisteren had hij weer zin, maar jah, toen was mn ei natuurlijk allang gesprongen, dus klustechnisch hebben we daar niet zo veel aan. Ik baalde echt enorm... Maar hij zegt dat ik het los moet laten en dat hij geen zin heeft om te klussen omdat toevallig mn ei staat te springen... Bah. Tuurlijk wil ik alleen klussen als hij ook zin heeft, maar ik vind het wel superirritant dat hij net rondom mn ei geen zin heeft. Toen ik zei dat ik wel heeeeel graag wilde klussen, ook omdat mn ei op springen stond, werd hij echt boos, dat ik niet zo door moest drammen... Bah bah bah Herkenbaar voor iemand?
hoi maartje84" Ik vertel mijn vriend niet wanneer mijn eisprong eraan komt. Omdat hij dan het gevoel krijgt, dat hij moet klussen en dan gaat de plezier er bij hem eraf. Hij weet ook nooit wanneer ik een posi- ovutest heb. Daardoor kunnen we klussen op het goede moment, zonder dat hij ervan moet denken dat het een moetje wordt. succes verder!
@ sanneke78, ik ben de afgelopen dagen ook ziek geweest (vanaf zaterdag) had vrijdag mn ei, zaterdag nog geklust. maar daarna ook niet meer. kon de moed niet meer opbrengen, hoe graag ik ook een kleine wil. @ all, sex tijdens mn ongi ok, maar alleen onder de douche..haha. @ maartje85, balen zeg dat je mannetje geen zin aan klussen had. Duimen dat de zwemmertjes van vrijdag zoveel energie hadden dat ze zondag je evt. eisprong hebben gevonden.
Hmmmmmm...... hier nog steeds geen positieve ovutest, maar gisteren wel wat bloedvrelies wat bij mijn naderende eisprong hoort.. Snap t ff niet. Nou ja de pijn in mijn linker lies blijft dus ik neem aan dat ie er nog aan komt Is een lf van 10 dagen te kort? De vorige cyclus was mijn ei ook zo laat...
Ja, ik vertelde het hem voorheen ook niet, maar hij merkt het wel aan mij: ik heb altijd al een hoog libido, maar als mn ei er aan komt, dan zorgt de natuur in mijn lijf helemaal dat ik hem bespring Dus hij weet best hoe ver het is als ik dan zo knuffelig e.d. ben... Ik wilde het hem eigenlijk ook niet zeggen, maar omdat hij zei geen zin te hebben, en ik toch nog ff doorging met mijn poging om hem te verleiden en hij me weer afwees, voelde ik me 'gedwongen' om toch te zeggen dat ik mn ei had, omdat ik anders bang was dat dit een verloren ronde was... Ik weet wel dat je gelijk hebt, dat het handiger is om het niet te zeggen, maar ik voelde me zo kut omdat ik echt seks wilde.... mn ei riep: huppa bespring hem Zijn er wel meer meiden waarvan de man/vriend wel vaker geen zin heeft dat terwijl je dan WEET dat je je ei hebt? Hoe lossen jullie dat op? Gewoon geen seks, of ga je dan toch proberen over te halen? Ik vind het best irritant dat mijn libido hoger is dan dat van hem. Meer meiden met dit ''probleem?''
@lonny; Je went wel aan heftige ongesteldheid hoor. Moeder en tante hebben het ook zo en zijn op de klok geweest tot hun 56ste (ben dus nog lang niet klaar). Pijnstillers gebruikte ik het eerste jaar en kon met paracetamol het eerste piljaar doorkomen. Na het eerste jaar pilgebruik ging het stukken beter. Was ook bang dat het terug zou komen op het moment dat ik zou stoppen met de pil. Gelukkig helemaal niet. Heb zelfs niet al die vreemde klachten zoals gevoelige borsten, steken, rugpijn, buikpijn. Op het stevige bloedverlies na niks te klagen. @all; ik hoef mijn vriend niet te vertellen wanneer ik het meest vruchtbaar denk te zijn. Hij heeft me al lang in de gaten hihi. Ik merk een duidelijk verschil in zin. tijdens mijn ongi begint de zin alweer te komen. Op de laatste dag van ongi krijg ik behoorlijk stoute plannen Rondom de eisprong ben ik het meest aanhankelijke en knuffelige persoontje op aarde. Sinds ik temperatuur en ovutesten doe (pas 1 ronde gehad) moet ik wel zeggen dat ik veel gerichter 'te werk'ga. Iets bewuster de juiste positie opzoeken en niet meteen naar het toilet hollen maar even rustig blijven liggen en als vriend naar toilet is de beentjes de lucht in. (alles voor een goed doel!) Helaas heb ik dan wel eens het probleem dat hij me niet bij kan houden en hij het als een moeten gaat ervaren. Wellicht dat als we een paar ronden verder zijn en het nog niet raak is hij er ook iets meer mee bezig zal zijn.
@ All...Ik vertel mijn vriend alles haha wat mijn temp is enzo en ik laat me kaartje zien...is blij als ik een ei heb, en huilt gezellig mee als ik me ei weer eens kwijt ben och het is een schat! *zwijmel Zwijmel* Liefs Springmuis