@Lumea Jaa het was een heerlijk weekend, echt lekker kunnen uitwaaien... Jammer van de duiveltjes, maar goed volgende ronde!
Goedemorgen meisjes, hier is er weer eentje wakker. Ben benieuwd wie er vandaag gaan testen. Oeh ik vind het zo spannend. Ik ben gisteravond aan de lijst van de Aug. mama's begonnen en dat schiet aardig op hihi. Je kan kijken onder mijn banner voor de link. Pff dat snap ik heel goed. Maar als je echt zwanger bent, word je echt niet ongesteld moet je maar denken. Daar heeft die test geen invloed op. Dus gewoon doen zou ik zeggen. En mocht de test onverhoopt nog negatief zijn, dat zegt ook nog niets. Succes meid.
ik moet toch nog naar de winkel zo.. zal het gelijk halen.. cb is toch goed genoeg of moet ik het huismerk van de etos halen? is ook alweer 2 jaar geleden...
Goeiemorgen allemaal. Het is me vandaag weer gelukt om niet te gaan testen. Nog een paar daagjes en dan mag ik gaan testen! Ik heb niet echt last van klachtjes. Ik heb wel wat zwaardere borsten, maar misschien heb ik die altijd wel voor de NOD. Geen idee eigenlijk. Ik ben wat meer buiten adem en dat had ik ook bij mijn 2de zwangerschap. Vanmorgen rolde de tranen om mijn wangen bij zo'n opknap programma en ik heb erg last van nies buien 's morgens en dat had ik ook bij beide zwangerschappen. Maar het zijn niet echt duidelijke zwangerschapsverschijnselen. Het blijft spannend.
O, ja...o, ja...o, ja. Bijna vergeten. Ik heb gisteren weer een ovutest gedaan en die was meer gekleurd dan de dag ervoor.
Goedemorgen allemaal, wat een leuke lijst Daan! Hopelijk mag ik er binnenkort ook op... Ik heb gisteren getest, na het bericht van Lente moest ik het gewoon testen, maar dat was natuurlijk veel te vroeg, ik denk dat ik als ik zwanger ben nu pas 11 of 12 dagen ben. Stom maar goed, nu ga ik wel wachten tot vrijdag en zaterdag. Het wordt wel erg moeilijk hoor dat wachten. Gelukkig zijn de verschijnselen er nog allemaal, dus ik heb goede hoop. Knuf voor degenen die ongesteld zijn geworden!
Ik zou geen cb doen, die heeft meer hcg nodig, maar huismerk van etos. (daar heb ik trouwens 1 dag voor nod, positief mee getest hihi)
Hey Twinkle, je krijgt er gratis en voor niets 2 weken bij hoor. Hoef je niets voor te doen. Ik heb 1 dag voor nod positief getest, dus het kan. En wie was het van hier ook weer die 3 dagen voor nod positief testte? Was dat niet Miekiepluis? Naja, het staat in ieder geval bij de aug. mama's, je weet wel Spannend hoor meid. Ik duim ook voor jou.
Kssssssssssssssst Spook, wegweesuh! Trouwens het zal wel niet lang duren voor de site gaat verbouwen. Of nog deze week, of volgende week. Gaan we verder op hyves, of hoe doen we dat?
Goedenmorgen allemaal Hoe is het hier? Hier gaat het wel aardig. Alleen heel erg moe en vannacht slecht geslapen doordat mijn vriend lag te woelen en te snurken. Eenmaal wakker kon ik niet in slaap komen waar ik erg van baalde. Ik ga nu ook lekker nog even op de bank liggen kan ik nog even lekker uitrusten.
Ik heb mijn ovutesten van gisteren en eergisteren in mijn album gezet. Het is voor velen een spannende tijd nu. Leuk hoor.
Is die donkere van vandaag? En wat wil het dan zeggen eigenlijk? Ja het is echt een spannende week zeg! Daan ik weet het dat je er 2 weken bij krijgt, maar ik bedoelde vanaf de bevruchting haha. Maar je hebt gelijk
Ik heb nog steeds niet getest Ik ben van plan zaterdag te testen met die 2 voor 5 euro van de kruidvat, dan ben ik mijn NOD net gepasseerd een paar dagen en dan moet het toch iets meer duidelijkheid geven toch hopelijk? Afgezien van mijn zere borsten, witte afscheiding gisteren, erg moe, lichte buikkrampjes en hoofdpijnklachten nog niet echt andere symptomen waargenomen dus ben zelf nog NIET overtuigd, pas als ik een VET positieve test in handen heb hoor.. Ben namelijk door mijn verleden bang dat dit weer een cyste zal zijn maar ja, ik ga niet te lang overtijd lopen dit keer en laat me dan wel snel doorsturen voor een echo, de vorige keer heb ik veels te lang ermee gewaacht maar ja dat weet je ook zelf niet dat zo'n ding daar zit en de boel in de war stuurt, nu ben ik erop voorbereid gelukkig. Nog maar even duimen dus tot zaterdag.
tik tak tik tak de tijd gaat zo langzaam als je NOD in zicht komt... Er staat nu bij mij over 1 dag maar het is over 2 dagen en ik test pas zaterdag (als ik me in kan houden ) goeiemorgen allemaal trouwens!
Hallo meiden, Even een ego-berichtje, ben ziek en gister ongi geworden. Dus extra beroerd. Kon de lijst niet zo snel vinden dus kan iemand mij rood maken? Sta op de 22e. Iedereen die nog op de wachtbank zit voor NOD of meer duidelijkheid, sterkte en hopelijk nog een paar mooie posi testen. Afrola
eerste test is negatief, wat ik al dacht.. bij mijn eerste was hij pas pos na een week.. dus moet mezelf inhouden en als ik volgende week nog niet ongesteld ben geworden doe ik de 2e test..
Afrola wat balen zeg deze ronde. Ik wens je heel veel succes in de roze mini. En ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Rama toch dapper dat je hebt getest. En zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop. *duimt*