NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    IEMAND VERTELDE HIER VAN DAT ONGELUK.

VANOCHTEND ZAG IK OP RTL NIEUWS EEN MAN VERTELLEN DAT HIJ MET ZIJN AUTO IN HET WATER TERECHT KWAM MAAR ER ZELF UIT KON KOMEN. HIJ KWAM VAN ZIJN SCHOONVADER.

WAS DIT WAT JIJ HAD GEZIEN?

(DE HOOFDLETTERS ZIJN ZODAT HET NEIT OVER HET HOOFD WORDT GEZIEN HIHI WANT SOMS RAKEN BERICHTJES HIER ONDERGESNEEUWD)

2. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    mvdb, slaapzak en naliey heel veel succes in december!

@ lumea: ik ben zelf ook blij dat het weer goed gaat, want steeds conflicten is ook niks. Maar ja komt allemaal wel goed. Ik praat wel veel namelijk want dat is toch wel belangrijk.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hmm dat van die hoofdletters hoeft van mij niet hoor hope. Komt zo schreeuwerig over.
    Maar goed, daarentegen heb ik volgens mij dat hele bericht dan wel weer over het hoofd gezien.

Dus ja... ;)

4. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Lente, wat balen zeg. Ik dacht ook wel dat je zwanger zou zijn. Je was er zo van overtuigd. Veel geluk in je volgende ronde.

5. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    whaa balen he! en nou niet morgen al gaan testen he!
    Woensdag!
    Ik ga donderdag gewoon lekker naar de sauna.. had het bijna afgezegt!
    ben er gewoon een beetje raar van...wat een rotlijf!

6. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    hAHAHA is absoluut niet zo bedoeld hoor, maar idd zodat het niet over het hoofd wordt gezien :oops: maar nu nog maar kijken of het helpt. en ben zo slecht in namen dat ik niet meer weet wie het geschreven had.

7. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Aan alle meiden die ongi zijn geworden: balen joh!
    Vooral ook voor lente: ik dacht ook echt dat je zwanger was.

Liefs

8. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Buikkrampen, overgeven, duizeligheid, ... Echt geen fijne ervaring.
    Ja hoor, met de feestdagen zitten we daar ook. Kan niet wachten!

12 december is ook mijn moeders verjaardag. Zou dus heel leuk zijn om een mooe echo te kunnen afgeven :)

9. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Volgens mij was het sylvia die dat had geschreven over dat ongeluk met die gladheid. Heb het ff opgezocht.

10. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ahh bedankt, ik zag het nieuws en moest gelijk aan haar berichtje denken. Nu hopen dat ze dit leest..

11. sweety24

sweety24 Actief lid

3 nov 2008
    119
    0
    0
    verzorgende ig
    Ik ben terug van een heerlijk weekend almeland! het was supër..maar ook zondag kwamen de duiveltjes...En ben dus ongesteld! ...Mmmmm maarja het was ronde 1 pas! dus nog alle tijd, maar ben toch wel ene beetje teleurgesteld!
    En met jullie?
    Pendelaars bedankt voor jullie antwoorden!
    liefs xx

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi allemaal,

Ik had het over dat ongeluk..
    Zaterdagnacht haalde een auto me in en draaide 360 graden voor mijn neus en reed zo rechts de sloot in. Die jongen was er gelukkig binnen een paar seconden uit (al voordat wij erbij waren).
    Volgens mij kwam hij terug van stappen, want er stopte nog 3 auto's met vrienden van hem, dus ik weet niet of het dezelfde man was als op het nieuws... heb het zelf niet gezien)

13. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hallo dames,

Helaas ik mag op rood. Wil iemand dat meenemen zodra de lijst binnenkort weer bijgewerkt wordt?

Ben nu toch wel wat onzekerder geworden, afgelopen ronde was de eerste ronde met temperaturen en FF heeft geen ei gevonden. Zie de FF-link in mijn banner.
    Nou ja, vanaf morgenochtend ga ik weer braaf tempen, ga deze maand denk ik ook ovu-testen gebruiken en hopen dat er deze maand wel een ei gevonden wordt....

NOD is nu met kerst, ik vind het ook prima om met kerst samen met mijn man een positieve test te zien verschijnen....

x Klusser
    (Zwangeren deze maand gefeli natuurlijk!)

14. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje zeg Sylvia je moet je rot geschrokken zijn..
    Heb je nog iets vernomen van die jongen.. hoe het met hem?
    Ondanks dat ie meteen uitstapte kan hij natuurlijk wel letsel o.i.d hebben

15. rama

rama Lid

15 nov 2008
    74
    0
    0
    hier mijn nod dag vandaag.. behalve een opgeblazen gevoel en af en toe wat krampen in mijn onderbuik is er nog geen teken op een ongi. maar de dag is nog niet om..
    durf eigenlijk geen test te halen, bang weer te vroeg te zijn..
    en vandaag alsnog ongesteld ga worden..

16. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Oh oke, sylvia.. bedankt voor je reactie.

Rama spannend, ben je over het algemeen wel regelmatig?

Ik moet nog 5! dagen..

17. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Nou, inderdaad. Dat zal ze vast heel bijzonder vinden.

18. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Goedemorgen trouwens iedereen!
    Een hele goede dag toegewenst.

Meestal ben ik hier niet 's ochtends, maar dochter slaapt nog steeds. Heb me voorgenomen dat ik voor het einde vh jaar haar fotoalbum af wil hebben dus daar moet ik vandaag maar eens aan beginnen. Goed voornemen dus voor het einde vh jaar ipv het nieuwe. Verder heb ik nog stapels oude foto's. Daar kom ik vast nooit meer aan toe :( Hier gaat verder alles z'n gangetje.

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Sweety: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar gelukkig heb je wel een heerlijk Ameland weekend achter de rug. Beetje uitgerust?

@ Klusser: balen zeg :( en ik hoop ook met je mee dat je deze cyclus wel een eisprong ziet. Het zou het inderdaad wel een bijzondere kerst maken om dan een positieve test in handen te hebben. Veeeeeel beter dan een witte kerst. Of .... een positieve test EN een witte kerst; nog mooier :D .

@ Rama, spannend hoor! Ben heel benieuwd.

20. rama

rama Lid

15 nov 2008
    74
    0
    0
    de laatste 2 mnd ben ik op tijd, daarvoor was nog afkicken van de pil..
    maar wil me nergens op vastpinnen, zou maar zo kunnen dat mijn lichaam weer een geintje uithaald..

moet wel vaak plassen en misselijk ben ik ook, maar dat ben ik al ruim een week ....:(

Deel Deze Pagina