Getverdemme meid, ik had hoop voor je. Balen zeg. Dikke knuffel voor jou en onwijs veel succes in december meid. (((((((((((((((((((((((((((((((((((Nadinneke)))))))))))))))))))))))))))))))))
Dat heb/had ik dus ook, zo'n onlogische reactie in je gevoel van, ja het is gelukt, terwijl je dat nog helemaal niet weet... Ben blij dat jij het nu wel weet ...Nu ik nog...
Haaaai lady´s Alweer een hoop zwangeren lees ik..moet even wat bijlezen... maar gefeliciteerd! Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik moet voelen, moet wel erggg vaak naar de wc. maar heb ook een beetje een raar gevoel in m´n onderbuik!
Ik juich nog niet al te hard, ook al ben ik superblij. Het is die eerste maanden toch een beetje afwachten. Heb de eerste keer dat ik zwanger was een missed abortion gehad. Dwz het frupseltje is bij mij gestopt met leven in de 8ste week en we kwamen er pas achter toen ik voor een echo ging met zo'n 11/12 weken. Ik woonde toen nog in het buitenland en kon niet voor een 8 weken echo. Ik kan me nog herinneren hoe diep de frons werd in het gezich vd echoscopiste toen ze op zoek ging naar de hartslag en dat ze de monitor wegdraaide. Dat heeft mijn tweede zwangerschap ook wel beinvloed, toch altijd een beetje een slag om de arm. Beetje bang dat het weer fout zou gaan. Maar we gaan er gewoon even vanuit dat het wel goed gaat. En dan is het dus vandaag gewoon FEEST.
NOD November 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 & Lumea 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama & goolio 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 & knorretje84 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya & christien86 & Maine 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan 17: Nicole84 & Klasien1978 & redirose 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja & Daan78 20: Chantallie24 & Emma21 & ellen30 & mvdb 21: naliey & Miekiepluis & dani86 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 & Mexicang & Stacey88 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn 25: Moor & morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde & rama 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 & Mgcw 27: NourElHouda & Rootje79 & Calani & Rianne80 & Twinkle & Aidualc 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Rose1982 & Nadinneke 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 & Lente1973 & Demia & Nonja TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 14 November - knorretje84 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie 24 November - burningkarma - Kita29 25 november - rama 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde - MamavanYouri - Calani - Nadinneke - Rootje79 - Twinkle 231 passagiers voor de roze motor! 41 Zwanger, 90 Ongesteld, 11 Negatieve test, 4 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag 4 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
* KwiePark wist het zweet van haar voorhoofd en gaat even onderuit zitten. * Volgens mij is de lijst helemaal up to date. Ik verveelde me toch (lees: Ik moest toch wachten tot de was ingetrokken was in de meubels) dus heb gelijk even opgezocht in verschillende profielen wie er nog op roze of rood kon. Maar nu ren ik weer snel naar beneden om de meubels op te wrijven, want anders komt daar niks van.
Nog even snel ... Nadinneke, shit zeg dat je vandaag ongesteld bent geworden. Ik had het helemaal niet meer verwacht. Je bent op bijna alle kleuren geweest in de lijst, maar rood wilde ik helemaal niet zien.
@ Marloes: bedankt voor het vette roze! @ Nadinneke: Niet leuk zeg [biedt Nadinneke een 'divine' troost chocoladereep aan. Heel veel succes in December. @Ego: ik ga in de gaten houden hoor of het ook bij jou klopt! @ Daan....is het bij jou eigenlijk al een beetje geland?
Meiden willen jullie eens naar mijn temp kaartje kijken? Zou het kunnen zijn dat mijn ei er toch nog aan moet komen? *zucht*
Haha, zoals het er uit ziet ben jij verder dan ik ben, dus mag jij lekker eerder :sick: Alhoewel het al niet lekker zit hier hoor. Af en toe vlaag van misselijkheid, maar dat is ook zo weer over. Moet wel zeggen dat die pijntjes als je weet dat je zwanger bent, toch wel enger zijn dan voor die tijd hoor. Jemig..........
Ik snap het niet, waar baseer je dat op dan? Op je kaartje staat dat je de 8e je ei gehad zou kunnen hebben.
Een vraagje! zou ik nu al kunnen testen= of is het nog te vroeg?....Ben zooooooo nieuwschierig! Helpppppppppp
Echt een mooi kaartje Pupke. En ook een mooi cafe trouwens! Gewoon doen! Wie weet start je wel de nieuwste rage in Noorwegen. Vrienden van ons wonen trouwens in Bergen..... ze heten Gulbra, ken je die? Dat werd ons zo vaak gevraagd toen we in het buitenland woonden door grote onbekenden 'Oh, ik heb familie wonen in Amsterdam, Utrecht of wherever...ze heetten zo en zo, ken je die?' Wij moesten dan altijd enorm lachen, oh die en die en oh ze wonen daar...'nee die kennen we niet'. Ik ga even stoppen. Dochter wil aandacht en een schone broek.
De 8e was vruchtbaar slijm, de 18e was een positieve ovulatietietest... Pffff, ik moet gewoon maar ervan uitgaan dat ik nog steeds vruchtbaar ben totdat die temp omhoog gaat.. *Waar kan ik Ruben vinden?*
Ruben zit in het roze wachtkasteel... volgens mij zag ik 'm voor het laatst in de ballenbak P.S. Sylvia, ik vroeg je laatst naar dat tempen, maar mijn temp is nu idd wel omhoog gegaan, van gem. 36,8 naar 37,1 gister