NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ok dankjewel...

Kan dus beide kanten uit gaan.
    Zal binnenkort gewoon nog een testje doen he.

Maar ik heb de test na een minuut of 3 al weggegooid. En paar uur later weer gekeken. Dus misschien stond het streepje er toch al na 5 min. Snappen jullie?
    Naja we zien het wel...
    Afwachten is niet mijn sterkste kant hihi :oops:

2. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Me too! Heb een knetterend kl*tehumeur en snap niet waarom... maar dat gebeurd wel vaker een week voor mijn :evil: zich weer aan dient.

[-o< lelijke :evil: blijf weg alsjeblieft [-o<

3. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    Even een klein wijzigingetje,

Hoi allemaal,

Heb gister een ovaluatietestje gedaan. nou ik zag 2 streepjes. dus we gaan er voor..

Suc6 allemaal

x
    Karoliene

4. christien86

4 nov 2008
    11
    0
    0
    Goes
    :cry: ik mag op rood, gisteravond toch ongesteld geworden... Op naar de volgende ronde hopelijk in de feestmaand meer geluk!

Voor alle anderen: succes met wachten ik hoop voor jullie dat het raak is!

5. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ik stond op 10 november, maar ik bleek al 4 november ongi te zijn geworden (?) dus ik doe nu mee met december! er zijn er echt een hoop zwanger geworden. gefeliciteerd!
    voor die niet zwangere...op naar december. sterkte voor jullie!

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
  7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

rustig aan hoor! we hebben ook nog wachtenden :)

8. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
  9. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    De ene maand is mijn cyclus 31, de andere maand 32. Omdat ik elke 30ste ongesteld wordt.

De vorige maand was mijn cyclus 31 dagen. Deze maand dus 32. Pffff dat is wel lang zeg. Mijn ei is precies op de helft (op dag 16 deze maand).

Is er ook iemand met zo'n lange cyclus?

10. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

altijd precies op de 30 ste dat is toevallig zeg.

11. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Knippy, tis nu al 6 maanden zo. Voor ik met de pil begon kon ik me ook herinneren dat ik altijd stipt op tijd was. Wel prettig maar een cyclus van 26dg was veel fijner geweest, sneller resultaat.

12. hielko2006

Wel fijn dat het zo gelijk is
    30 en 31 dagen valt op zich best mee toch
    bij mij zit het rond de 28

13. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Als ik het bereken was het vorige maand 31 en deze maand 32 en dat vind ik dus wel lang. 28 dagen is ideaal. Maar ik moet niet zeuren, dat weet ik.. (andere kunnen geen pijl op hun cyclus trekken en dat is vele malen erger)

14. Femya

Femya Niet meer actief

Dat is toevallig elke 30e van de maand.
    Ik was vorige ronde 27 en deze ronde was mijn ei ook rond dag 13-14, dus niet zo lang, maar als je moet wachten duurt alles lang haha.

15. Femya

Femya Niet meer actief

Daar heb je gelijk in, maar zeuren mag hoor ;)

16. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Twinkle, jij mag al bijna... Succes nog even. En mocht je tot de verleiding komen om te testen meld je even in mijn topic 'niet getest? meld het hier' op het zwanger worden gedeelte. Dan slepen we je er doorheen :D

17. hielko2006

Je mag altijd even klagen hoor en wachten duurd altijd lang of het nu 28 dagen is of 32 wachten blijf vervelend
    succes deze laatste dagen

18. Femya

Femya Niet meer actief

Ja ik mag bijna, maar wacht dan toch nog tot de 29e. Goed topic! Ik heb me gemeld :D

19. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    Een allerlaatste update voor de mensen die hier nog zijn en zo mee geleefd hebben. Vorige week hebben ze een kijkoperatie gedaan om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te beeindigen, ze konden niets vinden dus hebben ook een curretage uitgevoerd. Vandaag kreeg ik de uitslag. Uit het baarmoeder weefsel bleek geen zwangerschap er zat wel wat zwangerschapsweefsel in een cyste maar dat was niet te verklaren, het hcg is nu wel gedaald naar 10 dat betekent dus dat ik er klaar mee ben. Na 10 weken @@@@@@@@@@@.
    We hebben besloten dat ik de pil weer ga slikken dit om eerst maar eens weer wat rust te krijgen dit heeft er allemaal flink inghakt.
    Allemaal heel veel geluk gewenst met alles....en nogmaals bedankt voor jullie medeleven!

20. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Jeetje wat een verhaal meid. Ik hoop dat je lekker tot rust kan komen zodat je in de toekomst opnieuw kan starten om zwanger te raken. Het is nu zeker belangrijk dat je lichaam gaat herstellen na deze ingreep en ik vind het dan ook zeker verstandig om voorlopig aan de pil te gaan. Ik wens je nogmaals heel veel succes en sterkte.

Deel Deze Pagina