Heb een paar foto's in mijn album geplaatst van onze hondjes in de sneeuw vanmorgen. Ze waren helemaal DOL Hopelijk blijft het liggen maar vrees het ergste want er is alweer regen voorspeld dus.... Maar ja heb in ieder geval de foto's
Oh wat leuk die hondjes in de sneeuw. Onze kat vind het wel interessant, maar veel te koud en die wil natuurlijk niet dat haar pootjes nat en vies worden haha. Die ligt nu lekker op de vensterbank. Lekker warm en droog.
Ahhhhhhh, wat een lieffies. Toen ik nog thuis woonden hadden wij een langharige tekkel. Zo veel karakter in zo'n klein beestje. Ze zijn zo leuk, tekkels. Zeker ruwharige. Die zijn helemaal eigenwijs. Wat voor ras is Bono? Ik herken het wel, maar weet de naam niet meer. Tenminste, ik denk hem te herkennen. 8) Wij hebben ook een Bono, alleen is hij een newfoundlander. Helemaal gek van de sneeuw ook. Hij wordt helemaal gek, zo grappig. Hij ligt nu ook de hele dag buiten, maar hij mag naar binnen hoor. Hij wilt alleen niet. Alleen voor een aai en een knuffel.
Hai allemaal, jeetje Nadinneke wat klote zeg! En Bruisje en Kita ook! Ik heb echt kippevel van jullie berichtjes. Wat naar. Een hele dikke knuffel en doe maar even rustig aan om het te verwerken, het was zo pril, maar toch een grote klap. En vervelend voor degene die ongesteld zijn geworden, balen! Dani voor jou een extra knuffel! Hebben jullie al plannen om het te laten onderzoeken? BBKane ik moest wel lachen om je berichtje dat je moest niezen haha. Succes met wachten, ook alle anderen op het wachtbankje veel succes! Wachten sucks! Zaterdag kwam mijn vriendinnetje op bezoek, ze is nu 8 weken zwanger en ze heeft als cadeautje een zwangerschapstest gegeven, ik moest zo hard lachen, nu heb ik er 6 voor deze week. Oh vergeet ik helemaal de nieuwe zwangeren te feliciteren, gefeliciteerd meiden! Geniet ervan!
Bram is een ruwharige standaard teckel en Bono is een Beagle. En eigenwijs zijn ze idd ALLEBEI maar wel heerlijk knuffels en erg lief...
Ik hoopte ook dat hier wat sneeuw bleef liggen, zodat onze hond erin kon spelen. Maar helaas lag hier alleen sneeuw op de auto's en de daken.
Ik ga vrijdagavond denk ik testen, maar met ochtendurine eigenlijk pas zaterdagochtend. Dan hebben mijn vriend en ik het hele weekend voor onszelf en aangezien ik sterke aanwijzing heb dat ik zwanger ben kunnen we meteen de familie op de hoogte brengen voordat ik het eruit flap op mijn werk en mijn familie het niet als eerste weet hihi. En jij BBKane, morgenvroeg?
mijn nod is morgen, weet niet wanneer ik ga testen.. denk zaterdag.. als ik dan nog niet ongesteld ben
Hai Lente, ja dat idee krijg ik bij jou ook haha heel spannend! Veel succes, nog maar 2 nachtjes slapen! Rama ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt en dus ook positief gaat testen!
We vertrekken 16/12. Bij de gyn hebben we veel info gekregen. Op de echo was nog niet veel te zien. Enkel een zwarte stip. Wist het wel, hoor. Ook zei ze dat ik minder ver ben dan gedacht (ergens tussen 4 en 5 weken). Op 12/12 mag ik terug. Dan zouden we het hartje moeten zien.
Oh leuk, dus nog een echo, voor je naar Mexico gaat. Dan zie je ongetwijfeld meer ja. Hey, misschien zijn we dan wel ongeveer dezelfde tijd uitgerekend. Naja, dat zijn we nu natuurlijk ook wel, maar je snapt me wel. xxxxxxx
Yep die ja! En ik had hem nog geeneens gewassen haha. Maar hier ook de manager en die gaf me meteen een nieuwe....
Middag iedereen! Hier is wel al wat afgekletst vandaag heb effe moeten bijlezen. Alle onig meiden: dikke knuf en immens veel succes in de volgende ronde... Alle roze dames: dikke proficiat! Heb niet veel tijd vandaag, superduperdruk...vind ik ma niks. Zeurend gevoel in men onderbuik blijft ma doorgaan, nu al een dikke week, dus heb maar al doosje OB meegebracht uit de winkel net... Nog een goeie week op de wachtbank #é%£& zeg!
*breekt even in* jeetje alweer 7 vlindertjes Wat is er deze maand veel mis gegaan Dikke knuff! heb zelf nog geen idee waar ik in mn cyclus zit zaterdag is het vruchtje pas afgekomen en mag niet eerder zwanger raken voordat ze de oorzaak van de bbz's hebben gevonden *dus breekt weer uit*