NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wow Eef81, gefeliciteerd meid!

Meiden die ongesteld zijn geworden.........grmbl. Echt ontzettend veel succes in de volgende ronde. Die is echt voor jullie.

JeeeeeeJ Pup, weer een dagje dichterbij, JeeeeeeeeeeeeeeJ

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Eef gefeliciteerd!!!
    @ De meiden die ongesteld zijn geworden succes in de volgende ronde

@ voor de dames die het nodig hebben:

SCHOP

Ik weet niet of het werkt, ben zelf ook in een luie donder aan het veranderen :D

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    NOD November

1: Saskia1982 & Claire85 :cry: & Twinkle & Miracles :cry: & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia
    4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje :cry: & Inkerbell & sam1986 & Moosje25
    5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey :cry: & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & BarbaBeer & micha13 & Muppetje
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 & Lumea
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama & goolio
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 & knorretje84
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya & christien86 & Maine
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan
    17: Nicole84 & Klasien1978 & redirose
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja & Daan78
    20: Chantallie24 & Emma21 & ellen30 & mvdb
    21: naliey & Miekiepluis & dani86
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 & Mexicang & Stacey88 & Kita29
    23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn
    25: Moor & morgenzon & Daliya & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde & rama
    26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 & Mgcw
    27: NourElHouda & Rootje79 & Calani & Rianne80 & Twinkle & Aidualc & Lente1973
    28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Rose1982 & Nadinneke
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 & Demia & Nonja

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25
    - Springmuis

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Tessa8

10 November
    -Catje86
    -Daiquiri
    -katjak79
    -Isla
    -Flower72
    -Deebie
    -Puzzcat24
    -Csillag

12 November
    - hanneke78
    - Loel

14 November
    - knorretje84

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

19 november
    - Brenda1122
    - Danif

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje
    - Jammie
    - Kita29

24 November
    - burningkarma

25 november
    - rama

29 November
    - Pupke1979
    - wendyvanliemde
    - MamavanYouri
    - Calani
    - Nadinneke
    - Rootje79
    - Twinkle

231 passagiers voor de roze motor!
    42 Zwanger, 93 Ongesteld, 12 Negatieve test, 4 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag 4 *vlindertjes*

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Meiden, ik heb even jullie advies nodig...
    Mijn temp is vanmorgen omhoog gegaan (gelukkig), waarschijnlijk is mijn ei geweest.
    Alleen nu kwam ik er zojuist achter dat ik wat bloed verlies.... (beetje bruin/roze/rood, niet echt oud maar ook niet echt nieuw bloed)

Wat is dit?

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Sorry, ik ben niet helemaal bijgelezen. Excuses daarvoor. Dus als ik vragen stel die al beantwoord zijn, gewoon foei zeggen ;)

Want even uitgaande dat jij 14 dagen geleden je ei hebt gehad, dan zou je nu toch zwanger kunnen zijn?

Weet je zeker dat je 14 dagen geleden geen ei hebt gehad?

6. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Idem! Ben net zo'n broedkipje, zit of op mijn ei te wachten, of op mijn NOD en ondertussen heb ik geen zin om ook maar iets uit te voeren of aan te pakken.

Lamlendig dus :)

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik heb denk ik gisteren mijn ei gehad (2 dagen geleden positieve ovulatietest en vandaag temp omhoog). 2 weken geleden had ik nog teveel hcg in mijn lichaam - na mijn curretage van 3 weken geleden - en heb ik zeker geen ei gehad.

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ha ok, dan is het nu duidelijk. Ff plaatst natuurlijk automatisch een ei of zo en helemaal als je temp. stijging hebt.

Maar jij zit nog steeds met een onbeantwoorde vraag natuurlijk. Kan het niet zijn dat er met het vruchtbaar slijm wat oud bloed meekomt?

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    FF plaatst een ei dmv een rood kruis (niet een groene E).
    Maar ik vind jouw uitleg wel een hele goede: vruchtbaar slijm met een beetje oud bloed... ik hoop het!

THANKS

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Hai Sylvia,
    ik ben 10 september in Spanje gecurreteerd na een mk, pas op 22 oktober was ik voor het eerst weer ongi. Heeft dus 6 weken geduurd. Ook nu is mijn cyclus nog niet op orde. Anders zou ik eergisteren ongesteld moeten zijn geworden. Ik had deze periode pas een week later mij eisprong.

Ik begreep van mijn huisarts en gyn dat het best even kan duren voor je cyclus weer op orde is en het is ook niet gegeven dat je meteen de eerste cyclus een eisprong hebt. Ook al wordt je ongesteld, een eisprong hoeft niet per definitie plaats te vinden!
    Kijk maar naar het gebruik van de pil, je wordt wel ongesteld maar een eisprong heeft niet plaatsgevonden. Of meiden met een hele korte cyclus, worden iedere drie weken ongesteld maar hebben vaak niet iedere 3 weken een eisprong.

Ik begrijp zo verschrikkelijk goed waar je mee zit! Ook nu, met deze cyclus ben ik heel onzeker en weet ik niet goed wat ik moet / kan verwachten. Doet alles het weer? Hoe zit het nu met mijn cyclus? Waarom is het niet meteen weer op orde?

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt!
    ((knuf))

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

het is een uur later en ik ben er weer.
    ohoh oh wat erg dit

gelukkig werk ik veel 's avonds thuis maar het is om je dood te schamen die productiviteit van mij op het moment...

12. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Hier nog iemand die nergens zin in heeft.
    werk schiet niet op en zit alleen maar op zwangerscaps pagina :(

Voor alle nieuwe zwangere GEFELICITEERD
    zag dat het er al 42 zijn goed zeg

alle ongi dames balen maar geef de moed niet op

13. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Wat jammer Jammie en Ilona dat jullie op rood moeten, heel veel succes in december.

Eef gefeliciteerd meis en geniet ervan!

Hier alles oké. Heb eindelijk een nacht doorgeslapen gelukkig. Ik ben op zich alleen maar moe en niet eens misselijk.

14. Femya

Femya Niet meer actief

Jeetje weer veel nieuwe zwangere erbij, het is echt een vruchtbare maand! Gefeliciteerd dames! Geniet ervan!

Meilan niet schrikken van je emoties, het is ook nogal wat, maar ik weet zeker dat julie wat er op je pad komt aankunnen! Je kiest samen voor een kindje en als het eenmaal zo ver is komt er heel veel op je af. Veel succes met de echo maandag! Dat zal wel spannend zijn :D
    Lief hoe je familie reageerde.

Dames die ongesteld zijn geworden ontzettend balen! Vol goede moed naar de volgende ronde en probeer ervan te genieten wat je samen met je mannetje hebt!

*ben een beetje emotioneel* Ik voel echt vanalles in mijn lijf, borsten zijn ook anders, voller maar niet groter.
    Wie heeft er ook een grote cup? Ik ben heel erg bang dat mijn borsten bij een zwangerschap nog meer gaan groeien en ik heb nu al cup G :( Zijn er meegroei beha's en borstvoedingsbeha's in die maat?

Gisteren ging erg goed met het etentje en geen alcohol drinken, ik zei tegen degene die naast me zat dat ik me nog steeds niet top voelde (is ook zo want ik heb vlagen van misselijkheid) en de volgende borrel is pas over een tijdje, dus dat gaat goed komen. Denk alleen wel dat mensen weten dat ik ermee bezig ben.

Nog maar 8 dagen tot ik mag testen. De tijd gaat redelijk snel nu gelukkig.

15. Femya

Femya Niet meer actief

Dit is echt een goeie Lente! Thanx :D

16. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Hallo!

Ik weet dat ik niet meer zou komen, maar kan het toch even niet laten . Vandaag is mijn NOD en nog steeds niks! Heb al wel de hele week ongikrampen vanaf Zondag dus ben benieuwd.Ga straks nog even een test halen en wachten tot morgen.

Groetjes!

17. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Gefeliciteerd Eefje! Heerlijk, weer een zwangere dame erbij.

Hier nog 1 die nog 8 dagen moet wachten. Wat een eind nog! Ik zit natuurlijk ook te wachten op allerlei klachten, maar ik voel nog helemaal niets. :( Ik ben gewoon zoals ik altijd ben. Ik ben wel chagarijnig, maar dat kan ook komen omdat ik dat gewoon ben. :)

18. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ff een vraagje,

Wie heeft ervaring met het later positief worden van een zw.test?
    Ik heb vanmorgen vroeg getest. Negatief. Test weggegooid en net eruit gevist om te kijken en een heel heel licht streepje (zit nog 4 dagen voor nod dus kan best)
    Wie heeft dit ook meegemaakt en was echt zwanger?
    Of mag ik niet blij zijn en telt deze test echt niet mee......

19. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Hoi Mama van Youri: ik heb dat ook meegemaakt maar dat was meer met die testen vlak voor mijn nod en die vlak erna.. ik teste pas 4 dagen over tijd duidelijk positief. Bij al die andere 5 testen was het eerst heel erg twijfelachtig eigenlijk en duurde het veel langer voordat er een lichte streep verscheen vandaar ik toen zo in de zenuwen zat of het echt wel zo was dat ik zwanger ben. Ik geloofde het zelf pas na die duidelijke positieve test.

20. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Heb dit vaker gelezen hier. Je moet de test binnen een bepaalde tijd aflezen en uitgaan van wat ie dan zegt. Niet later nog een keer gaan kijken, want dan is de kans groot dat ie wel positief aangeeft, het zogenoemde indrooglijntje.
    Ik wil je niet teleurstellen hoor, maar wacht je NOD nog even af en test dan opnieuw.
    Succes en hoop voor je dat je wel zwanger bent!

Groetjes Fly

Deel Deze Pagina