Vals positef geen idee. Maar na bos haar verhaal ben ik nergens meer zeker van. Maar een streep is een streep. Heb je hier op de site al gezocht naar vals positief. Volgens mij zijn veel mensen hier wel tevreden over die tests hoor.
NOD November 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke, BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 & Lumea 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama & goolio 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 & knorretje84 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya & christien86 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan 17: Nicole84 & Klasien1978 & redirose 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja & Daan78 20: Chantallie24 & Emma21 & ellen30 & mvdb 21: naliey & Miekiepluis 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 & Mexicang & Stacey88 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn 25: Moor & morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde & rama 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 & Mgcw 27: NourElHouda & Rootje79 & Calani & Rianne80 & Twinkle & Aidualc 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Rose1982 & Nadinneke 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 & Lente1973 & Demia & Nonja TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 14 November - knorretje84 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma - Kita29 25 november - rama 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde - MamavanYouri - Calani - Nadinneke - Rootje79 - Twinkle 230 passagiers voor de roze motor! 37 Zwanger, 84 Ongesteld, 16 Negatieve test, 4 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag 4 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Hoi, ben nu op mijn werk dus kan helaas geen foto maken....maar goed idee om eens te gaan zoeken op vals posititef, als ik zo nog ff tijd heb tussendoor ga ik dat doen!
Nicole 84, volgens mij mag ik je feliciteren of niet? Te gek, weer een zwangere erbij. Novemer gaat echt goed meiden!
Tjonge Pupke. Waar het hart van vol is ..... Haha. Maine, gefeliciteerd! Daan, een heeeeeeel licht streepje? Ik zie 'm toch duidelijk hoor! Gefeliciteerd meid, je bent gewoon zwanger. dani86, welkom terug zou ik zeggen. Mgwc, heb je een aantal dagen terug ook al ovulatietesten gebruikt om je eisprong op te sporen? Want al je al eerder een vette streep had dan denk ik niet dat je nu een eisprong hebt, maar als je nog geen eerdere streep hebt gehad dan zou het best wel eens kunnen zijn dat je nu je ei krijgt. Hmm, wat een warrig verhaal maar hopelijk begrijp je me wel. Sylvia, je hebt volgens mij je ei gehad! Yes, eindelijk gevonden. Edit: lees nu dat je ruzie had met je man. Bah! En dat je temp nog steeds 36.5 is. Dikke knuffel voor je. Pupke, maak jij zelf kaartjes? Wat leuk hé. Ik vind het echt een mooi kaartje. Ah, lees nu dat je grafisch ontwerper bent. Ha Daan heeft nu ook een andere banner. Mooi zo!
Goedemorgen allemaal, Vannochtend weer getest, na 2 x negatief .....en ja hoor, dit keer een duidelijke tweede streep. Ik mag op roze! Groetjes P.S. Ik zie wel eens 2 verschillende quotes staan in een bericht. Hoe doe je dat? Kan iemand me dat pls uitleggen?
Wow Lumea, allereerst natuurlijk van harte Gefliciteerd. Dat mocht ook wel eens na 9 dagen he hihi. Foto? En dat van die meerdere quotes is gewoon een kwesite van copy en paste en dan je stuk wat je gequote wil hebben selecteren en hierboven in het scherm op quote drukken. Voila, klaar is Lumea. Echt super meid, hoe voel je je?
Lumea GEFELICITEERD! maar ikke ben stiekum zoooooo jaloers op jullie mooie roze namen.. *schopt gefrustreerd tegen de wachtbank en gaat ff zitten mokken in het wachtkasteel*
Oh schatje toch *Gaat achter pupke zitten en geeft haar een lekkere ontspannende massage en een kop warme choco met slagroom*
Lumea gefeliciteerd, ik neem je gelijk mee in de lijst met veranderingen! Ik ben er nog mee bezig, dus nog even geduld.
BLIJ! Maar wel weer heel onwerkelijk. En ik heb verder dus nergens last van. Dat is waarom ik zo twijfelde of ik wel zwanger ben. Kon me ook niet zo goed meer herinneren bij de andere zwangerschappen hoe het was en als ik wat voelde wanneer dat was. Het was wel heel gek want de avond dat we geklust hadden was ik enorm hyper en dacht ik; ja ik ben zwanger. Heb de halve nacht wakker gelegen, heel appart. Mijn man is juist altijd de optimist en ik de pessimist en hij zei voordat ik de eerste test ging doen: ah nee, je bent vast nog niet zwanger en ik zei: ik denk van wel. Maar dan na twee negatieve testen begon de twijfel wel toe te slaan. Eigenlijk had ik me erbij neergelegd dat het toch niet zo zou zijn, maar maakte me wel zorgen over dat de menstruatie uitbleek want dat is niets voor mij. Oh, en hoe doe je dat met foto uploaden. Nooit gedaan nog .
Nou hier dus dik ongesteld (echt heavy) Op naar december Kom strakies wel bijposten nu ff gedachten verzetten
@Pupke Daan en Kwiepark Dank jullie wel. [size=9]en Pupke, ben stiekum ook wel een beetje jaloers dat je zulke mooie kaartjes kan maken [/size]
Je hebt een foto gemaakt dus begrijp ik? Het makkelijkst is, als je de foto op je comp hebt staat gewoon even bij je bericht onderaan op album klikken en dan staat linksboven geloof ik: foto uploaden of uploaden en dan evne je foto opzoeken. Sorry, ben niet goed in uitleggen