Ik hoop inderdaad daarop..... vanavond nog even klussen en dan morgenochtend een mooie temp stijging [-o< Ik wil zo graag naar Augustus.... (mama's)
Ik wil ook graag een augustusbeeb Ben nu ook al lang genoeg bezig en heb geen zin in het onderzoek wat anders gaat volgen de komende cyclus.......
@ Giegel: ik moet zo lachen om jouw avatar... heb ooit eens een PB op hyves gehad waarin stond: Bij je laatste bericht aan mij, zat een schaamluis. Hier heb je 'm terug, dat zijn toch geen manieren!
Hahaha , ja dat effect had ik ook al bij Giegel...dacht heee beestje op mijn scherm...nog eens kijken ohhh 'bloos'
Boh wat zijn er al veel zwanger in november, dat gaat goed meiden. Dat wordt een babyboom volgend jaar. xxx Joyce
@alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteeeeeeeerd! @Voor alle ongi meiden: Dikke vette knuffellll @wachtende meiden: Duimen draaien hier overuren! liefs springmuis
haha, nou ik doe even niets! Ik heb een rustweekje...was kapot op. Dus lekker de kleine ook thuis gehouden. Die was toch ziek dus, ze had 39 graden koorts maandag....En dinsdag en woensdag zit ze op het KDV. Ik lig nog steeds in bed..kleine heeft de hele ochtend naast me gezeten lekker aan het spelen. Die maakt het niets uit of ze nu beneden op de bank box of kleed speelt of op bed haha. En dan kan ik lekker laptoppen. En nu ligt ze lekker te slapen, ook makkelijk eerste teken dat ze moe word, hup lekker liggen en ze valt in slaap.... Maar ga zo toch maar eens douchen hoor, voordat ze wakker word. En dan moet ik koken....bleh een ding waar ik een hekel aan heb...koken. Oh ff tussendoor, wat vinden jullie van mijn geboorte kaartje? Ik heb al verschillende meningen gehoord van mensen. Maar ben nieuwschierig.... Groetjes, Miranda