Hoi hoi Hier even een update'tje Vrijdag ochtend stond er een mega verassing voor me klaar... toen ik beneden kwam stond er een grote tas met kleren en toiletspulletjes in de gang.. Koffie stond klaar en ontbijtje was gemaakt We vertrokken na het ontbijt naar Driebergen om daar het weekend in een bungelow te vertoeven! Een super verassing dus. Hup hond mee , oppas voor de poezen was geregeld en we gingen op weg Ik heb heerlijk uit kunnen rusten. Samen over gehad, hoe wat en nu verder.. we wachten het volgende bezoekje af bij de arts. We hebben genoten, open haard, prosecco dr bij dekentje en tegen man lief aanleunen. Helaas wat minder terug rijden met het weer de sneeuw maar we zijn goed aangekomen! Konden gelijk zn nieuwe auto testen op sneeuw behendigheid hahaha We gaan gewoon verder met hetgeen we bezig waren.. rustig op eigen tempo, niets moet! Als de tijd is.. Ik ga hier lekker meelezen en mee kletsen! ik zie dat ik een hele hoop gemist heb.. wat 3 dagen al niet voor lees voer kan zorgen! Ik ga niet alles bij lezen dat is een beetje over de top! Maar ik zie ook aantal minder leuke berichten en ik wil diegene dan ook heel veel sterkte aan jullie! Voor de zwangeren een dikke feliciflapstaart En de dames met de ongi.. heel veel succes next round Wachters succes!
nee helaas heeft het niet mogen baten! mijn nieuwe nod is dus nu 18 december! pffff.......word er moe van!
Hier hetzelfde hoor...ook die spanningen na alle ellende die ik gehad heb tijdens mijn vorige cyclussen. Als het goed is is deze cyclus gelukkig wel normaal (ook van lengte) zei de gyneacoloog dus we duimen er maar weer voor Ik voel me ook nog niet echt anders, wel iets meer gevoelige borsten en stemmingswisselingen maar verder valt het reuze mee, ja af en toe een beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik maar voelt helemaal niet zoals ongi worden, afwachten maar weer .... Heb gelukkig ditmaal een buffer: als ik deze cyclus niet zwanger wordt dan heb ik op 19 december mijn eerste intakegesprek voor IVF, deze staat al vast gelukkig, dus we gaan er helemaal voor !
Redirosoe en Dani: balen dat jullie op rood staan. Ik wens jullie echt heel veel succes in december. Meilan: veel succes morgen met de echo Hier gaat het allemaal wel. Ben best wel moe. Heb de laatste tijd veel conflicten met mijn vriend waar ik heel erg veel spijt van heb. Ik denk dat het komt door de hormonen en door alles wat ik meegemaakt heb in het verleden. Maar ja ik blijf positief en kan gelukkig goed praten, maar het blijft moeilijk voor mij. Ik ga zo lekker slapen in elk geval. Fijne avond allemaal.
@ Bonsai: wat leuk dat je er even een weekend tussenuit geweest bent. Dat had je wel even nodig na alles wat je meegemaakt hebt de afgelopen weken. Ik wens je echt heel veel succes bij een volgende poging zwanger te raken. Ik ga nu lekker slapen, ben echt heel erg moe. Welterusten allemaal.
hallo allemaal! Even een update, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, heb een test gedaan afgelopen donderdag maar bleek negatief. Heb wel de hele tijd krampjes onderin verder weinig of geen symptomen wat op een eventuele zwangerschap kan wijzen. ow ja, ik ben winderig, maar dat ben ik altijd voor ik ongi moet worden. en geen zin in sex
Wat heerlijk voor je Bonsai dat je zo'n zalig weekend hebt gehad. Wat een leuke verrassing. Dat kon je wel gebruiken. Nog een uurtje, Meilan. Wat zal je in de spanning zitten. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Is zo iets leuks zo'n echo. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik elke week een echo, de laatste 20 weken. Wij moesten daar elke keer 1,5 uur voor rijden en dat werd steeds een grotere opgave. Maar als je eenmaal naar die spartelende armpjes en beentjes keek, was het steeds weer een feest. Vanmorgen stond ik met een test in mijn handen. Zal ik wel.....zal ik niet...... Maar toen moest ik ineens heel erg niezen en was al blij dat ik op tijd op de wc kon gaan zitten. Daar ging mijn ochtend plasje, gelukkig. Hopen dat ik morgen zelf vol kan houden om niet te gaan testen. Op het moment is het hier -9 graden. Best wel een beetje frisjes. Ik ben benieuwd hoe het bij Klazien is. Ik denk wel een stuk kouder. Iedereen een fijne dag toe gewenst!
wij hebben elkaar en ons bezoek (schoonvader en zo) gister nog bekogeld met sneeuw (toen ze weggingen) haaha was echt heel leuk. De laatste 6 daagjes van deze maand en nog een paar meiden die in spanning zitten..
Goedemorgen meisjes, Aura, ships van je menstruatie. Blegh. Ontzettend veel succes in dec gewenst. Meilan, succes bij de vk Wanneer vertrek je eigenlijk naar mexico? Oh en de meiden die zich willen verlekkeren aan de mooie sneeuw in het Apeldoornse moeten even bij de roze motor en mini club kijken. Deze foto's zijn een kwartiertje geleden gemaakt en het sneeuwt hier vrolijk door.
Wat zijn er al veel meiden op roze hier! Al meer dan in oktober. Ik hoop dat er nog meer meiden op roze mogen! Nog een weekje en we zitten in december, dan nemen wij het stokje van jullie over.....ik kan bijna niet wachten.
NOD November 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 & Lumea 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Spriet& Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama & goolio & suzie80 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 & knorretje84 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya & christien86 & Maine 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan 17: Nicole84 & Klasien1978 & redirose 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Danif & Luneja & Daan78 20: Chantallie24 & Emma21 & ellen30 & mvdb 21: naliey & Miekiepluis & dani86 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 & Mexicang & Stacey88 & Kita29 & Simmer & Aura 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & jeanine1982 & Lonnie26 & BrusjevoorLynn 25: Moor & morgenzon & Daliya & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde & rama 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 & Mgcw 27: NourElHouda & Rootje79 & Calani & Rianne80 & Twinkle & Aidualc & Lente1973 & Nikita33 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & Rose1982 & Nadinneke & weberke 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care & karoliene 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 & Demia & Nonja & billie12 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 14 November - knorretje84 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje - Jammie - Kita29 24 November - burningkarma 25 november - rama 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde - MamavanYouri - Calani - Nadinneke - Rootje79 - Twinkle - Loveable123 - Rianne80 232 passagiers voor de roze motor! 47 Zwanger, 109 Ongesteld, 11 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag 7 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Aura: je staat op rood
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Sinds een maand of 3 zijn wij bezig zwanger te worden. Vorige maand ook heel even geweest maar heeft helaas niet doorgezet. Deze maand had ik na 11 a 12 dagen al een eisprong en zit nu dus echt in de periode van afwachten. Ik weet dit keer ook niet wanneer mijn NOD dag is. Vanmorgen nog wel een test gedaan maar die was negatief. Verder voel ik me wel aardig goed. Heb wel al tijdje trekkerig gevoel in mijn onderbuik en 's avonds het idee dat mijn buik helemaal opgezet is. Het is weer spannend dus. Mocht ik niet ongi worden dan doe ik over aantal dagen nog een test.
@ Chantallie: wat balen dat je én niet ongesteld bent én dat je nog steeds geen positieve test hebt. Ik zal voor je duimen. @ Aura: wat jammer van je ongesteldheid... op naar de volgende ronde. @ Daan: waar kan ik die roze motor en mini club vinden.. misschien dat ik er wel eens over gelezen heb maar ben het even kwijt. Zou je mij dat kunnen laten weten waar ik die kan vinden. Goedemorgen allemaal. Heb eindelijk weer eens lekker kunnen slapen en dat doet me wel heel erg goed gelukkig. Ben nog wel moe maar ja dat hoort erbij.
Hoi Sylvia, Ik had precies 14 dagen geleden heel veel dik rekbaar doorzichtig slijm. Dus eisprong toen dichtbij. HEb het ditkeer niet bewust gevoeld. Dus NOD zal rond de komende dagen liggen denk ik. Eerder had ik een exacte cyclus van 28 dagen. Dit is voor het eerst dat het iets anders loopt. Kan natuurlijk met die afbraak van vorige maand te maken hebben. Het is wederom iedere maands spannend!