Ik ben 16 juli uitgerekend, maar kan natuurlijk alle kanten op. Ik merk nu wel dat ik steeds moeier begin te worden, maar is ook niet niks allemaal. Ik ben benieuwd hoe het 6 december gaat met de echo, ik vind het best wel spannend.
Ohh wat heb je opstaan? vloeken? hmm dan lezen ze er maar overheen of hadden ze mee moeten doen Meiden sorrrryyy maar wij vervelen ons hihihi
En zitten ze hier nog met ons te lachen ook! Hier draait een plaatje van Metallica 'King Nothing'. Beetje oud voor mij, maar vorig jaar op Werchter gezien en ~jamjamjam~! Zalige stem, de James!
Waaaaaa, hoe toevallig! Bn mijn wenkbrauwen kwijt geraakt tijdens metallica, zo dicht stonden we en bij 'One' *knalboemvuur* en foetsie met mijn wenkbrauwen!
Ik ga even op zoek naar die link met de lachende vierling die door een vd dames op het forum gelinkt was. Dat is echt een goed filmpje om te zien als je er ff doorheen zit.
Haha das echt geweldig! msschien hebben wel elkaar wel gezien...alhoewel..ik zat te slapen ergens halverwege het veld. Was doodop! Tsjah wat wil je....had iets geweldigs te produceren he dat kost een hoop energie.. We wilden dit jaar ook, maar het kwam gewoon niet uit. Jammer misschien volgend jaar weer. Wij gingen al vanaf 2004 ieder jaar! En vorig jaar was echt een topper. Oh die lachende vierling....die heb ik ook op mijn hyves geloof ik of had ik em nou pas verwijderd..die is echt geweldig!
Jaaaaaaaaaaaa! die heb ik ook al gezien, geweldige baby's, maar geef mij maar eentje tegelijk! hihi, voel me nu al blijer en heb het nogniet eens opnieuw gezien!
brief sturen....ik eis schade en gevaren geld.....mijn wenkbrauwen hebben het leven gelaten tijdens jullie trouwens wel heel erg gave concert..........
Nja, heb effe ferme hitte gevoeld, maar dat kon ook zijn van het plectrum dat we hebben opgevangen van James, of van zijn 'doe-me-nog-wat-meer-smelten-looks' of van de muziek, of vanzijn lach, stem, jeans, schoenen ... :-D:-D:-D
Kzou me eigenlijk moeten aanmelden bij de juli 2009 baby's maar ik heb al moeite om Nod forum en roze mini en motor club bij te houden. Hoe doet de rest dat toch?
Ja, vraag ik me ook af, heb hier 2 tabbladen staan, M&M en nod november, maar stel je voor daar nog eentje bij (hoewel, ik teken er eigenlijk direct voor! hihi)! Nee, lijkt me echt moeilijk om fatsoenlijk te volgen op 3 forums... Mja, vind het toch leuk dat je er hier nog bent hoor. je straalt mss positieve streepjes op ons af