Hallo meiden Ben effe uit de mini gestapt om te zien hoe het hier gaat? Alle nieuwe zwangeren gefelicieerd! De rest suc6 met klussen of afwachten en testen. Hoe gaat het met brotherhood...iemand nog wat gehoord? Was benieuwd wat er nu bij haar uitgekomen was, maar zie dat ze niet meer reageert zeker? Ga weer richting de mini!
Er is nog steeds niks vernomen van Brotherhood, zag net in haar profiel dat ze 10 november voor het laatst online geweest is. Heb haar een pb gestuurd misschien reageert ze. Ik ben er ook wel benieuwd naar hoe het met haar gaat.
ja was ik ook al van plan om te doen. Heb zo met haar meegeleefd zeg! Hopelijk is alles goed. Hoe gat het met jou? Voel je je al echt zwanger!
Daantje, gefeliciteerd meid! Wat een heerlijk nieuws. En natuurlijk ook voor de andere zwangere dames van harte gefeliciteerd. Jullie zullen wel op een roze wolk zitten vandaag. Vooral blijven doen. Heerlijk. Ik zelf heb vandaag een neg. ovu test en ben er blij mee. Ik heb net 3 pos. gehad en werd een beetje bezorgd. Nu is dat over en ga ik geduldig zitten wachten.
Hoi Inkerbell, ik begin me al aardig zwanger te voelen. Ik ben nog niet echt misselijk maar zit wel sneller vol, last van mijn borsten en begin al een licht buikje te krijgen. Ik heb 6 december de echo ben heel erg benieuwd eigenlijk. 9 december heb ik de intake bij de verloskundige. Tot nu toe voel ik me verder goed en geniet ik ervan.
HILARISCH! Pfffffff ik ben bezig een geboortekaartje te maken voor mijn beste vriendinnetje.. best moeilijk. Als ik wat verder ben laat ik wel ff zien wat ik heb tot nu toe. Kussie P.S. Heb zware ongi-buikpijn.. was dat dan weer voor iets vaags ? Maf hoor, zo'n vrouwenlichaam. Ken mijn eigen lijf niet meer haha.
Super voor je zeg! Was nog wel even spannend met die onduidelijke streep van je! Maar gaat helemaal goed komen! Ik wacht nog op mijn ei maar hoop dat ik het allermooiste sinterkaascadeautje krijg! We wachten het af, ben er niet zo mee bezig als de afgelopen keren iig. groetjes inkerbell
@ Inkerbell: toen ik 4 dagen over tijd was had ik nog een test gedaan en die was duidelijk positief en toen begon ik het echt te beseffen dat ik zwanger ben. Ik ben wel benieuwd naar de echo eigenlijk, kan haast niet wachten.
Spannend joh! Wat speciaal zal dat zijn. Ook al heb je dat bij je beide dochters meegemaakt voor je vriend wordt het helemaal iets nieuws natuurlijk! Ik wil ook! Naja mag niet klagen ben nu net met de oficiele 2e ronde bezig. Ben nu 3 maanden met de pil gestopt en merk nu dat ik ontpid ben zeg maar. Laatste ongi besefte ik dat al te goed. Oude klachten die ik vroeger had en waarom ik aan de pil ing zijn weer terug. Het is voor een goed iets denk ik maar...
Zeg meiden even een snel berichtje voor de volgende die de lijst aanpast. Ik denk dat ik het deze keer wel durf om bij de testmarathon te komen. En ja ik wil graag op 29 nov (gezellig bij de rest ) Mijn NOD is de 27e, maar ik hoop dat de wegblijven en dat ik de 29e dan samen met jullie allemaal een posi test heb! Zo nu nog even wat werken nu ons meisje op bed ligt. Morgen dagje 'op locatie' werken, dus waarschijnlijk niet online. Knuffels!
Inkerbell schreef: Spannend joh! Wat speciaal zal dat zijn. Ook al heb je dat bij je beide dochters meegemaakt voor je vriend wordt het helemaal iets nieuws natuurlijk! Ik wil ook! Naja mag niet klagen ben nu net met de oficiele 2e ronde bezig. Ben nu 3 maanden met de pil gestopt en merk nu dat ik ontpid ben zeg maar. Laatste ongi besefte ik dat al te goed. Oude klachten die ik vroeger had en waarom ik aan de pil ing zijn weer terug. Het is voor een goed iets denk ik maar... Ik vind het inderdaad spannender als voorheen. We zijn er nu met z'n tweetjes bewust mee bezig, bij mijn ex lag dat wel anders en dat vond ik wel eens jammer. Ik heb misschien mazzel dat het in één keer raak is, maar had net zo goed ook anders kunnen zijn natuurlijk. Ik hoop echt dat jij ook snel zwanger bent, zal voor je duimen.[/quote]
Alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD! echt veel zwangeren deze maand hier nog geen tekens van ongie. alleen wel wat buikpijn
@ Daan: Toen ik zwanger testte, dacht ik onmiddellijk aan onze jeuktieten. In mezelf had ik al gezegd dat het bj jou ook raak was! Ben echt heel blij voor je. Wij gaan het morgen aan mijn familie vertellen. Ben benieuwd...