NOD November 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 & Lumea 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Spriet& Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama & goolio & suzie80 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 & knorretje84 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya & christien86 & Maine 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan 17: Nicole84 & Klasien1978 & redirose 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Nikita33 & Danif & Luneja & Daan78 20: Chantallie24 & Emma21 & ellen30 & mvdb 21: naliey & Miekiepluis & dani86 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 & Mexicang & Stacey88 & Kita29 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn 25: Moor & morgenzon & Daliya & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde & rama 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 & Mgcw 27: NourElHouda & Rootje79 & Calani & Rianne80 & Twinkle & Aidualc & Lente1973 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & Rose1982 & Nadinneke & weberke 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care & karoliene 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 & Demia & Nonja & billie12 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 14 November - knorretje84 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie - Kita29 24 November - burningkarma 25 november - rama 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde - MamavanYouri - Calani - Nadinneke - Rootje79 - Twinkle - Loveable123 - Rianne80 232 passagiers voor de roze motor! 43 Zwanger, 96 Ongesteld, 12 Negatieve test, 4 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag 4 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Angelea, succes in december en hopelijk krijg je op 3 december een mooie test te zien. Rianne, ik heb je bij het testen gezet. Je bent in ieder geval niet de enige. Jee, we komen met de NOD november toch een eerste, tweede of derde plek. Twinkle, nee als ik al ga testen dan zal het pas op woensdag 3 december zijn. Dan ben ik al even een paar dagen overtijd plus ik ben dan vrij. Ik test toch liever op mijn gemak rond acht uur dan rond kwart voor zes als ik moet werken. Haha BBKane, zo kan het ook. Je misselijk eten aan schuimpjes. Werkt het?
Pffff Sylvia.....11 dagen is inderdaad nog wel erg lang he? ik vind die wachttijd bijna slopend Emma..... ..... waardeloos.... Op naar de volgende ronde!
Balen zeg weer veel rode namen erbij! Alies zie dat je al in de 19e ronde zit, dikke knuffel voor jou!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Er is wel van alles gaande: lichte steekjes in mijn onderbuik, gevoelige borsten.... dit kan toch niet zo snel al? Zouden dat naweeen zijn van mijn curretage, is alles nu gevoeliger ofzo?
Heb net bijgelezen in de mini en motor, zie ik dat ik hier ook weer ENORM achterloop. Kloop dit niet bij hoor! @ iedereen die zwanger is gefeliciteerd @ iedereen die ongi is geworden: echt balen en heel veel succes volgende keer. Tis echt niet leuk om weer naar de volgende keer te moeten @ iedereen die nog moet testen: ik hoop zo op die streep voor jullie
Wanneer ben je gecurretteerd? Kweet niet hoor! Kan me niet herinneren dat ik dat voelde toen ik gecurretteerd ben. Was vooral moe, moe en nog eens moe. (ben 2 x achter elkaar gecurretteerd, omdat het bloeden niet stopte). Je meot echt nog lang wachten: [Lumea strooit wat geduld richting Sylvia] en ik moet echt stoppen nu. Er moet nog zoveel gedaan worden hier.
@ Saskia: Gefeliciteerd!! @ Rianne: we gaan voor het record! @ Emma & Alies : succes in de volgende ronde Zo weer even bijgelezen. Tot straks!
30-10 Ik had eigenlijk bijna nergens last van, paar druppeltjes bloed en that's it. Ook geen pijntjes. Wel nog 2 weken positief getest (zwangerschapstest). Ben nu 3 weken verder (heb hopenlijk) mijn eisprong gehad en voel van alles.... heel raar, dat zou je pas over een week ofzo verwachten. Dank je wel voor je geduld... kan het goed gebruiken
hmm.. ik hoop ook dat ik een positieve test ga krijgen, weet dat lichaam een leuk spelletje met je kan spelen dus ben bang... moet trouwens wel heel erg vaak plassen. zeker snachts.. normaal 2x per nacht nu vaker.. kan de rust ook niet vinden trouwens. moet nu weer plassen.. en 's avonds na het eten heb ik grote moeite om het binnen te houden. heel raar.
Lieve meiden, Kan iemand mij op rood zetten? Als ik het doe gaat het altijd mis. Ik zou eigenlijk de 23e ongesteld worden, maar de zijn vanmorgen al gekomen. Alvast bedankt en ik ga me maar alvast aanmelden in december NOD Groetjes Loes
Ik word inmiddels helemaal gek van de kramp.... Breek dan maar door, dan kan de volgende ronde starten!
dat heb ik dus ook! woensdag was de test echt nega dus... als het toch moet, dan laat maar komen ook! x-je
Nou en toch heb ik de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg de neiging om een test te doen, maar wil ook geen verwarring scheppen en mezelf gek maken! Helppppppp
Ik zou het wel makkelijk vinden om zeker te weten wanneer mijn ei is, zeker te weten wanneer we moeten klussen en zeker te weten of ik zwanger ben of niet! Ik kan mij ook heel goed zwanger denken,hihihi, maar deze maand heb ik dat helemaal niet gedaan. GOed voorgevoel waarschijnlijk. Ik verwacht dat ik snel op rood kan!
Sweety...erg is dat he? Het enige waar je dan maar aan kan denken is dat je MOET testen.... Ik heb het wel gedaan en neem maar van mij aan....ik werd er nog gekker van. Inderdaad verwarring! Robertha, jij bent 2 dagen overtijd! En nog geen +test? Of heb je na woensdag helemaal niet meer getest? Hier steeds meer en meer krampen...