NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Calani: jeetje, je bent idd erg aan het ontpillen, gelukkig zit er een dalende lijn in je cyclus!

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hee meiden mag ik ook nog mee op de mooie roze motor? Mijn NOD dag is 30 november. Ik hoop zo dat het raak is!

3. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Hier nog een indootje!

Meilan, ik ben het helemaal met Loel eens. Snel vertellen en dan heerlijk gaan genieten van je zwangerschap. En vooral genieten van alle aandacht die je krijgt. Of ze nu jaloers is of niet. Dit is jullie zwangerschap, jullie speciale tijd. Zoiets moois. Daar mag zij niet bij in de weg staan.

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    inderdaad, ik leef op hoop! mijn temp vertoont toch wat verhoging...

5. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Gebruik je ook ovulatietestjes? In je FF overzichtje zag ik geen rood kruis wat FF aangeeft bij een eisprons, terwijl je temp wel omhoog is gegaan..

6. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ja inderdaad, weet niet waarom ik geen rood kruis heb gekregen, in mijn vorige twee rondes waren die er wel...
    misschien omdat ik even geen temp heb ingegeven, allessinds is het (voorlopig) voor mij DE verhoging bij een eitje, vind het enorm lastig dat FF dit niet vindt...
    en heb geen ovu-testen gebruikt omdat uit mijn vorige 2 rondes met testen bleek dat ik mijn ei ongeveer wel kan herkennen met de combinatie van tempen en observatie cervicale slijm...

7. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Mega indo powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)

8. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    We zijn van plan om het hen te vertellen vlak voor we naar Mexico vertrekken. Dan kunnen ze ons al enkele weken niet lastig vallen :) En dan is het hopelijk overgewaaid. In februari gaan we wel naar daar en dan zal ze zeker haar kuren hebben, maar ik wil haar zowiezo niet te veel zien dan.

Ze is een 'zot wijf' en daar kan alleen ZIJ slecht mee zijn (zegt mijn mannetje altijd).

Ben blij dat ik dat even kwijt kon :)

9. christien86

4 nov 2008
    11
    0
    0
    Goes
    Hmmm bale... weer een negative test :( ... had afgelopen zaterdag mn NOD. En ben nogsteeds niet ongi, wat nu? wanneer zal ik nu weer testen?

10. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    :) :) :)

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Nonja: Welkom!
    @Calani: had je in je vorige cyclussen wel een ei dan? Meestal schijnt die er niet te zijn bij 40+dagen (aldus mijn Gyn)

12. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Haha, dat lucht op. Wel slim...vertellen en dan naar Mexico!

13. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Super goed plan!

14. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Dames ga naar bed, morgen weer half 6 op!
    Trusten!

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Pfff, dat is vroeg.
    Slaap lekker!

16. Niet meer actief

Truste loel!

Wanneer gaan jullie het goede nieuws vertellen?

Seg...... ik zit hier bijna te creperen van een zeurige stekende pijn thv.mijn liezen precies of ik weer een eisprong heb
    (kan niet negatieve ovutest daarstaks).

Nog iemand gehad? :idea: :idea:

17. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Mikki gefeliciteerd met je zwangerschap!

Meilan wat vreselijk als mensen zo jaloers zijn en daarom leugens gaan ophangen. Heb zo'n vriendin gehad en dat was heel erg, maar daar heb ik toen het contact mee verbroken zodat ik van mijn dochters kon genieten. Ik snap heel goed dat je er tegen op ziet. Ik zou het niet al te lang gaan uitstellen dan ben je er des te sneller van af.

Dames ik ga mijn bed opzoeken, ik moet er om 6 uur weer uit. Nu maar hopen dat die kriebelhoest weg blijft en ik gewoon door kan slapen. Welterusten allemaal en slaap lekker!

18. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hallo allemaal!

Ik zie dat het hier rustig is vanaaf... heb heel wat bij moeten lezen en was nog niet klaar toen ik weer bezoek kreeg. Ik loop dus een beetje achter op de feiten ben ik bang.

*bladert weer een pagina of 30 terug om de schade in te halen*

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Zucht :( , leef met je mee hoor Christien! Ik had vorige week dinsdag ongesteld moeten worden. Twee keer negatief. Ik ga woensdag weer testen want morgenochtend vroeg moet ik naar het ziekenhuis om moedervlekken te laten verwijderen en dat vind ik wel genoeg stress :rolleyes: .
    Ik heb eigenlijk geen idee wat je moet doen. NOg weer even afwachten? Volg je eigen gevoel zou ik zeggen.

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    weer een dag voorbij... Mn nod komt langzaam aan dichterbij :D

Deel Deze Pagina