heb voor het eerst in mijn leven een ovu test gedaan maar deze was niet duidelijk maar wel een heel dun/licht streepje te zien. vanaf vorige week dinsdag hebben we het om de dag gedaan dus dat moet goed zitten dan, toch? en de komende dagen ook maar klussen. ik ben gewoon vrolijk geworden en niet meer zo depri.....ik weet iig waar ik aan toe ben. al zit ik nog steeds als een zoutzak achter de pc hoor...ben gewoon zooooo moe
Ik heb zo een gevoel dat je vandaag wel eens een positive ovu test in handen zou kunnen hebben, ik had hem eergister en we hebben ongeveer de zelfde cycluslengte toch? Probeer nog ff vol te houden met testen. En wie weet vind je je ei toch nog. Anoniem klagen is SUPER! Ja, inderdaad in Irak en Afghanistan is hij geweest. Vorig jaar november is hij teruggekomen vannuit Afghanistan. Meestal is het 5 a 6 maanden zo een uitzending. Hij hoeft nu voorlopig niet meer weg. Omdat hij met een nieuwe opleiding begint in februari(KMS) En omdat hij 4 uitzendingen achterelkaar heeft gedraaid, hoeft ie pas weer in 2010. Dan moet ie waarschijnlijk naar Tjaad dichtbij Soedan. Maar das nog niet zeker, kan zo weer veranderen. Nou moet ik eerlijk zeggen, de eerste paar maanden kan ik goed volhouden. De laatste 3 weken die zijn het zwaarst. Dan begint onze zoon ook zich af te vragen hoelang het nog duren gaat. Maar we hebben wel veel contact, via de telefoon of msn met de cam. Het nare is als je opeens niks meer hoort een dag of 3. Dan weet je dat ie op een buitenpost zit en dan is het afwachten wanneer hij weer contact opneemt/ of ie nog wel contact opneemt. En dan ga je je zorgen maken met al het nieuws op de radio en tv. Ja en onze jongen pikt er soms ook wat van op. Das echt sneu Hij weet wat zijn vader voor werk doet, en dan ziet ie of hoort ie weer wat op school of op de radio of tv. Dan schrikt ie wel af en toe. Maar hij kan ook echt heel verdrietig zijn erover. En de vragen die hij mij dan stelt, kweet er soms geen antwoordt op te geven. Ik doe het wel, maar moet wel eerst 5 keer nadenken wat ik ga zeggen. Ik vind het zo rot voor die jongen. Het verdriet en de zorgen van onze knul raakt me nog het meest Er zitten ook wel positieve kanten aan zo een uitzending. Dan mag onze jongen wat vaker naast mij slapen en dat vind ie knul te gek. En de gesprekken met mijn vriend zijn veel inniger en open. Hij laat dan wel zijn gevoel zien/horen op zo een afstand. Onze jongen en ik maken knutselwerkjes, tekeningen en schrijven briefen. Sturen pakketjes met nieuwe fotos, filmpjes en geluidsopnamens van thuis. We doen ook veel leuke dingen samen als paps op uitzending is. Maar nu kunnen we ons voorlopig richten op het maken van een 2e kindje. Nog veel succes met je ovutesten knuffsss lonny
Deebie met een cyclus van 28 dagen is de kans het grootst dat je tussen dag 12 en 16 een +ovu krijgt. Maar de fase na ei is niet bij iedereen 14 dagen. (bij mij is ie 13 dagen.) Als voorbeeld: Mijn ovu is + op dag 12/13 ei op 14 en 1e ongi op dag 28..... Ik werk al lang met ovu testen (helaas is het klussen niet altijd in te passen op de juiste momenten) dus als je vragen hebt dan hoor ik het wel....
Hoi, Ff een gek vraagje tussen door maar je cyclus is 28 dagen maar begint ie nu op dag 1 van je menstuatie of 1 na je menstruatie... Groetjes Karoliene
lonny...respect voor je en de familie hoor. gelukkig hebben jullie de komende maanden tijd voor elkaar. heerlijk joh. hoe vind je zoontje het om grote broer te worden. ik heb een dochter wordt 8 december a.s. 4 en die vraagt voor sinterklaas een broertje of zusje...hoe lief is dat?
@ellenk: dus als ik nu een lichte ovu test en ik heb gisteren en eergisteren geklust zit ik goed toch? met het ook dat ik morgen en overmorgen ook ga klussen? het is de eerste keer! mijn spiraaltje is er vorige week uitgehaald dus ben mijn cyclus helemaal zoek! maar mss dat ik hem nu gevonden heb....hahahahaha
@deebie je hoeft je echt nog geen zorgen te maken, ik had gisteravond een positieve test en dat betekent gewoon dat vanaf de positieve test springt je ei binnen de 24-48 uur. als je een positieve test hebt is dat zeg maar de ideale tijd om te gaan klussen maar ook nog de dag erna want dan springt je ei pas. dus komt goed, het is even zoeken geblazen zeker als je net van de pil bent of je spiraaltje is eruit gehaald. je cyclus ligt even overhoop en heeft even tijd nodig om terug in het gareel te komen. groetjes daisy
Ei gezocht! Nog steeds geen positieve ovutest.. Alweer op dag 18 Vorige keer ok pas op dag 19 mijn ei gehad en op dag 30 ongi.. Hoop toch echt dat ie morgen komt! Fijne dag meiden!
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje 5: Lonny & debbedebs 6: Sam28 & cjpt & daisy28 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & karoliene 9: misslizzy 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje 12: Frownupsidedown & MyPrecious & annettevl 13: Suzie80 & Spriet & Klingel 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx 17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 19: robertha & IlonaHokkeling 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey 22: djaar77 23: klusser1980 & Emma21 24: 25: morgenzon 26: Dragonfly 27: NourElHouda 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Springmuis 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki 17 november - Nicole84 - Puzzcat24 22 November - wendyvanliemde 114 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje 5: Lonny & debbedebs 6: Sam28 & cjpt & daisy28 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje 12: Frownupsidedown & MyPrecious & annettevl 13: Suzie80 & Spriet & Klingel 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx 17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 19: robertha & IlonaHokkeling 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey 22: djaar77 23: klusser1980 & Emma21 24: 25: morgenzon 26: Dragonfly 27: NourElHouda 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Springmuis 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki 17 november - Nicole84 - Puzzcat24 22 November - wendyvanliemde 114 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
@ karoliene; ik heb de lijst even goed gemaakt. Als je de lijst wilt aanpassen, dan moet je die laatst geupdate versie erbij pakken. Goed lezen wat er allemaal onderin stapt (stappenplan) en dan is het eigenlijk helemaal niet moeilijk meer. @ All; gezellige drukte wordt het al op de motor. Niemand valt er buiten hopelijk. We draaien namelijk nu even de snelweg op voor een testritje.