Hoi! Mijn NOD staat op de 27e... Ik ben zo nieuwsgierig. Heb namelijk in september een vroege miskraam gehad en pas deze cyclus weer bewust bezig.
Dat zou zomaar kunnen hoor. Ik vind het zelf ook heel moeilijk af te lezen. Ik dacht zelf dat die de 16de positief werd en dat het dan 3 dagen aanhield. Op de foto ziet het er wel iets anders uit en na het opdrogen helemaal. Toen het dag 16 was kwam de teststreep heel snel op en was echt knal donker. Maar... het zou net zo goed kunnen zijn dat dag 18 de positieve dag is. We zullen wel zien aan het eind van de maand. Mochten we door moeten gaan naar dec., dan zal ik wel extra goed opletten. Bedankt voor het mee kijken!
NOD November 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 & Lumea 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama & goolio 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 & knorretje84 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya & christien86 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan 17: Nicole84 & Klasien1978 & redirose 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja & Daan78 20: Chantallie24 & Emma21 & ellen30 & mvdb 21: naliey & Miekiepluis 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 & Mexicang & Stacey88 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn 25: Moor & morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde & rama 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 & Mgcw 27: NourElHouda & Rootje79 & Calani & Rianne80 & Twinkle & Aidualc 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Rose1982 & Nadinneke 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 & Lente1973 & Demia & Nonja TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 14 November - knorretje84 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma - Kita29 25 november - rama 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde - MamavanYouri - Calani - Nadinneke - Rootje79 - Twinkle 230 passagiers voor de roze motor! 37 Zwanger, 84 Ongesteld, 16 Negatieve test, 4 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag 4 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Rootje79 ik heb je bij de testmarathon gezet en mezelf ook maar even Stacey ik heb jou op groen gezet door de negatieve test. Succes met het wachten! Ivje ik kan jou niet vinden in de lijst. Had je je opgegeven? Jammer dat het niet gelukt is, voor jou ook hoop ik dat het de volgende keer raak is! Aidualc jij staat ook op de lijst, spannend!
Oh misschien was het dan inderdaad de 16e als die eerder opkwam, dat was bij mij ook en ik ben er zeker van dat ik die dag daarna mijn eisprong heb gehad. Heb je ook gemerkt dat je vruchtbaar slijm had in die dagen?
Blehhhh Ik heb waarschijnlijk vrijdag of zaterdag op zn laatst mn ei gehad, dus we zijn nu pas een paar dagen verder en dat stomme *&^%$^&+*lijf van mij begint nu aléér zachtjes te bloeden, althans, alleen gisteravond een beetje aan wcpapier... Weg hoop dat er deze maand een wonder is geschied... 1 december mag ik naar de gyn... hoop zo dat die mij kan helpen want ik wil zo graag mama worden....
Als het roze is kan het innesteling zijn toch?! Niet de hoop opgeven meid! Ik hoop ook dat er een wonder voor jullie geschied! *knuffel*
Tuurlijk mag je dat vragen , ik ben grafisch vormgever van beroep.. ontwerpen is mijn werk (en mijn hobby) dus voor mij was het niet zo moelijk. En omdat ik haar al zo lang ken (we zijn al 15 jaar vriendinnen) wist ik ongeveer wel wat ze mooi zou vinden. Dan moet ik er doorgaans ff over nadenken en borrelt er een idee omhoog. Dan ga ik op zoek naar plaatjes om het te maken zoals ik het hebben wil. Borrelende darmen... zal wel die muis zijn die van mijn maag is doorgeschoven naar mijn darmkanaal haha. Lichte buikpijn, maar kan ook komen door het borrelen. Ik wil mezelf niet gek maken met allerlei fantoom-kwaaltjes. Mijn lijf maakt me gek op het moment. Het gedichtje heb ik hier ergens gevonden. Ik was op zoek naar iets dat niet zo vreselijk klef is, ik heb zo'n hekel aan dat zoetsappige gedoe hihi. Voor ons kindje zou ik dat ook niet willen, maar misschien zijn tegen die tijd mijn hormonen zo in de war dat het toch zo'n dramatisch ding wordt haha. En dan tot slot: Dank jullie allemaal voor de enthousiaste reacties op het kaartje! Jullie zijn lief! (kei-lief, kom uit Brabant )
@maartje, dat kan een inestelingsbloeding zijn, Je weet maar nooit hoop't voor je! Bij mij nog steeds niks, ik moest gisteren of vandaag ongie worden. Ik ga vanavond of morgenvroeg weer een testje doen. Als het nog nodig is.. want ik had giga buikpijn vanochtend vroeg
Misschien een leuk spelletje: verzin de meest kleffe, zoetsappige, om van te k*tsen zo vreselijke tekst voor op een geboortekaartje haha. Das lachen!
Lief van jullie meiden, om mij te willen gaan oppeppen met het idee van een innestelingsbloeding... Maar ik heb elke maand deze ongein... Ben nog nooit zwanger geweest Ik wil blijven hopen, blijven denken dat het een innestelingsbloeding kan zijn geweest, maar dat hoop ik elke maand, en dan wordt ik toch weer gewoon ongi (na een week of na een kleine 2 weken)...
Sinds onze klusdagen heb ik een euforisch gevoel van een geslaagde poging, vreemd want dat kan ik niet weten tot volgende week... Ik vertel mezelf al dagen dat het onzinnig is om me zo te voelen omdat het dan zo'n domper is als ik ongesteld wordt maar ik voelde me de vorige rondes ook niet zo ook al hadden we op de goeie dagen geklust... Vreemd allemaal maar ik hoop maar dat het een rede heeft Mocht ik zwanger zijn dan ben ik ook 6 augustus uitgerekend en ik wil graag mee doen op de test marathon de 29ste, lekkere drukke boel is het daar! Fijne dag allemaal, ik ziek nog even verder... 8-[ ps... mijn banner loopt niet helemaal goed maar dat komt omdat ik op deze site niet meer dan 38 dagen kan aangeven en voor die ene dag wilde ik geen andere zoeken
Hey Twinkle, ik dacht ook dat ik eind juli was uitgereken, maar overal waar ik mijn laatste, eerste menstruatiedag invoerde werd als uitgerekende datum 3 aug. gerekend. Ik heb een cyclus van 24 dagen de laatste 2 maanden. Gek he. Vond ik ook al. Maar goed over een paar weken zullen we wel meer weten. Pupke, wat een mooi kaartje zeg. Helemaal mijn stijl. Wat lief dat je dat voor je vriendin doet. Iedereen die nog even moet wachten, heel veel succes gewenst meiden. Die laatste dagen gaan misschien langzaam, maar het is voor velen het wachten waard meiden Ik heb vanochtend nog weer 1 test gedaan. Duurde ook alweer zo vreselijk lang voor dat 2e streepje kwam. Toen naar het kruidvat gegaan voor 2 testen. Gelijk weer 1 gedaan en daar kwam wat sneller een 2e streep, maar spat er nog niet vanaf. Morgen weer een testje doen. Ik ben in ieder geval nog steeds zwanger haha.
Ons geluk is met woorden niet uit te leggen... Een droom opgeborgen, zo ver, werd plots een fonkelende ster Wij zijn intens gelukkig met de geboorte van... GRUWEL! (gevonden op internet, humor hoor die teksten)
Goedenmorgen allemaal, Bonsai wat een onzekerheid allemaal, maar hopen dat je snel een positieve test in handen hebt. Pupke wat een mooi kaartje! Sylvia wat balen allemaal en al helemaal dat je nog eens ruzie krijgt met je man. Ik snap heel goed dat je er allemaal van baalt en zal er voor duimen dat je echt snel zwanger bent Hier gaat alles wel goed, ik word alleen moeier nu maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ik ga zo nog wel ff op visite en daarna mijn dochter van school halen, dan eten en naar logopedie. Heb het dus wel even druk, maar heb mijn dansen voor deze week wel afgezegd omdat ik me niet echt in mijn hum voel en dan gaat het allemaal niet zo makkelijk.
Nog zoiets: Vandaag heeft de hemel de aarde geraakt, want jij bent geboren *rent naar de keuken voor een teiltje* Hey Daan! Goedemorgen zwanger mutsje, doe je mee met mijn spelletje? Volgens mij ben jij ook niet zo van de kleffigheid..
Nooit kuste de zon zo innig de aarde Nooit deed de wind zo'n verrukkelijke vondst Blijk van liefde Droom die uit kwam Kind Weergaloos kind Ook zo :sick: