NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    Hier een update,

Het is jammer genoeg nog niet allemaal voorbij, vandaag uitslag van mijn bloed en in 1 week is mijn hcg gestegen van 43 naar 527. Ik kan pas maandag naar het ziekenhuis maar maak mij zo ongelooflijk ongerust. Hoe kan het nou dat ik na een miskraam mijn hcg zo stijgt......WAT NU?

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :confused: wat een enorme stijging.... zit er niet alsnog een beebje vertopt ? :(

Wat een rompslomp, snap echt niet dat ze je pas maandag laten komen.
    Veel sterkte *knuffs*

3. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    Dankjewel voor je berichtje, vind het ook ongeloofllijk moeilijk, heb net toch nog de verloskundige gebeld, die ging het ziekenhuis bellen voor uitleg. hopen dat daar wat duidelijkheid uitkomt.

4. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    @kwiepark hier ook gister de winterjas uit de kast getrokken :D, veel te koud weer. Gek idee dat ik vorig jaar alleen de bovenste knoop dicht had zodat mijn dikke buik de ruimte had, hopelijk snel weer :D.

@Daisy oh dat is helemaal wennen zeg als je eerst lekker ruim woonde! Wij woonde eerst samen op 38m2 (2 jaar lang was het flatje van mijn vriend), nu wonen in een super leuk oud huisje in het centrum, maar wel klein dus 90m2. Wel gelukkig een flinke vliering. Als we dus straks nog een kleintje erbij hebben zullen ze ook een kamer moeten delen, maar tot de puberteit lijkt me dat sowieso niet zo'n probleem.

@xMamaDianax balen zeg dat de ovutestjes niet werken! Hopelijk de volgende ronde wel meteen raak. Ik had zelf al bedacht dat als het deze ronde zwanger is ik het met kerst aan familie kan vertellen. Lijkt me wel een mooi moment, maar goed eerst maar eens afwachten of het raak is.

@lonny fijn dat hij voorlopig in ieder geval niet meer weg hoeft. Ik vind het wel knap dat je er toch zo goed mee om gaat hoor, ik zou het echt niet aan kunnen. Ik kom uit een plaats waar een kazerne is en met stappen toen ik nog jong was :D regelmatig wat militairen tegen het lijf gelopen (soms heel letterlijk haha) maar heb het altijd op een afstandje gehouden omdat ik geen relatie met een militair wilde, ik trek dat gewoon niet.

@moor inderdaad heel druk 4 november, het enige speciale dat ik me kan bedenken zijn de amerikaanse verkiezingen :D:D:D, maar of dat nou er iets mee te maken heeft...

@brotherhood wat raar zeg die stijging, ik heb er totaal geen verstand van dus zou niet weten hoe dat kan. Ik hoop dat er een wondertje is ofzo!

Voelen jullie allemaal je ei trouwens? Ik had er voor nu met de ovutesten nooit opgelet maar ik voelde echt helemaal niks haha.

Ik heb ook nooit gerookt, mijn ouders ook niet. De moeder van mijn vriend heeft wel gerookt tijdens de zwangerschap, hij is vergeleken met zijn ouders wel redelijk klein dus misschien dat het daardoor komt maar ja daar kom je toch nooit achter. Verder is hij super gezond, echt helemaal nooit ziek.

5. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mag ik ook bij jullie op de motor stappen? Ben eindelijk weer ongesteld geworden na m'n vmk...
    M'n nieuwe NOD is (hopelijk) 19 november en we gaan er weer helemaal voor deze ronde!

Groetjes, Jammie

6. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje
    5: Lonny & debbedebs
    6: Sam28 & cjpt & daisy28
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & MyPrecious & annettevl
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82
    19: robertha & IlonaHokkeling
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey
    22: djaar77
    23: klusser1980 & Emma21
    24:
    25: morgenzon
    26: Dragonfly
    27: NourElHouda
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

115 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Dag dames,
    daar ben ik weer!
    Voel me super sterk en ga er weer voor!
    Iedereen succes!

7. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje
    5: Lonny & debbedebs
    6: Sam28 & cjpt & daisy28
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & MyPrecious & annettevl
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82
    19: robertha & IlonaHokkeling& jammie
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey
    22: djaar77
    23: klusser1980 & Emma21
    24:
    25: morgenzon
    26: Dragonfly
    27: NourElHouda
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

115 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Jammie je staat erbij!

8. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0

Ahh wat snoezig!
    Onze zoon wilt dolgraag een grote broer worden. Leuk he :D

9. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ik had al een relatie met hem, toen hij ineens had besloten om het leger in te gaan. Ik was ook flink TEGEN in het begin. Maar nu kan ik er wel mee omgaan. Ik vind het alleen zo sneu voor onze zoon. Maar ja... het is niet anders. Voor mijn vriend is zijn werk zijn lust en zijn leven.

Mijn ei voel ik trouwens niet altijd. Maar meestal wel. :D

succes verder!

knuffss

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jemig jullie gaan hard met dat gebabbel ;) :D
    Vandaag hier niks interessants eigenlijk. Loop tegen het einde van mijn ongie, vriend heeft cursus dus moet alleen eten ( yeah pizza), heb morgen lekker vrij zodat ik boodschappen kan doen en kan poesten want zaterdag hou ik mijnverjaardag nog...en ja dan moet er misschien toch nog hier en daar geklust worden haha.

Iemand (sorry weet niet meer wie) vroeg over het roken. Ik wilde graag stoppen vorige maand maar dat lukte niet echt. Toen dacht ik, als ik zwanger ben dan stop ik maar nu ik ongie was vond ik dat toch wel jammer. Mijn kansen zijn al kleiner (gesloten eileider en 1 vernauwde) en met roken maak ik die kans nóg kleiner voor ons, mijn vriend rookt (gelukkig) niet. Daarom ben ik nu al 3 dagen gestopt \:D/
    Ik heb wel nicotine kauwgoms voor de moeilijke momenten maar heb er tot nu toe maar 4 of 5 gehad in die 3 dagen.

@Lonny: Wat knap van je dat je er toch nog de positieve dingen probeerd uit te halen want met een klein kereltje die weet over z'n vaders werk en ernaar vraagt, poeh dat moet niet makkelijk voor je zijn meid...en dan natuurlijk je eigen angst/gevoelens erbij..respect!

@Kwiepark...jeeee wat gaat tie hard he?!
    * sterre probeert wat vliegjes tussen tanden te pulken en heeft spijt dat ze gekozen heeft voor een pispothelm *

Liefs!

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoi allemaal!
    ik lees straks even terug!
    ik heb hier nog steeds geen ei helaas! weer afwachten!
    Dag 11 kan het niet zijn geweest want anders was vandaag mijn nod!

Liefs springmuis

12. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    @Sterre82: Dank je voor je lieve berichtje. We doen veel leuke dingen voor de afleiding natuurlijk. En die vragen van mijn zoon zijn inderdaad niet makkelijk voor mij om te beantwoorden.

succes met klussen!

knuffss

13. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    jeetje wat zijn er trouwens al veel passagiers!

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey jammie! Welkom hier!
    We lopen echt behoorlijk gelijk op hoor zo...
    Hopelijk zijn onze cyclussen nu weer op het rechte pad!

allen, eigenlijk voor vanavond leuke dingen gepland... maar ik voel me zo ellendig! Ik ben op de bank gekropen! Bah.

15. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi meiden,

Hier even een update.
    Ben eindelijk verhuisd afgelopen weekend en het huis goed ingewijd, zal ik maar zeggen ;)
    Dit moest ook wel want begin van deze week zou mijn ei zijn en aangezien mijn vriend ook in het leger zit (ik weet hoe je je voelt Lonny), en door de weeks niet thuis is moesten we wel. Mijn vriend komt pas over 2,5 week weer thuis en ik hoop hem dan te kunnen verrassen met een positieve zwangerschapstest. Ik heb niet echt mijn ei gevoeld volgens mij dus ik hou mijn NOD wel gewoon op 4 november. Verder veel last van doorzichtig slijmverlies. Kent iemand dit? Is echt voor het eerst.

Ik ben weer even uitgeraasd en ga weer even op andere verhalen reageren. :p

16. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    He lonny we kunnen tegelijk testen! Dat zie ik nu pas.

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Dames mag ik hier ook mee komen kletsen? Een motor is echt iets voor mij, heb alleen liever een ander kleurtje maar ja deze kleur is voor het goede doel!
    Zou iemand mij op de lijst willen plaatsen op 18 november? Alvast bedankt!

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    het is er bijna uit gelukkig...
    met zout, wasmiddel, wasverzachter en oxi...
    maar bedankt voor de tip...
    en sorry voor de late reactie...
    we hebben even geen i-net gehad...:S erg vervelend maar gelukkig doet hij t weer...

knuf naliey

19. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Goedeavond allemaal!

@ MamaD, komen ze hoor, beter laat dan nooit toch? STROOI*****
    Ze zijn zo lekker!

@ Daisy, roken...hmm, heb meer dan tien jaar gerookt, inmiddels alweer zes jaar gestopt. Ik wist dat ik zeker wilde stoppen voor er kinderen zouden komen, maar de verhuizing naar ons eerste samen gekochte huisje was al motivatie genoeg, geen rook in huis!
    Ik geloof dat het echt beter is om niet te roken tijdens de zwangerschap, maar ja......het is eigenlijk het best om helemaal niet te roken toch? Die plaatjes van doorrookte longen maken me kotsmisselijk!

@ Kwiepark....ik snap t niet meer... Er zat me net toch een lading slijm op het wcpapiertje!!!! Kon er de was aan ophangen, zulke dikke draden.
    Maar....een negatieve ovulatietest...huh>>> HELP wat nu? Vanavond maar aan de klus, maar shoot zeg, zal ik al te laat zijn?

Zal ik een bak vertellen.... Ik om vijf uur weer op het werk testen, test in zakkie, in mijn broekzak, jas aan tas inpakken naar huis......test kwijt. K*t, terug naar het werk, niets te vinden, dus denk dat de schoonmakers al het zakkie hebben weggegooid. Maar bah bah bah, misschien was die dan wel positief? En MOETEN we vanavond wel aan de klus? Oh oh oh, wie weet het?

*klapt haar warme dekentje even open en nodigt Marloes uit plaats te nemen onder mijn dekentje....beter samen warmer dan alleen minder warm*

@ Daisy, haha, half zes????? Pfff waar je zin in hebt, alles voor een beeb!!!

@xMamaDianax: Oh herkenbaar, ik dus hetzelfde zoals je hierboven leest....stomme testen, hahaha... Nou ja, ach, we'll see, misschien is het zomaar raak! Hou moed!

@ Lonny, moeilijk hoor, zo'n papa die dan naar een gevaarlijk land moet. Er gaat me iets te veel mis tegenwoordig, bah! Allemaal van die jonge jongens...
    Ik hoop dat in 2010 Soedan vrede heeft en de rest van de wereld ook ;)
    Of dat zijn opleiding langer duurt, haha... KMS zit in Weert toch? Is dat voor jullie in de buurt? Ken alleen mensen die KMA gedaan hebben, dat is dan doordeweeks intern, KMS ook?

Enne, geen posi test dus....ja wellicht, maar die ligt dus ergens op mijn werk ;)
    Maar slijm genoeg om aan de slag te gaan. En anders volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen, heb ik augustus ook nog niet zoveel verjaardagen staan, dus ook een mooie maand!

@ Deebie, ach schattig, ik hoop dat jij je dochter haar Sinterklaascadeautje kan geven!

@ Brotherhood, huh, stijging? Had je niet stiekem twee kindjes dan?? Vreemd zeg!!! En achterlijk dat ze vrouwen zo in onzekerheid kunnen houden, tsss maandag pas... sterkte!

@ MamaD, ik voelde de afgelopen 2 rondes heel goed mijn ei. Tenminste, kriebelende zware borsten, buikpijn, misselijk enz enz... Deze maand: NIETS....dus ach...

*stapt even af met een tandenstoker en doekje om Sterres spleetjes te ontvliegen en haar gezicht af te lappen, zet een spatschermpje op haar stuur, stapt zelf weer op de bike, zet de grote helm op, klept de klep dicht en rijdt rustig verder*

Auuuww pijn in mijn vingers van het typen!

20. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    goeie avond mede nov-nodders,

@mamaD over het ei voelen,
    ik had het toevallig met mijn moeder over vanmiddag en die voelde hem ook altijd heel goed,
    en ik voel hem ook heel goed, ik heb 3 dagen last dan is het linker kant eierstok en dan rechterkant dit kan overigs ook een andere volgorde hebben en dan ben ik mega duizelig als ik op sta, vervolgens word op dag 3 wanneer ik mijn eisprong heb de pijn best heftig en dan is het weg.
    dus ga ik er dan vanuit dat ik een eisprong heb gehad.
    ik had gisteravond een positieve test en had vanaf dinsdag pijn links/rechts en vanochtend was het mega en nu is het zo goed als weg,
    geen pijn meer. ik heb trouwens ook last van dat rekbare slijmpropje, die heb ik overigs deze maand even niet opgemerkt maar ook niet echt op gelet.

@jutte ja half 6 was het vanochtend tja je moet er wat voor over hebben ;) , en mijn manlief is vrachtwagenchauffeur dus die is vroeg weg en laat thuis, en laat thuis is ook vaak erg moe thuis komen dus is het keizen of delen voor mij, en werd het vanochtend.
    want zoals ik al had verwacht ik zit nu achter de pc en manlief is nog niet thuis. ik had gelukkig goed gegokt vanochtend ;) ;)

groetjes
    daisy

Deel Deze Pagina