NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wat een leuk en gezellig topic hier!
    :)

Warme choco gaat er altijd wel in ;)

2. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Stil hier..

3. Niet meer actief

ik ben terug uit een jaarlijkse algemene vergadering van waar we wonen
    grrrr als eigenaars niet willen dokken voor hetgene hun huurders kapot maken boven ons is er gestemd unaniem ze moeten het zelf oplossen en zo snel mogelijk.
    Over naar jullie ,

Meilan details morgen e!

Pupke heel schoon gedaan echtwaar helemaal mijn smaak ook!

Bonsai ,kwam jij nu uit NE of BE?
    Als je echt twijfeld ga desnoods naar een andere huisarts voor bloedname.
    Wat een geklooi.

Als ik zou twijfelen dan bel ik naar mijn gyne en mag direct afkomen voor echo en al ,echtwaar een schat van een man.

Want ik zit met erge pijn onder aan men vagina schimmel infectie denk ik of zuurhishouding die echt huishoudt en volgende week niet beter ga ik gaan.

Daffie ,laathet maar op zijn gemak bezinken denk wel dat er hier vele blij gaan zijn met een + test maar schrik om een banner te zetten of andere.
    Maar hoe meer kwalen hoe meer geruster niet ?Had ik toch tot ik die niet meer voelde en herteste en geen dikke + meer kwam kwam het als een donderslag aan.

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@pupke
    wat een gaaf kaartje zeg! wat knap van jou dat jij dat kunt! gaaf hoor! Ook heel speciaal dat jij het kaartje maakt voor je zus.

het is hier stilletjes vanavond, Daan aan het feesten zeker ;)

5. Kita29

Kita29 Niet meer actief

VAN HARTE GEFELICITEERD!! Geniet van deze heerlijke tijd :D

6. Niet meer actief

BOE zegt de koe :)

7. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Streep = streep geen discussie over mogelijk [-(
    VAN HARTE GEFELICITEERD!! Geniet van deze heerlijke tijd :whistle:

8. Kita29

Kita29 Niet meer actief

en streep is nog keiduidelijk ook nog ;)

9. Niet meer actief

zucht wil ook zo graag een 2e streepje of +je zien over een aantal dagen...

En dan moest het zijn zal ik dat streepje er vanaf kijken denk ik :) ;)

10. Kita29

Kita29 Niet meer actief

en als er geen streep zitten kijken we hem er wel op :)

11. Niet meer actief

T'is toch ongelooflijk dat oerinstict van de vrouw om zwanger te worden...
    Mijne man zegt dat vaak :D

Ga me bedje in SLAAPWEL :)

12. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Ha fijn, mijn vriendinnetje vond het kaartje ook mooi. Dank jullie voor de complimenten!

Over 2 weken is ze uitgerekend.. vind het zo spannend. Net ff lekker allemaal babypraat gekletst met d'r. Zeer gezellig.

En nu naar mijn mandje, morgen weer werken :( bah!

Meiden, weltrusten!

13. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Zoals te zien in mijn banner is het bij mijn helaas niet gelukt deze keer. Maar gaan gewoon door in december.

14. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Pupke, wat een prachtig kaartje. Mag ik vragen hoe je dat gemaakt hebt? Ik vind hem echt heel erg mooi.
    Hier in Noorwegen doen ze niet aan geboortekaartjes. Bij mijn zoontje hebben we dat dus ook niet gedaan, maar ik vond het enorm gemis. Als we nog een keer een kindje mogen krijgen dan wil ik toch weer geboortekaartjes versturen. Ik vind dat zo leuk.

15. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Speciaal voor zwangere Daantje. Mijn o-testen staan in mijn album. Ik ben benieuwd naar wat je er van vindt. Op dag 17 zit een soort van pennenstreep, maar die zat al op de test.

16. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Goede morgen allemaal..

@Pupke1979: Ik had gisteren ook echt mega veel ongi gevoel en ook last van "dode mus in mijn maag" gevoel. vandaag gaat het iets beter tot nu toe... hoe voel jij je vandaag?

groetjes van lente

17. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

pupke mooi kaartje hoor

18. Niet meer actief

BBkane ,als ik goed zie is op de 1e foto dag 18 je eisprong?
    Of is ie dan al geweest (voor mij is dat de duidelijkste dikke streep erin)

Hier stikapot ,lag er pas om 00u30 in en die vergadering doet je mallemolentje niet met rust laten om te slapen.

Zoon is thuis en dochter debberd rond ,manlief ligt te snurken na een nachtshift (kon ik dat ook maar doen haha)

19. Femya

Femya Niet meer actief

Pupke wat een mooi kaartje heb je gemaakt, ik vind het gedichtje ook echt heel erg leuk!

Oh Bonsai, het is wel heel spannend bij jou he?! Ik duim voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!

Daar zitten we dan met z'n allen te wachten, pffff het duurt echt zoooo lang. Mijn collega zei vandaag wat gaat de tijd toch snle he?! Nou bij mij echt niet! Van ongi naar ei en van ei naar test gaat echt niet snel...

Daan weet je eigenlijk zeker dat je 3 augustus bent uitgerekend? Als ik nu zwanger ben ben ik nl de 6e uitgerekend en ik moet nog ruim een week wachten voordat ik kan testen, of heb jij een lange of juist korte cyclus? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor :D

Inderdaad BBKane het lijkt alsof je ei na de test van de 18e is gekomen.

Dankje Sylvia voor het aanpassen van de lijst. We hebben toch besloten om volgende week vrijdag pas een test te doen, dus ik kan ook op de testmarathon van de 29e. Ik ga zo proberen de lijst zelf aan te passen.

Zwangere dames: van harte gefeliciteerd.
    Dames die ongi zijn geworden, heel vervelend, volgende ronde is het vast raak!
    En de wachtenden heel veel succes!

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    BAALDAG!

Mijn temp is nog steeds 36.5 (terwijl ik dacht mijn ei gevonden te hebben...)
    Gisteravond niet geklust (ruzie met manlief) en ook nog eens slecht geslapen... bah!
    Nu een conf call met mijn directeur..............

Deel Deze Pagina