Lieve dames, Ik stop ermee voor vandaag.. we vertrekken vannacht voor een lekker weekendje weg tot maandag! even uitwaaien...meiden.. veel Knuffels... En tot maandag Liefs sweety24
Ooh ik sta er niet bij deze maand....maar hier is nog niks te zien.....Spannend! Alle zwangeren gefeliciteerd!
nou mijn cyclus doet wat ie wil... woensdag had mijn menstruatie moeten starten, maar tot op heden nog niets.. Dus vanmorgen er een testje tegenaangegooid.. ik ben hartstikke NIET zwanger, maar ook hartstikke NIET ongesteld...zucht.... de dames die zwanger zijn, super gefeliciteerd!
hoi sjoukje, ik heb hetzelfde... zit ondertussen op dag 38 niet zwanger en niet ongi. Ben vandaag begonnen met een kuur provera zodat ik vervolgens met de 2e ronde clomid kan starten.
Goedemorgen! inmiddels ook overtijd, negatieve test. Maar ja, ook bij mij doet mijn cyclus wat ie wil, dus het kan nog alle kanten op. Als de fase na de eisprong ook maar iets langer duurt, dan kunnen de devils ook pas over een paar dagen komen Hoe lang kan de fase na de eisprong eigenlijk maximaal duren? Groetjes!
Gefeliciteerd Kita en Conijn. Wat een goed nieuws! Nadinneke, ik wens je veel sterkte toe. Ga maar eerste opknappen. Dat heb je nu wel hard nodig. Nog 6 dagen! Ik begin nu toch wel erg ongeduldig te worden. Maar.... ik krijg nu eindelijk ook ''klachtjes''. Hihihi. Ik heb krampen in mijn onderbuik en mijn boobs worden wat gevoelig. Het lijkt zelfs dat ze wat groter worden. Ik bengin nu toch ook weer psychisch zwanger te worden. Hoe gaat het met de andere wacht meiden die in het wachtkasteel zitten?
Denk dat we hier op de laatste pagina allemaal in hetzelfde schuitje zitten...heb ook net getest en was niks positiefs aan maar er is ook nog niks doorgekomen....nog maar ff afwachten :S Heel veel succes iedereen!
Hier in het wachtkasteel, zeer ongeduldig, ik voel me deze keer echt anders dan anders, maar ja volgende week weet ik pas of dat in mijn hoofd zit (en daarmee in mijn lijf) of dat ik echt weet wat ik denk te weten... Duurt zo lang allemaal... Ondertussen ben ik vandaag materiaal van kraampakketten aan het sorteren dus dat helpt allemaal niet (doe vrijwilligerswerk voor een stichting (reclame mag zeker niet )) Succes vandaag allemaal, ik ga mijn kasteeltje ook maar eens poetsen een beetje en vijf december aankopen verrichten!
Hey Aura, Ik zit inderdaad in datzelfde schuitje.... En het vervelende is dat we alleen maar kunnen afwachten. Ik had het leuk gevonden om morgen een pos test te hebben, dan zijn we een half jaar getrouwd, maar ik denk dat we een heel ander 'kadootje' gaan krijgen: Red Devils....
Goedemorgen, Ik merk dat er nog maar weinig dames in deze ronde zitten. Voor de laatsten die hier nog bij horen (waaronder ik) hoop ik op een positief resultaat. 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 & Mexicang & Stacey88 & Kita29 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn 25: Moor & morgenzon & Daliya & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde & rama 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 & Mgcw 27: NourElHouda & Rootje79 & Calani & Rianne80 & Twinkle & Aidualc & Lente1973 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & Rose1982 & Nadinneke & weberke 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care & karoliene 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 & Demia & Nonja & billie12 Succes allemaal. Hope
Nou meiden! Ik heb vanmorgen weer getest en het was wederom positief maar vaag! Ik ga toch ook nog maar even een digitale clear blue doen. Dan weet ik het tenminste zeker! Liefs
Ik zit ook nog in het wachtkasteel, vanochtend was mijn temp 37.0 dus dat gaat lekker. FF heeft er al een mooi kruis in gezet Pfffff en nu dus wachten (bah)
Hallo meiden, ik zit idd ook nog in het wachtkasteel! Vandaag mijn NOD, nog geen ongi te bekennen maar ook geen posi test Maar ja je kunt weinig anders dan maar weer afwachten.... Dus gaan we zo maar een nieuw bureau in elkaar zetten. Heb tot nog niet meegekletst omdat ik het gewoon niet bij kon houden. Het gaat nu niet zo snel meer, zo tegen het einde van de maand.... Wel heb ik gezien dat er al ontzettend veel meiden op rose zijn. Allemaal super gefeliciteerd en geniet ervan! Voor alle wachtenden sterkte hopelijk snel duidelijkheid voor ons allen en ik hoop ook op nog een mooi rose einde! Groetjes, Afrola
Toch handig he? FertilityFriend! Zo kon ik echt zien dat ik mijn ei had gevoeld. we hebben geklust op de juiste dagen,maar ja......
eyey ff snel een vraagje tussendoor... ik heb het gevoel ongi te worden (hoop het niet natuurlijk) maar heb dit verder maar 1x gevoeld sinds ik ongi ben... heb verder veel bijverschijnselen (ben ook erg misselijk terwijl we vandaag uit eten gaan)... kan dit ook een teken zijn...? knuf naliey
Hoi meiden, heb snel effe bijgelezen, maar het is zoveel om iedereen pers. aan te spreken, dus een dikke roze zoen voor iedereen met 2 streepjes! Een dikke roze knuf voor iedereen die een dipje heeft. Een een dikke roze sneeuwbal voor iedereen die zich op iets anders wil focussen dan op het wachten (voor mij ist nog eeeeel laaaang.. ) Ge effe naar een babyborrel van collega zijn zoontje! strakkies!
Hey Meiden Hier nog even wachten tot testen maar tot op heden niet echt veel symptomen hoor. Heb sinds vandaag iets last van af en toe lichte krampjes in mijn onderbuik en heb het gevoel dat mijn borsten zwaarder aanvoelen maar dit wil allemaal nog helemaal niets zeggen, ik wil eerst een POSITIEVE test @ meiden die ongi zijn geworden: sterkte in de volgende ronde. @ meiden die net als ik nog wachten moeten tot NOD : volhouden meiden geen bloed geeft moed. @ meiden die zwanger zijn VAN HARTE GEFELICITEERD !