Hallo allemaal! 14 oktober heb ik mijn spiraaltje verwijderd. Ik heb deze anderhalf jaar gehad en ben niet ongi geweest. Nu is mijn spiraaltje er een week uit en ben nog niet ongi geworden, dus mijn banner zal niet helemaal kloppen, maar kom hier lekker buurten. Liefs, Debbie
Kiekeboe Ik geloof dat wij voor onze tweede gaan. Wilden eigenlijk pas in Januari, maar afgelopen maand toch de eerste poging gewaagd. Helaas was niet niet raak, maar wie weet aankomende maand. Iedereen succes!
hey Novemberladies ik kom mij aansluiten bij jullie! Mijn NOD is 20 november! ik zal zo de lijst even bij gaan werken, is al even niet meer gebeurt zie ik
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & Tania & Ryanne & klein chrisje 5: Lonny & debbedebs 6: Sam28 & cjpt 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28 & jessy83 & Bonsai & karoliene 9: misslizzy 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje 12: Frownupsidedown & MyPrecious & annettevl 13: Suzie80 & Spriet & Klingel 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling 17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk 19: 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey 22: djaar77 23: klusser1980 24: 25: morgenzon 26: Dragonfly 27: NourElHouda 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Springmuis 4 November - Sanneke 5 November -Lisannemiek -mamaD 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki 17 november - Nicole84 - Puzzcat24 22 November - wendyvanliemde 108 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Dames, ik heb zo ver als mogelijk aangevuld. Een aantal heeft wel gevraagd om op te lijst gezet te worden, maar geen datum meegegeven! Dan lukt het mij niet hoor om je er op te zetten Ik kwam tot 108 passagiers voor de coole bike... maar ik twijfel of dat klopt liefs, Moor
aaahh ei gevonden we hebben gisteravond nog gevreeen, vanavond zal waarschijnlijk niet meer gaan lukken aangezien ie ander half uur geleden nog ergens bij antwerpen stil stond dus voordat ie thuis is zal het wel rond 10 uur zijn en dan moet ie nog eten en zal ie waarschijnlijk na zo'n ontzettend lange dag moe zijn. dus helaas voor vanavond. maar morgenavond is toch ook nog hoopvol : : : ( manlief belt net dat ie met 3 kwartier thuis zal zijn) eitje springt toch vanaf positieve test toch binnen 24-48 uur? helpppp weet het ff niet meer. ik ga even manlief's eten in de oven zetten. groetjes daisy
Hallo! Zo, weer flink wat gekletst tussen mijn laatste check en nu... Om 17 uur getest, lijkt wel weer iets donkerder, maar ligt nog beneden, nog niet naast de 8 andere testen gelegd....kan het me verbeelden, want volgens mij nog steeds gelijk als gister....tja....niet positief dus! Het is toch wat, zou ik m gemist hebben? Gister maar wel het klusje geklaard en morgen maar weer...we zien er de lol wel van in, zo'n "kwijt ei"! Nu in ronde 3 mag het nog hè? @ Lonny, snap best dat je baalt van de uitzendingen en de gevolgen ervan. Het is immers niet een verhaal van één man, dat de oorlogen psychische gevolgen heeft voor de soldaten, laatst zelfs iemand gelijk gekregen in een rechtzaak dat er werkelijk psychische schade is opgelopen! Hoor er ook meer vrouwen over! Niet makkelijk, leven met een uitzendsoldaat... Afghanistan? Irak? Is hij onbepaalde tijd-er? Ofwel, zit er een limiet aan zijn uitzendingen? Gooi het er hier maar uit hoor, da's juist het lekkere van dit forum toch? Anoniem klagen? @ Wie ook alweer....vertellen over ovulatie: Hier leeft manlief ook helemaal mee, haha, die kijkt steeds weer uit naar de klusdagen, maar da's meer omdat ik verder niet zo ehm, hoe zal ik het zeggen, ik heb door nare ervaringen uit het verleden nu eenmaal niet zo'n hele hoge libido...dus het is bij ons doorgaans geen dagelijkse kost, ook niet 3 keer per week...dus tja, nu één groot feest dus, hahaha Volgens mij vindt hij het nu helemaal niet zo erg dat ik mijn ei kwijt ben, haha... @ Maartje, gemenerik, met je dekentje! En die pilkwestie, tja, dat werkt ook nog eens mee ja, die pillen zijn duidelijk geen pretpillen! @ Puzzcat: sweetim? @ mamaD, oeh, er zijn er nog wel een paar over, maar die liggen nog op kantoor....morgen? @ Daisy, ze zeggen dat om de dag genoeg is, dus dit zou goed moeten zijn. Toch? De zaadjes van gister doen ook nog zijn werk, als het goed is...en dan morgen weer verse ertegenaan, hoppa! hahaha zucht...ik wil ook een positieve test, snap er nog steeds geen bal van, elke maand exact dezelfde tijd de kwalen enzo en nu....niets! Ach, ga ff het Blok afkijken, beetje bankhangen en dan lekker slapen!
ik hooop het zo vorige maand was ik me ei misgelopen ik was denk ik te vroeg gestopt met de ovulatie testen dus was mijn ei kwijt dat krijg je al je cyclus zo'n puinhoop is en nog terug in het gareel moet komen. vingers gekruist voor morgen en dat enne knappe zaadje en mooie eitje vind
Ja dat is een prgramma waar je emoticons weg kan krijgen maar ook plaatjes kunt toevoegen voor op een forum (nou ja dat dacht ik in iedergeval het kan niet) Wie kent leuke emoticon sites voor mij?
goede morgen ik heb manlief vanochtend om half6 nog kunnen verleiden tot een vrijpartij , ik dacht na gisteravond een positieve test te hebben dat het eigenlijk pas vanavond nog zou kunnen. ( manlief was pas gisteravond om 10 uur thuis van zijn werk) maar ik heb hem ondanks dat ie al te laat was voor zijn werk toch even heerlijk kunnen verleiden. waar ik ook achter ben gekomen is dat ik wanneer ik de ovulatie-testjes ga gebruiken s'ochtends en s'avonds moet testen anders loop ik mijn piek mis net als vorige maand. ik had nu gisterochtend getest toen was ie negatief en gisteravond rond 9 uur was ie positief en net was ie weer negatief en ik heb me toch pijn rechtsonder in de buik en dat heb ik altijd 3 dagen rond mijn eisprong als de pijn vanmiddag weg is dan is mijn ei dus nu aan het springen en kunnen we niet op een mooie moment gevreeen hebben nu ga ik even mijn banner aanpassen want die klopt nu helemaal niet meer en ga ik voor de cyclus van 28 dagen. zou iemand mijn nod willen veranderen ik stond op 8 november, en wil heelllll graag naar ----> 6 november dankje wel mijn dag begint zo wel erg goed ik hoop dat het voor jullie ook allemaal zo goed begint. groetjes daisy
heej meiden, wil iemand mij op 10 november zetten? of mag je dat hier ook zelf doen. ik weet mijn NOD niet. Ik heb 14 oktober mijn spiraaltje laten verwijderen en ben nog niet ongi geworden. Dus ik doe het ff op de gok (uitgaande van 14 oktober en een cyclus van 28dgn) omdat ik dus niet ongi ben geweest tijdens de mirenaspiraal (zo'n anderhalf jaar). En heb dus geen idee wanneer ik me eisprong heb.
Moor, dank je. Ik wilde hem net zelf updaten omdat ik en wat anderen er nog niet opgezet waren Ik zit hier nog in mijn rustige periode. Begin november wordt mijn super klus weekend. Meiden met springend ei, succes en plezier ermee
Ik ga zo de lijst updaten, even geduld nog want dan kijk ik gelijk wie er niet meer bijstaat en wie er weer bij wil staan.