*geeft Daan een dikke knuf* Meis, het is je van harte gegund! Feliciteer je mannetje ook! *zucht* ik wil ook op roze... nog zooooo lang voor ik kan testen
@Daan78 Geweldig zo'n goed bericht. Tuurlijk moet je daar even van bijkomen. Die grijns die nu steeds op je gezicht gaat komen, gaat vast rimpeltjes veroorzaken . Ik ga morgen nog maar eens testen en als het dan nog steeds negatief is, dan ga ik er vanuit dat ik waarschijnlijk geen eisprong gehad heb ofzo. Ik geef borstvoeding aan m'n meisje en dat ontregelt de zaak soms.
Wow meiden, wat fijn dat ik dit met jullie kan delen. Ik dacht nog vanochtend, waarom een dag wachten, dat zal toch niet meer uitmaken? Maar aan de andere kant zo zonde als het dan nog niet positief is. Dus ik toch maar even een ochtendplasje gedaan. Gebeurde eigenlijk niets, tot ik dacht wat te zien. Maar ik dacht dat ik gewoon iets er op keek, het was niet eens iets duidelijks, wat wittigs. En toen ik even later weer keek, stond dit schattige streepje er. Pupke, jij gaat lekker met mij mee op de motor en iedereen die nog in November is.
Hallo allemaal! Ik ga afscheid nemen van deze site. Ik kom nog weleens kijken en als ik zwanger ben laat ik het weten. Maar op dit moment staat mijn hoofd er niet naar. Iedereen om je heen word zwanger en ook al zijn we net bezig, en mag ik niet klagen maar ik merk ook dat ik te gefocust ben om zwanger te worden. Ik heb wel veel geleerd hier en natuurlijk meegeleefd met alle verhalen van de dames. Ik wens jullie veel succes voor nu en in de toekomst! Heel veel liefs een knuffel voor iedereen! Groetjes Chantal
Dag Chantal, heel veel liefs vanaf hier. En hoop je in de nabije toekomst nog een keertje te zien hoor!
hallo dames ik ben allang niet meer hier geweest om even afstand te nemen enz (lang verhaal) maar wil dan toch weer graag vol goede moed beginnen en dus ook graag op de lijst! mijn nod is over 3 dagen (vrijdag dus) @alle zwangere van harte gefeliciteerd geniet ervan! @alle ongi dames dikke knuffel nieuwe ronde nieuwe kansen!
Hey Chantallie, dat is het gevaarlijke van deze site he. Ik snap dat je daarom even wat afstand neemt en je bent natuurlijk altijd welkom.
@Rama, Hoe is het met jou? Nog verdere ontwikkelingen? Je moet nog een tijdje wachten he? Tot de 25ste toch ofzo? Ben heel benieuwd naar hoe 't is met je.
Weet ik nog niet, maar ik ga mn best doen En Daan? Toppie! Gefeliciteerd, geniet er van! Ik hoop donderdag met je meet mogen genieten
@ Dani. Welkom terug! Wat een geweldige avatar heb je. Nog 3 daagjes! Spannend dus. Zag dat er al heel wat rondes voorbij zijn gegaan. Zal aan je denken. Nou, iedereen verder nog een goede middag toegewenst. Ik ga even hier stoppen. Krijg vierkante oogjes.
@chantallie, Ik kan me voorstellen dat je even afstand neemt. Heel veel succes en we hopen snel weer wat te horen (dat je zwanger bent dan he ) Ik neem me ook iedere volgende cyclus weer voor hier niet of minder te komen, maar het lukt me gewoon niet. Het is veel te gezellig hier. Ach je moet wat he, om je wachttijd door te komen. En gelukkig hebben we hier een wachtkasteel *loopt naar het wachtkasteel en schenkt daar een lekkere warme chocomel in met extra slagroom, want het is zulk naar weer vandaag. Zo en nu eens kijken wat hier te doen is verder. Ow Ruben wil ook een chocomelletje Kom er gezellig bij hoor * Zo nu weer snel even wat doen voor ik weer wegdroom.
Ja daarom, ik zit ook echt effe te janken hier gewoon omdat ik mezelf niet snap, eerst dacht ik het is raak en nu merk ik dat het toch niet zo is. En dat doet me pijn. Ik heb namelijk in mijn nabije omgeving kennnissen die meteen de eerste keer zwanger zijn en dan voelt het net of het niet gegund is voor mezelf. Misschien is het ook wel een soort jaloezie, maar ik kan er echt niks aan doen. Vanaf het moment dat mijn man zei van nu wil ik ervoor gaan, was ik zo blij! En ik vind deze site echt helemaal geweldig! Ik kom zeker weer terug! Ik gun het ook iedereen van harte ik zie zelfs meiden die super lang bezig zijn en hoop voor hun dat ze snel hun kindje mogen vasthouden waar ze zo lang op hopen! ((((((((((((((((huggies)))))))))))))))
ja er zijn inderdaad al wat maanden verstreken en de hoop is een beetje 50 50 momenteel! ik heb zelf het idee dta ik vrijdag/zaterdag weer ongi wordt dus ronde 30 is in zicht
@Dani.. welcome back meis.. ik heb je maanden geleden ook steeds gevolgd...gun t jullie zoooooooooooo enorm.. ooit zaten we in hetzelfde nodforum.. Lang geleden.... Knap en Super dat je weer terugbent....
Daan gefeliciteerd, ik zie echt een streep! Dikke knuffel Maine gefeliciteerd met je zwangerschap! Chantal ik kan het me best voorstellen dat het je allemaal even teveel wordt. Ik zou zeggen heel veel succes en hoor wel van je wanneer je zwanger bent. xxxxxxxxxxxxxxxxxx en knuffelssssss Hier gaat het goed. Vanmorgen gesprek gehad met maatschappelijk werk daar de ouderbegeleiding gaat stoppen die ik had. Ik heb wel een goed gesprek gehad, maar heb daar nog niet gezegd dat ik zwanger ben dat kon ik even niet over mijn hart verkrijgen. Dat komt nog wel vind ik wanneer ik daar aan toe ben. Dat ik thuis kwam kwamen de emoties er wel even uit, maar daar zullen de hormonen ook wel een rol in spelen en ook de slechte nachtrust die ik heb gehad. Ik ga zo lekker even languit op de bank liggen en even bijkomen.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Niet te geloven! Een dikke proficiat! Ik was er echt zo op aan het hopen. Sta hier zelf van blijschap op en neer te springen. Tot bij de juli-mama's! Dikke knuf! Meilan
DAAN JIPPIE DE PIPPIEEEEEEE Dat roos staat je goed hoor! Kun je ij aanpassen naar gewoon en dan aanvullen op de testmarathon van de 29e aub ,ik durf niet te klommelen aan de lijst als je wilt e . Chantallie ,als het je zo erg treft is het idd.misschien beter om ff niet te komen.Je kunt ook komen kijken en dan eens je zit te wachten op je nod het heuglijke nieuws posten? Kop op è! Voor het zelfde geld ben je gewoon ZWANGER Dani welkom terug! Nog ff op men vraag terug te komen van zovele pagina's terug : Hebben degene die zwanger zijn ook enorme liespijnen gehad NA de EISPRONG ? Zo'n zeurig gevoel stekend? Ik had bezoek dus mede ik nu pas kon langskomen.