Hoi BBkane, Begin het zelf nu stiekem ook wel een beetje spannend te vinden ja... 8-[ En de zin "maar ik heb verder nergens last van" gaat ook niet echt op, want ik las net dat er een heleboel meiden nergens last van hebben/hadden in het begin! Heb ook net met vriendlief afgesproken dat als ik zondag nog niet ongi ben dat ik dan maandagochtend ga testen... :-# Ik hou jullie op de hoogte! Liefs, pluis
@ Simmer: Gefeliciteerd @ dames die ongesteld zijn geworden, succes in de volgende ronde. @ dames op de wachtbank: o meiden, het is zo irri wachten, ik leef met jullie mee en dat jullie naam snel op roze mag worden gezet.
Hey Meiden, Ik heb mijn eerste ronde nu. Ik heb afgelopen woensdag getest om te kijken of ik mijn ei goed gevoeld had. Deze test was negatief. Geen cyclus van 28 dagen dus. Als ik een cyclus van 30/31 dagen zou hebben zou ik theoretisch gezien zwanger kunnen zijn. Omdat ik me vanmorgen beroerd voelde en al vanaf woensdag het idee had ongesteld te moeten worden, terwijl ik het maar niet wordt (was bij mijn eerste ook) heb ik dapper bij de kruidvat testjes meegenomen. En wat denken jullie: met middagurine om het maar zo te zeggen: 2 STREEPJES! Het lijkt er dus op......... dat ik ZWANGER ben! Morgen vroeg nog eens met ochtend urine testen! Vind het superspannend. Met mijn banner was ik uitgegaan van 34 dagen. Morgen meer......... @simmer gefeli! Ik hoop dat ik me morgen mag aansluiten bij de augustus mama's! @meiden op de wachtbank: succes met wachten @ ongi meiden: balen zeg! Liefs
Hallo dames, Ik ben weer kots misselijk! En heb nu sinds een uur continu van die oprispingen? Geen idee waar het vandaan komt ....Hoe is het met jullie
Ik heb vandaag het vruchtje per toeval opgevangen in een bekertje. Ik was al de gansedag zo mottig en echt niet goed (nu nog niet). Dacht ga een test doen en ik zag het vruchtje drijven in het bekertje... 19/11/08* en ik ben gestopt met bloeden (het bloed was zoals cola zo donker rood/zwart wat ik verloor en veel. Ff zien of de rest nog gaat afkomen ,want anders ff naar de gynecoloog maandag om te zien of ik gecurreteerd moet worden. Dit betekent ook dat ik met de pil ga starten ,manlief vind het genoeg zo (ik ook),weet niet of het de mini-pil mag worden of de gewone want Nina drinkt nog bv. Voor degene die me niet geloven ik heb foto's getrokken van de test die van het vruchtje krijg je per email.
Dag NODmEIsjes, Ik heb vandaag getest, 2 x zelfs... vaag streepje zie album.. Maar nu heb ik bruin verlies, en vanmorgen zat er zelfs rood bij het plassen.. Is nu gelukkig wel weer weg. Maar het bruine nog niet. Ik moet dus nog wachten wat het gaat worden...
Oh Nadinneke, wat erg zeg! Ik snap dat je er nu even echt genoeg van hebt. Heel veel sterkte. Alle zwangeren: gefeliciteerd. Hier zit ik enorm in de onzekerheid. Ik heb steeds een streepje donker bloed. Maar het is echt heel donker. Mijn temp blijft wel hoog, (.)(.) zijn opgezet en heb verder helemaal geen ongieklachten. Maar wat moet ik nu met het bruinverlies? De vorige ronde was een miskraam dus ik weet nu niet mijn NOD met zekerheid. maandag is het precies 14 dagen na eisprong dus ja... gek word je ervan! Oh ja en ik ben gewoon elke dag om 5 uur uitgeslapen en word veel wakker 's nachts en moet 's nachts ook plassen (hoef ik anders nooit) pfff...
@nadinneke: meis wat beroerd dit. sterkte! @ kita: ik zie wel iets maar het is wazig hoor. maar 2 streepjes = 2 streepjes voorzichtig gefeli dus! liefs
@ Nadinneke: echt zwaar shit. Doe je rustig aan? @ Kita: gefeliciteerd! Dat bruinverlies is oud bloed, dat had ik ook!
Nadineke heel veel sterkte meid @de rest: Thx maar ik durf nog nergens op te hopen eigenlijk.... Gek he je verlangt zo naar n tweede streepje.. ZIe je die, wordt je weer superonzeker van oud bloed.... Ik hou jullie op de hoogte iig!
Conijn en kita: gefeliciteerd meiden. En nog 2 anderen geloof ik, maar dat weet ik niet zo goed meer Jullie natuurlijk ook gefeliciteerd. De meisjes op de wachtbank, heel veel succes. Voor een paar in het bijzonder: nog 1 weekje, morgen nog maar zes dagen. Daar slepen we jullie doorheen hoor (kus) Voor de meiden die ongesteld zijn geworden. Bah, stom, kl*te. Nadinneke, zie pb. kus voor jou en nadinnekeman