NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje
    5: Lonny & debbedebs
    6: Sam28 & cjpt & daisy28
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & karoliene
    9: misslizzy
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & MyPrecious & annettevl
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk
    19: robertha & IlonaHokkeling
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey
    22: djaar77
    23: klusser1980 & Emma21
    24:
    25: morgenzon
    26: Dragonfly
    27: NourElHouda
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

113 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

2. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    De lijst is gelukt, nu nog even doorlezen wat er allemaal de afgelopen dagen geschreven is. :D

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hoi allemaal,

Mag ik erop voor 23 november alvast?

4. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    dankje wel ik sta weer op de goede plek.
    ik had eigenlijk vandaag moeten gaan werken, maar zoontjelief is ziek dus hij thuis betekent dan ook ik thuis.
    en toen besloot ik maar eens de logeerkamer/babykamer op te gaan ruimen, wij zijn 6 maanden geleden verhuisd en mijn man is heel makkelijk in dingen weg gooien en ik wat minder dus werd het tijd op eens te gaan ruimen, want wanneer er straks een kindje bij komt moet er wel genoeg ruimte voor hem of haar zijn. wij wonen in een niet al te groot huis dus is het echt een kwestie van het onnodigen weg doen.
    vaak denk ik nog weleens dat heb ik straks nog nodig of kan ik dan nog gebruiken, nu heb ik in 1 uur tijd 2 vuilniszakken weg gegooit met spullen die ik in het afgelopen half jaar niet nodig heb gehad. dus manlief zal straks wel weer blij zijn dat er weer wat opgeruimd is, zoveel is het niet echt maar toch, waarom iets gaan bewaren waar ik toch niks meer mee doe.

nu is het tijd voor een bakkie thee en een sigaretje , en daar geniet ik ook nog eventjes van, want zodra ik weet dat ik zwanger ben raak ik geen sigaretjes meer aan.

zijn er hier nog meer rokers en ik wil eens weten, en dat is natuurlijk ieders persoonlijke mening, maar wie stopt er met roken en wie rookt er door tijdens de zwangerschap?

ik heb met mijn eerste zwangerschap niet gerookt, maar dat is mijn persoonlijke keuze geweest het voelde niet goed om door te roken.
    ik wil weleens weten hoe iedereen hier over denkt.

groetjes
    daisy

groetjes
    daisy

5. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    @ Daisy om de dag is volgens mij prima en die zwemmertjes blijven wel ff wachten op je ei :D. Haha lees net dat jullie vanochtend nog ff bezig zijn geweest, goed zo :D! Lekker opgeruimd ook zeg! Hier ook een klein huis (maar 2 slaapkamers) dus inderdaad ook alle onnodig zooi snel wegdoen en de rest goed organiseren.

@ Jutte nou vooruit kom maar op dan nu met die pepernoten :D.

Nou zo ff een fruithap geven en daarna ff langs de Etos want de Nutrilon is op :D.

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik ben juist vorig jaar gestopt toen het idee van zwanger worden zich serieus ging aandienen. Mijn vriend had er al een hekel aan.

Ik wilde ruim van tevoren stoppen zodat alles uit mijn systeem zou zijn.

Mijn moeder heeft gerookt tijdens haar hele zwangerschap van mij en is gestopt toen ik 3 maanden oud was. Geloof niet dat ik er anders door geworden ben hihi.

Maar dat het beter is om niet te roken (zwanger of niet) geloof ik wel.

Vergis je niet ik ben niet anti roken, soms mis ik het ook nog wel

7. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Ik dacht even rap alles door te kunnen lezen wat er allemaal gebeurt is de afgelopen dagen, maar dat gaat dus mooi niet zo snel. Jullie kletsen snel zeg! Hahaha.

In ieder geval zag ik weer een aantal nieuwe meiden erbij. Welkom en gezellig dat jullie er zijn. Houd je goed vast op de motor want hij kan erg hard gaan. :) Voor je het weet zitten we in november.

Voor de meiden die deze week hun eisprong hebben of hadden, succes tussen de lakens of succes met het wachten. Iemand een leuk idee om het wachtbankje wat aantrekkelijker te maken? Leuke kussens, mooi motiefje? Ik ben niet zo handig met naald en draad. ;)

Hé Moor, ik zag dat jij er ook weer bent. Succes in november en ik hoop dat het deze keer wel beter gaat dan september. Ben je weer helemaal bijgekomen? * knuffel *

:idea: sanneke78, beterschap. Waardeloos zeg dat je net ziek bent in je vruchtbare dagen.

:idea: Maartje84, jee je verhaal vind ik wel heftig zeg. Een man die geen sex wil hebben als jij je eisprong hebt. Hopelijk trekt hij nog bij. Op deze manier kan ik me voorstellen dat je wel eens flink pissig bent. Succes!

* KwiePark roept: ei van Jutte waar ben je? *

:idea: Jutte, heb je je ei al kunnen vinden of zou je cyclus van slag kunnen zijn? Balen zeg. Ik duim voor je dat je 'm nog vindt. * knuffel *

:idea: Allemaal, een hele fijne dag en tot later. Ik ga me eerst eens opwarmen bij de kachel want boven is het vreselijk koud. Mijn winterjas heb ik gisteren al uit de kast getrokken. Brrrrrrr.

8. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Ik kon de lijst nog veranderen dus je staat erbij.

9. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    @Daisy; mijn moeder heeft gewoon door gerookt, ik rook zelf niet dus kan daar niet over oordelen hoor. als je op dat moment stopt met roken brengt het ook veel stress met zich mee en of dat nou zo goed is voor de baby....toch?

10. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    @mamaD
    ik had hier voor een maisonette woning met 4 slaapkamers keuken en woonkamer apart en nu hebben we door omstandigheden moeten verhuizen en hebben we een huisje dat kwa ruimte de helft is. wel nog steeds 3 slaapkamers maar dat zijn 3 kleintjes en de woonkamer en keuken zitten in 1 ruimte dus het is heel wat inleveren en dan moet je ook erg creatief worden met de ruimte die je hebt. dus ik zal er echt aan moeten geloven alle onnodige spullen moeten weg.

en ja ik heb mijn man vanochtend om half 6 nog eventjes verleid hahaha en die pijn die ik steeds onderin mijn buik had waarvan ik denk dat het dat eitje is wat opspringen staat de pijn in nu minder geworden en vanochtend was het niet normaal dus ik vermoed dat me eitje vanochtend is gesprongen en dat komt ook wel overeen met de afgelopen 2 maanden waar ik steeds 3 dagen mijn had en de 3e dag had ik mijn eisprong. dus ik hoop dat we goed geklust hebben vanochtend met over 2 weken een mooi resultaat een positieve zwangerschapstest.

11. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    @ Daisy; Je bent al druk bezig zo te lezen. Ik zit maar te bedenken wat ik nu als eerste en als laatste ga doen. Bij ons moet er ook nog een kamertje leeggemaakt worden als er straks een baby op komst is. Nu staat dat nog vol met spullen die uit de schuur komt, die mijn vriend deze zomer vergroot heeft. Helaas is niet alles af dus ik moet nog even geduld hebben voor het weg kan.
    Ik rook niet, nooit gedaan ook. Mijn ouders rookten wel toen wij klein waren maar volgens mij is mijn moeder wel negen maanden gestopt toen ze zwanger was.

12. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    @deebie toen ik er achter kwam dat ik inverwachting was van mijn zoontje ben ik zonder problemen gestopt met roken, ik heb daar gelukkig geen moeite mee gehad. maar ik snap wel heel goed dat er genoeg rokers zijn die het behoorlijk uitdaging vinden om op zo'n moment te stoppen. en er zijn er genoeg die genoeg tijdens de zwangerschap roken en een mooi gezond kind krijgen.

13. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    daisy28: ik vind het hartstikke knap dat je dan in een keer kan stoppen met roken. nogmaals ik heb er geen ervaring mee, maar idereen wil toch het beste voor haar kind.

wij zijn toevallig net verhuisd, naar een wat groter huis en we zijn klaar voor een brusje voor Emma. Ze wordt over een paar weken 4 jaar en eindelijk hebben we ook groen licht van de artsen omdat ik medicatie slik. mijn spiraaltje is er net uit dus ik weet mijn cyclus niet. heel frusterend.

14. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    ik vind dus ook dat iedereen die keuze voor zich eigen moeten maken, het kan ook goed zo zijn dat mocht ik over 2 weken idd een positieve zwangerschapstestje krijgen dat ik deze keer het veel moeilijker vind om te stoppen. ik weet het niet het is even afwachten.

15. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    @deebie ik snap dat het erg frusti is dat je niet weet hoe het met je cyclus zit, ik heb zelf heel lang een onregelmatige cyclus gehad en had een abonnement bij de gyno, ik heb in september het groene licht gekregen uitstrijkje was goed voor de eerste keer in 2,5 jaar en mijn eitjes zagen er prima uit. nu nog flink oefenen en wie weet.

16. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    we klussen idd om de dag! dus ik hoop dat het genoeg is. volgens mij ben ik de enige vrouw op dit forum die blij zal zijn met d'r ongi ;)
    ik kan dan gewoon met een cyclus beginnen. ik heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen en kon de klok erop gelijk zetten. sinds ruim een week van het spiraaltje af. loop al enige dagen met hele lichte, meer vervelende krampjes in mijn buik en mijn buik is zo opgezet. ik ben dus ook anderhalf jaar niet ongesteld geweest (een verademing ;)) dus je zou zeggen dat er een bloedbad beneden moet plaatsvinden ;)

ik hoop voor je daisy28 dat het gauw raak is!

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Hoi Kwiepark, ik ben er weer! Het gaat allemaal zijn gangetje nu weer! Jij bent er ook nog steeds... jammer! Wel gezellig!

Over het roken... ik ben gestopt op het moment dat we getrouwd waren. Ik wilde ruim van te voren gestopt zijn met roken om er voor te zorgen dat alle "randvoorwaarden" er klaar voor waren. Dus ook ruim van te voren foliumzuur, weinig alcohol en ook vent van de sigaretten afgeslagen (bijna letterlijk en figuurlijk!)

Hier weer een dag werken, totaal geen zin! Ben mega ongesteld en wil helemaal niet werken!
    Vanavond wel lekker uitje gepland!

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

sorry! :oops: ik heb je blijkbaar van de lijst gemept! sorry!

19. Goeden morgen dames!

Nou... ik ben een beetje van slag... die ovu tests hebben niet goed zijn werk gedaan volgens mij.
    Ik deed ze vanaf dag 10... omdat ik een lane cyclus verwachte.
    Nou was er steeds helemaal niets te zien... eergister was die licht roze... voor mijn gevoel dus niet positief.
    Nu heb ik sinds gister en vandaag nog steeds lichte steekjes... denk dat mijn eitje wil springen.
    Maar die ovu testen waren dus niet goed positief.
    Ik weet hoe het voelt als me eitje springen gaat,.. dus vind het erg raar allemaal.
    Ik verwacht ook niet dat het deze ronde raak zal zijn... we hebben dus niet op de goede momenten kunnen klussen :oops:
    Dus dan maar gaan wachten op ongie ;)
    En dan volgende maand maar gewoon weer zonder die testen en 2 tot 3 weken lang klussen!
    En dan ook echt om de dag tot iedere dag... dan komt het hopelijk een keertje goed en kan ik zwanger de kerst in... Ik baal zo verschrikkelijk!

Nou ik ga zou weer werken... allemaal fijne dag vandaag!
    Dikke Knuffel

20. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    @ xMamaDianax, kan me voorstellen dat je baalt. ik klus op het moment om de dag en weet ook niet of het baat heeft. ik heb nog nooit ovu testen dus daar heb ik geen verstand van. laten we hopen dat het toch genoeg is geweest.

Deel Deze Pagina