Nou het klopte dus he, van die jeuktieten. Spannend hoor morgen. Doe je nog iets speciaals? Heb je iets gekocht of zo bedoel ik?
Dames ik ga mijn bed opzoeken, ben echt flink vermoeid. Heb het vreselijk koud daardoor. Tot morgen allemaal. Welterusten.
Ik was zelf al om half vier wakker dus dan mag ik wel op zijn nu.. ga nu echt gauw mijn bed opzoeken Truste en slaap lekkerrrrrrrrrrr!
Jep, het klopte Ik heb een tekstje geschreven en ik ga aan mijn zusje vragen om het hardop te lezen. Gaat super zijn om die gezichten te zien wanneer ze het beetje bij beetje gaan doorhebben. Trusten Daffe en Loel!
Voor wie het leuk vind om te kijken, ik heb het eerste ontwerp van het kaartje voor het dochtertje van mijn beste vriendinnetje in mijn album gezet... Ze wilde een mix tussen traditioneel en modern, maar niet te truttig of oudbollig (nou, daar kun je het mee doen haha). P.S. het is een vierkant kaartje... op de achterkant in die kleine lijstjes wil ik nog babyfoto's van de ouders zetten
Ik vind het een heel mooi kaartje Pupke! Het straalt wat klassieks uit (voor mijn gevoel) Wat mij heel erg ligt
Hoi Daan78. Bedankt voor het op de lijst zetten! Durfde het zelf niet te wijzigen was bang dat ik iets zou wissen . Eerste keer dat ik kijk bij de NOD lijst, hopelijk ook de laatste hihi! Hoeveelste ronde zit jij? Meiden die zwanger zijn: gefeliciteerd! En voor de andere meiden: wij gaan allemaal GOED het oude jaar uit knallen!
Iemand trouwens zin in warme choco met slagroom? Ik heb nog zoveel over, kan makkelijk iedereen voorzien.
Was gisteren naar de HA geweest.. de uitslag met betrekking tot mijn voorgeschiedenis was allemaal oké ..! Het kon volgens haar goed een zwangerschap zijn. Maar ze wil wachten tot eind van de week of maandag met het testen Why I dont know.. :S Dus ik wacht rustig af.. de ongi blijft uit, wel gisteren en vanavond beetje wat 'roze' op mn papiertje gehad.. Maar volgens mama Daan is het goed dat dat oud bloed kan zijn! Hoe is het met jouw!?
Ik heb vanmorgen een test eraan gewaagd, maar die was helaas nega (had ik van te voren al verwacht) Maar nu ga ik egt wachten tot mijn ongi... al ik het niet word, ga ik er pas een doen!
Tja, op de wachtbank he.. op zoek naar verborgen tekens, maar behalve wat pijn in mijn liezen en ongi-achtige krampjes kan ik niets ontdekken dus probeer er niet te veel acht op te slaan. Vorige maand meende ik ook al vanalles te voelen en dat was ook niet waar. Stom lichaam, wat kan het je misleiden zeg! Maar ik duim zeker voor een positieve test voor jou! Miss wil ze gewoon de hcg wat de tijd geven door te wachten?
Erg af en toe hé dat lichaam van ons.. ik herken het helemaal! Dank je wel! Dat zei ze ook ze wil wachten op een dik posi test.. dus even geduld nog