NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    kssssssssssst

2. Niet meer actief

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Thanks! Ben echt super blij!
    Heb gelijk mijn banner maar even aangepast (NOD zou 2 dec zijn indien ik morgen mijn ei heb). Dan kan ik vast nog wel even testen eind Nov...
    Pffffffff, wat een opluchting (ei moet nog komen, maar ja ;) )

4. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Het zal heel moeilijk worden. Mijn man is Schots en ik ben half Belgische en half Indonesische. Het moet dus in minstens 3 (totaal verschillende!)talen gemakkelijk uit te spreken zijn. I foresee trouble ...
    Ik vind bv Linne een heel mooie naam. Maar wat maken de Engelstaligen daar allemaal van! Kan je niet geloven.
    Och, we zien wel... :)

5. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ SylviaM: Zo gaat tie goed, zo gaat tie beter!

6. Niet meer actief

Turlijk wat een opluchting!

Ik voel enorme steken in men liezen thv.eierstokken en net als jij nog ff ovutestje gedaan om contorle of ie negatief was.

Men man kwam daarstraks toen ik avondeten en soep aan't maken was vragen :"Of ik al wat voelde? ,of het gelukt was dit keer " :)
    de lieverd ;)

7. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Meilan: hier ook een halve indo! Indopowerrrr :)

8. Niet meer actief

I forsee lot's of fun om te zoeken naar een naam ,heb je teminste gedachtenverzetting de komende tijd en je hebt tijd zat e ,het is niet dat de baby er nu uit komt springen :)

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Meilan: de ex van mijn vriend is ook Schots en zijn dochter van 11 woont bij haar moeder in Renfrew (naast Glasgow).

10. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    :D Dat klopt! Gaat wel leuk worden. We hebben al in de verschillende landen naamboekjes gekocht en nu maar zoeken, hé.

Eerst moeten we het nog aan mijn schoonbroer en vrouw vertellen. Dat gaat pas trouble geven! Grr, kijk er echt tegenop... Ben er echt al om aan het stressen :(
    Iemand ooit met een stikjaloers familielid te maken gehad? Maar écht STIKjaloers, als in: jouw leven een hel proberen te maken.

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Is het echt zo erg?

12. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Oh echt? Ik vind het echt een prachtig land! Zou er nooit gaan wonen, hoor, maar wel mooi.
    Ziet hij zijn dochter dan af en toe wel? Zal wel moeilijk zijn, die afstand.

13. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Nadinneke het begint zeker door te dringen hoor!
    Wat vervelend dat je dat toen meemaakte van een jaloerse vriendin zeg!
    Ik was tegelijk uitgerekend met iemand in de familie, toen hun baby werd geboren heb ik haar gelijk gebeld en er ook vrij snel naar toe gegaan.
    Gisteren ook nog op kraamvisite geweest bij de buurvrouw, kan me niet voorstellen dat je een ander het geluk niet gunt.

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Zijn dochter komt elke vakantie naar NL (1x per kwartaal dus) en in de zomer 5 weken, hier praten we gewoon NL terwijl ze 2 was toen ze weer naar Schotland ging.
    Ben nog nooit in Schotland geweest, maar we hebben wel plannen om er naar toe te gaan (al hebben we die al 2 a 3 jaar, maar het gaat zeker een keer gebeuren)

15. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Heb je even? In 't kort dan :)

Die vrouw is 32 en ze is begonnen toen we verloofd waren. Ik wou haar dochter als bloemenmeisje. Heel wat gebeurd en twee weken voor de bruiloft mailt ze: ik vond de (derde!) jurk ook niet mooi, dus ik heb zelf iets voor R (de dochter dus) gekocht en dat ZAL ze dragen. Uiteindelijk was het meisje geen bloemenmeisje meer.
    Sinds april is ze leugens beginnen te vertellen aan schoonbroer en schoonmoeder van wat ik niet allemaal gezegd zou hebben... (handig als ik aan de andere kant van de zee woon!)
    Ze werd weer zwanger en schoonbroer MOEST het aankondingen in zijn speech! Hij vond haar een 'mad cow' :)

Maar, ole ole, in september is iedereen achter de verschrikkelijke leugens gekomen!

Ze is uitgerekend voor januari en die gaat flippen als wij binnenkort onze zwangerschap gaan aankondigen, omdat de aandacht 'weer' naar mij gaat gaan (jongste zoon, eerste kind, ...). Man man man, krijg er zenuwen van...

16. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
  17. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Meilan: Dat is wel balen ja. Maar je moet jezelf niet gek maken. Je verteld het, je bent het kwijt en de ander moet maar zien wat ze er mee doen. Niet te lang uitstellen. Hoe eerder je er van af bent , hoe sneller dat je kan genieten zonder je je eigen druk te maken.

18. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Meilan: pfffffff, gezellige schoonzus dus. Gelukkig zit er enige afstand tussen.

19. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    NOD November

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles :cry: & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia
    4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje :cry: & Inkerbell & sam1986 & Moosje25
    5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey :cry: & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 & Lumea
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama & goolio
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 & knorretje84
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya & christien86
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan
    17: Nicole84 & Klasien1978 & redirose
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja & Daan78
    20: Chantallie24 & Emma21 & ellen30 & mvdb
    21: naliey & Miekiepluis
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 & Mexicang
    23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn
    25: Moor & morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde & rama
    26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123
    27: NourElHouda & Marty & Rootje79 & Calani & Rianne80
    28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Twinkle & Rose1982
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 & Lente1973 & Demia

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25
    - Springmuis

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Tessa8

10 November
    -Catje86
    -Daiquiri
    -katjak79
    -Isla
    -Flower72
    -Deebie
    -Puzzcat24
    -Csillag

12 November
    - hanneke78
    - Loel

14 November
    - knorretje84

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

19 november
    - Brenda1122
    - Danif

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje
    - Jammie

24 November
    - burningkarma
    - Kita29

25 november
    - rama

29 November
    - Pupke1979
    - wendyvanliemde
    - MamavanYouri
    - Calani

227 passagiers voor de roze motor!
    36 Zwanger, 82 Ongesteld, 15 Negatieve test, 4 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag 4 *vlindertjes*

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

dag meiden, wil me hier graag nog eens aanmelden, ben nog aan het ontpillen sinds 30 mei maar hoop en denk dat mijn NOD deze maand nog zal vallen...

20. Niet meer actief

Meilan ik zou lekker genieten dan van jullie STIEKEME zwangerschap 8) :)

Goh ik zou binnenpretjes hebben dan :D

Ff vraagje.... clearblue heeft een vroege huistest (zou 4-5 dagen eerder hcg spotten

waar je ook digitaal kunt aflezen pregnant or not pregnant

Waar verkopen ze die ergens ?

Deel Deze Pagina