NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    O, ja. Zoooooooooo lekker. Toevallig ben ik vandaag in de weer gegaan met een stuk marsepein van 500 gram. Die heb ik groen gemaakt. Ook heb ik taart gebakken (kapsel ervan van biscuit deeg). Die ga ik morgen vullen en bekleden met groen marsepein. Ik ga straks wat figuurtjes maken van marsepein en hoop zo morgen een kerst taart te hebben. Alvast een probeerseltje. Met een karamel vullign en frambozen vulling. Je moet wat hè als je zo zit te wachten. Word ik zelf niet misselijk, dan eet ik me wel misselijk. :D

2. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    @mexicang
    ... ja precies en dat is dus wat ik niet wil...ben al verward genoeg.. Hey jij kunt morgen testen? en nu krampen.. Grrr dat is helemaal erg! Ik duim voor je ...Hopelijk blijven ze weg!

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    @ Sweety.... Dank je! dat hoop ik ook, maar ik denk het niet hoor. Ik voel me helemaal niet zwanger en deze krampen zijn zover ik weet onmiskenbaar de aanstormende red devils....

Ik heb mezelf echt gek gemaakt, dus als je het volhoudt, niet testen! Het is voor mij een voornemen voor de volgende ronde: ik wil die dingen niet eens meer in huis!

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O ja, sweety...wat denk jij? Hoe voel je je? Of maak ik je nu ook gek ;)

5. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey,

Ik heb na woensdag niet meer getest en heb er 1 voor morgen liggen...
    de verleiding is vandaag ook erg groot!
    Toch maar vanavond als mn mannetje thuis is en de duvels niet zijn gekomen?!?

Frustrerend he?

6. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    @mexicang
    Ik ga het ook niet doen.. we vertrekken morgenvroeg lekker met zn 2tjes naar ameland..even aan iets anders denken! en maandag komen we weer thuis.. en dan zie ik wel verder!
    Het spijt me voor jou.. je kent je lichaam het best en weet wat je voelt!
    Dikke knuffel voor jou! O:)

7. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    @mexicang.. Ik voel me weer helemaal toppie, geen krampen, geen rugpijn.. alleen heel vaak plassen! en ben hardstikke moe.. waarvan hahaha geen idee nog niet echt veel uitgevoerd vandaag

8. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Meiden,

Ik wilde even doorgeven dat ik vanochtend positief heb getest.

9. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    @simmer! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet ervan :D :D Hoe voel je je?

10. Femya

Femya Niet meer actief

Oh weer een zwangere!
    Gefeliciteerd Simmer!!

Wat een ellende is dat zeg niet testen! Ik ga proberen midner vaak hier te komen, hopelijk kan ik het een beetje uit mijn hoofd zetten!

Succes allemaal!

11. Femya

Femya Niet meer actief

Dag spookje!

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Simmer! Wat goed zeg :D. Helemaal super voor jullie!
    Enjoy!

Sweety...knuffel terug en veel plezier :D

13. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Simmer GEFELICITEERD

twinkle sterkte met wachten

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Simmer gefeliciteerd met je zwangerschap! We zien je vast wel bij de juli mama's!

15. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Rama, ik hoop ook dat je positief test. Wanneer ga je je test doen?
    @ Loesje84 Balen zeg dat je ongi geworden bent. Veel succes toegewenst in December.
    @ Simmer: gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier nog niet veel last van zwangerschapskwaaltjes. Alleen is m'n reukvermogen toegenomen. Terwijl ik verkouden ben, raar eigenlijk :D

16. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @Weberke: welkom bij de club!

@ Saskia: van harte gefeliciteerd!

@ Angelea: veel succes in december!

@ Emma: wat sneu dat je ongesteld bent, maar heel veel succes in December.

@ Alies: heel veel succes in december en hoop echt dat het jouw maand mag worden.

@ Loesje: veel succes in december.

@ Simmer: gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

Hier vandaag een druk dagje gehad. Had vanmorgen twee oppaskindjes maar moest al gauw aan Dave vragen of hij even op wilde passen omdat die kinderen geen beker mee hadden voor hun drinken. Ze drinken alle twee nog uit een antilekbeker en die heb ik allemaal niet meer. Dus ging wel lekker, maar voor de rest ging het allemaal goed met ze. Om half elf moest ik naar de school van mijn oudste dochter. Had een gesprek met de maatschappelijk werkster en dat ging heel erg goed. Daarna moest ik met Nienke naar de arts toe en ook dat ging goed. Ze moet wel in januari weer gaan starten met fysiotherapie vanwege haar motoriek, maar dat wist ik wel alleen kon het niet eerder vanwege contractproblemen met mijn zorgverzekeraar en vanaf januari kan het wel omdat die fysiotherapeute dan voor een andere praktijk werkt. Verder geen problemen, alleen die er al zijn. Ze was 1.14 m en woog 20 kilo en groeit goed dus. Nu ben ik best wel moe, maar ja dat gaat straks wel beter hoop ik. Heb wel even op de bank kunnen liggen gelukkig en voel ik me wel ietsje beter. Ga maar aan mijn eten beginnen.

17. billie12

billie12 Lid

15 nov 2008
    52
    0
    0
    Heb hem door hoor met de testmarathon... :D En laat het lijstje aanpassen volgende keer aan de professionals over. :oops:

18. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Felicitaties aan de nieuwe zwangeren!

Meilan

19. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Dank je wel voor de felicitaties.

Ik voel me goed. Heb begin deze week alleen wat last gehad van steekjes in mijn lies en borsten.

Zo ik het bereken wordt het een augustus kindje...

20. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    hallo dames,

Long time no hear! Ik ben al een tijdje niet geweest, omdat ik dacht dat ik toch wel erg druk was met het zwanger worden.
    Dus vandaag...de dag dat de :evil: NIET moeten komen, log ik weer even in, want de :evil: zijn er ook niet nog... En ik ben errug netjes ongesteld zoals jullie zien... Maar goed, druk geweest deze week enzo, dus waarschijnlijk komt het morgen wel. Heb wel krampen in mijn onderbuik en pijn in mijn onderrug, maar dat kan ook zo weer een hele tijd weg zijn, en ben zo ontzettend moe! Maar dat kan ook van de drukke week zijn... Misschien vies praatje ( sorry daarvoor...) maar mijn afscheiding ruikt altijd wat zurig als de ongi er aan komt en dat is nu nog niet het geval.. Maar goed, ik ga er maar vanuit dat de duivels gewoon komen en dat we op mogen naar ronde 5... :( Heb ik een reden om even lekker te janken en me raar te voelen.. ( ja, ik weet het, ook dat zijn syptomen, maar ik wil gewoon niet te hard hopen...)
    Dames die zwanger zijn, gefeliciteerd! GENIET!
    Dames op het wachtbankje...kom erbij zou ik zeggen...
    Dames met de rode vlag.. Balen..
    Fijne avond,
    Pluis

Deel Deze Pagina