Vraag je dat aan mij stacey? Als dat wel zo is, dan hier mijn antwoord. Ik heb al getest, maar helaas nog negatief. Test gister gedaan. Tegen beter weten in, want ik weet ook wel dat de kans heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein is een positieve test te hebben als je voor NOD test. Als je de lijst bekijkt, zie je ook meiden met een groene naam. Dat zijn diegene die negatief getest hebben.
Morgen is het al dinsdag.. gaat echt mega snel Voor we het weten zitten we aan het kerstdiner.. en eten we voor 2
Oeh, ik heb met mijzelf afgesproken dat als ik zwanger ben ik in ieder geval 1 dag wil gaan eten waar ik zin in heb. Kijk er nu al naar uit. Of dat met kerst is..........tja, wie weet.
Hihi coole afspraak Van het weekend at ik een taostje met filet american.. en na dat dingetje voelde ik me zooo schuldig echt heeeel vaag. Maar goed.. ik zal me als ik zwanger ben netjes aan de regels houden.. maar zon dagje lijkt me ook niet gek
Ja ik had het tegen jou daan Owh ja tuurlijk in de NOD lijst (ik dommerik hahaa) Ik wil ook al graag testen... Wat zeggen jullie hiervan? wel of niet doen (morgen dan)
Ik zou wachten.. tot je NOD of er na.. Ik zou het zelf nooit persoonlijk doen. Of je moet wel heeeeeeeeeeeeeeeeel zeker van je lichaam zijn
Filet americain is lekker, ik eet het eigenlijk zelden. Dus daar zal ik geen moeite mee hebben. En meid, de eerste 8 weken is je beebje nog niet verbonden met je bloedbaan, dus dat toastje maakt niets uit hoor. Schoonmoeder bakt haar filet altijd, ben benieuwd of dat lekker is en of dat dan wel mag. Ik zou dan wel zin hebben in.....................hmmm een ijsje (magnum of zo, of mag dat dan ook niet?), veel frituursnacks en eeeeeeeeeeeeeuh, ik weet het eigenlijk niet.
Ik weet niet of ik zeker ben, maar ik wil gewoon wat weten IK heb nog geen symptonen (helaas) Maar ik kan eigelijk niet wachten
Zo'n eerste test (tenminste ik neem aan dat het je allereerste is) is ook wel heel spannend. Dus om te oefenen kan het ook geen kwaad, maar de kans op een positief resultaat is wel miniem. Maar ja, er zijn ook dames onder ons die 6 dagen voor NOD positief testen. Maar die zullen ook gewoon een kortere cyclus hebben gehad denk ik. En wachten is moeilijk, daar kunnen we allemaal over meepraten. Heb je al testen in huis? Zo ja, welke?
Ok dat wist ik niet.. Wat moet ik toch zonder jouw 8) Ik heb nog nooit gebakken filet op.. is vragen of mijn mams dat kan maken.. begin nu wel benieuwd te raken hihi
Ok dat wist ik niet.. Wat moet ik toch zonder jouw 8) Ik heb nog nooit gebakken filet op.. is vragen of mijn mams dat kan maken.. begin nu wel benieuwd te raken hihi
Haha gekke muts, zwangerschapspagina bestaat niet alleen uit de NOD fora hoor hihi. Deze late uurtjes besteed ik vaak om op borden te lezen waar ik normaal niet kom. Bijv. de bevalling en dan vooral het topic 'wat zei jij allemaal tijdens je bevalling' is hilarisch hihi.
Ja ik vind het heel spannend (ook al heb ik tog een voorgevoel dat het geen posi test word!) Ik heb vanmiddag bij de Kruidvat de Kruitvat testen gehaald en 2 ClearBlue testen.
De kruidvattesten schijnen heel goed te zijn. Ben benieuwd wat je gaat doen. Als het eenmaal in je hoofd zit, gaat het er niet zo makkelijk weer uit Bonsai, 3 posts is wel een beetje te veel van het goede. Ik krijg er honger van hihi
Whaha ik zie het nu.. een van de poezels ging op mn bureau liggen met zn hoofd op het toetsenbord gingen aller lei dingen mis hahaha , dit als resultaat dus
Ik ga wat poezels verwijderen uit mn bed en slapen (domme deur open laten staan hihi) Weltruste Daan en de rest! See yah tommorow!