AAAAAAAAAAAARGH M`n wekkertje ging vanmorgen, dus opgestaan, lekker gedouched, de hondjes uitgelaten. Vreemd, de krant is er nog niet. Hij is altijd erg vroeg. Mmmmmmm.......kijk beneden op de klok.......KWART OVER 5! Staat m`n wekker een uur vooruit. Zucht..........had nog een uur meer kunnen slapen. Kan nu wel ff bijlezen. @ Danif: balen meid, succes in december en veel plezier in de sauna @ Liesben: spannend! @ Daan en Bonsai: dat zou super zijn woensdag, dubbel roze! @ Goeiemorgen allemaal! Ga kijken of m`n krantje er al is
Goedemorgen to all! Hoe gaat t met jullie?!? Balen Loel... maar het is ook wel lekker om rustig aan wakker te worden en 's ochtend nog wat tijd te hebben voor wat dingetjes of niet? Vanacht heel onrustig geslapen... steeds wakker enz. Dat heb ik echt nooit. Ook heb ik het continu warm... als of mijn lichaam gloeit. Nog een ruime week geduld! hihihihi Liefs Debby
dames... sinds gisteravvond heb ik wat bruinverlies ik ben zoooooooooooooooooooo bang! vanmorgen weer... er zit geen rood bij en ik heb ook geen buikpijn, maar toch...pfffff
Bruin... is oud bloed... dus t hoeft niets te betekenen. Als je je echt zorgen gaat maken, gewoon even de vk bellen hoor! Daar zijn ze voor! Heel veel succes! Liefs Debby
jeetje wat veel geschreven, kan het bijna niet bijhouden.. lees wel mee.. bruisje, het hoeft niets te betekenen hebben, maar wel erg vervelend. hopelijk blijft het hierbij meis.. ben de rest even vergeten kom later wel weer even terug
Goede morgen allemaal! *duikt het wachtkasteel in om ff lekker te chillen in het bubbelbad* Beter als werken.. heb weer geen zin. Misschien moest ik eens op zoek naar iets anders... Fijne (werk)dag meiden!
Goedemorgen dames, Hoe is het met iedereen? Alle zwangeren GEFELICITEERD! en voor de meiden wat door zijn naar het nod december...Hopelijk wordt december een echte feestmaand! en voor de meiden die net zoals ik nog altijd in spanning zitten! Voor de komende NOD.......IKKE 25 november! Spannend : : : : .....Pfoe ik barst van de zenuwen! ...En voel vanalles maar ook weer niks.. BEGRIJPELIJK? HAHAHH mijn mannetje zegt maar steeds rustig het komt allemaal goed! maar van binnen....hahahah nou ja denk dat het wel een bekend gevoel is hier bij jullie! Nou.....weer even mijn verhaal!
@ Daan en Pupke: ik ben zelf in 2002 mijn vader verloren door ziekte en had toen tijdens de zwangerschap van mijn oudste heel veel problemen daarmee juist, toen begon ik hem pas echt te missen. @ Danif: wat jammer voor je, maar nieuwe ronde nieuwe kansen en ik duim wel met je mee. Hier wat HCG voor jou. @Liesben: spannend joh ik zal voor je duimen. @ Loel: leuk he die wekkers, maar ja je bent in elk geval niet te laat wakker @ Bruisje: het kan inderdaad oud bloed zijn wat je verliest, heb ik bij mijn eerste ook gehad en ik hoefde me toen geen zorgen te maken. Ik heb vannacht redelijk geslapen. Werd alleen om half vier wakker toen mijn vriendlief thuis kwam en lekker ging douchen en zo. Ik heb vanaf die tijd niet meer kunnen slapen door het gesnurk naast me. Om zes uur ging de wekker dus dat was het einde van mijn nachtrust. Ben nu ook echt doodmoe en moet straks nog op gesprek bij maatschappelijk werk pffff. Dan vanmiddag maar even liggen denk ik zomaar.
Ik ook! en heb vanaf gisteren het gevoel van een dode mus in mn maag.. bllll Voelt wel herkenbaar Nog even een vraagje.. Ik voelde mn eisprong duidelijk woensdag 12 november...weet iemand wanneer ik dan kan testen?
Sylvia, joehoe! Je ei in zicht! * KwiePark maakt een rondedansje en hoopt voor je dat het deze maand gaat lukken * Meilan, fijne familielid heb je als die je niks gunt en enkel haar leven leeft om het jouwe tot hel te maken. Een enkeltje naar de maan is mijn advies. Mikki, gefeliciteerd en geniet ervan! Christien, jammer van je negatieve test. Misschien heb je wat langer de tijd nodig om voldoende HCG aan te maken. Pupke, als jij het zolang kan volhouden om niet te testen tot Sinterklaas dan krijg je van mij een staande ovatie! Zelf probeer ik het testen uit te stellen tot op z'n minst 3 december, maar of dat gaat lukken ... Danif, balen zeg! Dikke knuffel voor je. Liesben, dat klinkt als duidelijke kwaaltjes (vreemd gevoel in de buik, pijnlijke borsten, warrig en vergeetachtig). Vergeet je niet ons op de hoogte te houden? Loel, je bent er vroeg bij! * KwiePark gniffelt een beetje * Je had in ieder geval wel tijd om bij te lezen en liever te vroeg dan te laat. Bruisje, het kan makkelijk wat oud bloed zijn van de innesteling. Pas als je erge kramp krijgt met helderbloed moet je je volgens mij pas echt zorgen maken. Maar .... ik heb dat nog niet meegemaakt dus pin me er niet op vast. Ik heb het enkel van verhalen van anderen.
14 dagen later.... Woensdag volgende week dus. Ik heb hem geloof ik (een hele felle steek aan de rechter kant) dinsdag 11 november gevoeld... Maar dat denk ik hea?!? Ohhh kon je maar in je lichaam kijken!
Zo'n 14 dagen later... dus zoals je banner aangeeft: over 10 dagen. Wachten sucks! Ik zit ook weer op de wachtbank (ook met een dode mus in mijn maag... werd zelfs wakker omdat ik dacht dat ik moest overgeven)
Ik kon vanmorgen niet aan m'n ontbijt denken... ook maar niet gedaan dus maar echt misselijk niet gelukkig! Of juist niet gelukkig...
in eerste instantie las ik een staande ovulatie (volgens mij ben ik er een beetje te veel mee bezig haha) Dat ga ik ook niet halen hoor, denk dat ik de 29e meteen boven een test ga hangen als ik niet ongesteld geworden ben of symptomen vertoon die daarop wijzen.
Ik voel de sprong altijd duidelijk.. het is idd bij mij wat steekjes aan 1 kant en daarnaast heb ik een paar uren een zwaar gevoel rond om.. zeurtje in mn onderbuik. ik voelde hem woensdag avond aankomen en donderdag ochtend werd ik er wakker van om 5 uur. daarna tot een uur of 15;00 zeur in mijn buik. .. leuk we liggen een beetje gelijk Ik heb gisteren 3 testen gekocht via internet "Sensitest" Iemand ervaring mee? Toen ik zwanger werd van mijn andere dochters was er nog geen internet... of ik gebruikte dat toen nog niet..haha tijden veranderen... heel veel info op het net.. (soms ook niet altijd goed)
Ik gebruik wel testen van sensitest... maar jah nog niet heel veel ervaring mee omdat ik in de 2e ronde zit. Het zijn dipsticks denk ik... dus je moet je urine opvangen en dan 5 seconden er in houden... en dan is het wachten geblazen. hihihi Liefs
Ik wil volgende week donderdag testen. Volgende week donderdag zou ik een dagje naar de sauna gaan met een vriendin (staat al 3 maanden vast). ik heb gelezen dat het niet heel goed is om naar de sauna te gaan als je net zwanger bent? We zouden deze maand ook nog niet echt er voor gaan... maar ja...toen de mirena eruit was toen zijn we als een gek gaan klussen... haha ik moet er nog van bijkomen..