Mijn nod was de 15e. Nog niks te bekennen van de . Vanmorgen een test van cb digitaal gedaan. "niet zwanger" gaf ie aan. Ben nog nooit te laat geweest. Maja zie wel...pfff lastig hoor
Ik zal je even op de 30e zetten als je het goed vind. Lotte, dan zet ik jou even in het groen. Vervelend dat je nog geen uitsluitsel hebt. NOg even wachten dus.
Shit Claire! Ik word echt heel verdrietig van je berichtje. Eerst al vier jaar bezig, diverse vlindertjes, nu weer zwanger en dan dit. Ik wens je enorm veel sterkte toe. Bos, ik laat ook wat tranen voor jou. Ik vind het zo oneerlijk! Eerst test je positief dan weer negatief en nu blijkt ook de bloedtest niks uit te wijzen. Zo gemeen! Een dikke knuffel van mij.
Ahhhh, Bos. Wat ontzettend balen zeg. Ik vind het zo sneu voor je. Ik heb vandaag voor de derde keer op rij een echte positieve ovu test. Ik kan even nog geen foto maken, omdat mijn mannetje op mijn lippen zit. We hebben afgesproken om niet met testen in de weer te gaan, want hij werd gek van me vorige maand. Ik kan dat ook helemaal begrijpen hoor, ik had het alleen nog maar over mijn ei. Afijn, nu toch stiekumpjes aan het testen. Ik kan het alleen even niet op de foto zetten. Ik weet dat ik het gister ook gevraagd heb, maar ik vraag het nu weer even. Als je drie dagen een pos. ovu test hebt, komt je ei dan binnen zoveel uur na je eerste test of hebben test nr 2 en nr 3 ook iets te zeggen. Ik vraag dit omdat ik gewoon graag wat meer inzicht wil krijgen. Verder niet te veel kletsen vanavond, want morgen heb ik niet zoveel tijd om bij te lezen.
Pffffffff net een heel moeilijk telefoontje moeten maken. Een vriendin heeft vorig jaar ook haar dochtertje verloren bij 29 weken en is al lang bezig om weer zwanger te raken. Ik wilde het haar toch persoonlijk vertellen, voordat het rond gaat. het is zo dubbel, wil ook zo graag dat het bij haar goed komt. Ze reageerde heel lief, maar ik denk dat ze ook wel verdrietig is ( zou ik wel zijn). BRRRRR Schud even alle ellende van me af. Hoop dat het bij iedereen snel goed komt!
Hoi BBkane, normaal gesproken is de dag dat je je donkerste test hebt (gelijk aan of donkerder) de dag dat je ei binnen 24 uur springt. Maar ik heb even in je album gekeken en in je vorige ronde heb je eigenlijk allemaal redelijk dezelfe testen gehad. (of ik moet het mis hebben). Ik zou zowieso uitgaan van je eerste goede test. Dan mis je je ei zowieso niet en dan wat langer doorklussen. Moeilijk hoor om te bepalen. Temp je ook? (misschien heb je dat al wel gezegd hoor, maar ik kan dat niet zo goed onthouden.)
Dag dames, Ik wilde weer ff bijlezen, maar het was zoooo veel dat ik het heb laten zitten. Ik besluit ook bij deze dat ik voortaan voor "vast" naar Dec ga. Dus als jullie me zoeken, weten jullie me te vinden :-D Veel succes hier allemaal. xxx Kat
Hey Loel, allereerst vind ik het heel dapper dat je haar hebt gebeld. Het moet voor jou inderdaad ook niet makkelijk zijn. Waarschijnlijk is ze er best verdrietig om, maar ik denk dat ze het jou net zo gunt als jij haar. Ze mag blij zijn met zo'n vriendin als jij. Ik hoop dat jullie elkaar toch tot steun kunnen zijn in deze mooie, maar waarschijnlijk ook wel angstige tijd. Dikke kus
Dat klopt. Dat was ook heel verwarrend. Nu ben ik twee ronden verder en heb inmiddels door dat ik altijd zulke testen heb. Alleen als het echt positief is dan zijn ze echt heel duidelijk een stuk donkerder. Daardoor weet ik nu heel zeker dat ik 3 echt positieve testen heb. Ik heb even zitten googlen en vond het volgende: Twee dagen een positief resultaat is normaal en komt vaak voor omdat het proces 36 uur duurt. Is de testlijn langer dan twee dagen hetzelfde of donkerder van kleur als de controlelijn dan kan er sprake zijn van een hormonale storing. Het kan zijn dat je lichaam zich klaarmaakt om het eitje los te laten maar door bijvoorbeeld stress of een andere reden het eitje niet los kan laten. Je lichaam blijft het dan proberen en kan zelfs een tweede eitje proberen los te laten waardoor beide LH pieken elkaar overlappen. Als je regelmatig langer dan drie dagen een positief resultaat hebt dan is verstandig eens contact op te nemen met je huisarts. Ik ga gewoon door met testen tot ik weer een negatieve test in mijn handen heb. Verder probeer ik mijn mannetje zo gek te krijgen om te gaan klussen. We zullen wel zien. Bedankt in ieder geval voor het mee kijken.
Ik wilde net stiekum een foto gaan maken, want hij lag zo lekker op de bank te slapen. Wordt hij ineens wakker. Ik ga het proberen nog vanavond en anders wordt het morgen.
Claire en Bos: Echt zo jammer! Ik wens jullie enorm veel succes volgende maand. Wij zijn net terug van de HA. Ze heeft nu een urinetest gedaan die knallend positief was en we hebben een afspraak gemaakt voor later in de week. Ze wil graag een volledige testronde doen op een ochtend, omdat het een eerste zwangerschap is. Ze gaf me alvast een hoop tips mee voor onze reis naar Mexico volgende maand. Meilan
Ik wil ook geenszins verantwoordelijk zijn voor enige echtelijke twist hihi. Dus op jouw tijd. Ik bedwing me nog wel even hihi
Zat net aan jullie te denken meid. Leuk om dan even iets te lezen. Mooi dat je nog een vetpositieve test hebt gehad. Wat ik al heel lang wilde vragen. Wat voor uniform/klederdracht heeft jouw man aan op jullie trouwfoto's?
Ik ga Katjaks voorbeeld volgen, ik kom er bij december anders niet in en hier wordt zoveel gekletst, twee NODs bijhouden wordt teveel! Maar voordat ik definitief de motormuizen verlaat: @ Loel, da's ook wat, een vriendin die hetzelfde meemaakt als jij....aan de ene kant kunnen jullie elkaar optimaal steunen, maar aan de andere kant heb je inderdaad de moeilijkheid dat de een eerder zwanger is dan de ander....knap hoor, dat je dit gesprek nu al voert! @ Bos...ppfffff balen zeg. Je hebt nu wel duidelijkheid, maar toch, liever een andere uitslag dan.... @ Claire, neeee niet weer.....meid, wat erg! Take your time, dit is heftig zeg! Met deze nare berichten gaat Jutte definitief in de Mini zitten. Natuurlijk check ik nog wel de roze namen, maar bijhouden, dat wordt wel wat veel! Wil jullie niet zien in de mini's hoor! Doei!
Voor de zwangeren: gefeliciteerd. Voor degenen waarbij het deze ronde niet gelukt is: heel veel succes, de volgende keer moet het gewoon raak zijn. Bij ons is het deze ronde raak. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven maar de CB digitaal gaf vanmiddag toch echt aan 'zwanger' (zie album)! Wil iemand mij op roze zetten? Thanx!