Ah miran,......................wat balen zeg. Dat is echt k*t. (((((((((((((((((((((((((((((Mgcw))))))))))))))))))))))))))))))) *zwaait je met traantjes in ogen uit naar de mini*
@ daan78: ik ben gewoon uitegaan van een cyclus van ong 30 dagen maar hij klopt niet, vorige maand was ik 23 oktober ongesteld en die maand ervoor ook zoiets. En nu is het later, ik ben al wel dik een jaar van de pil af dus daar kan het niet aan liggen denk ik. maar goed het komt wel goed.
wat gaat de tijd toch snel zitten volgende week alweer in december Ongi meiden: Knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllll!
het was niet lullig bedoeld hoor voor de mensen die hun NOD nog moeten hebben en gespannen wachten, ik moet nog helemaal tot januari wachten dus ik weet heus hoe je je voelt
Hey springmuis, zo heb ik het totaaaaaaal niet opgevat. Ik was het gewoon met je eens dat de tijd eigenlijk vliegt. idd niet vlak voor je nod maar over het algemeen wel, tis idd alweer einde van het jaar. dus ik heb je reactie totaal niet lullig of raar opgevat.
ooow pfieeeuw ik dacht echt oeps, is misschien niet zo aardig voor diegene die nog moeten afwachten gelukkig dan maar
Ik had dat ook niet zo opgevat hoor Springmuis. Maar feit blijft dat jij nog wel heel erg lang moet wachten. Zo is dat gewoon en dat is ook shit.
hahaha geen enkel probleem hoor, en zoals je zei jij moet nog veel langer afwachten wat me veel moeilijker lijkt.. sterkte dus met w8en..
Goeienavond, ik zie dat we nog maar met een klein clubje overblijven..... Hier heb ik wel het idee dat de ongie verschijnselen er aan komen maarja, je weet het maar nooit toch. Hoop in iedergeval voor alle anderen een lekker rose kleurtje deze week.... Succes allemaal.....
Er zijn veel wijzigingen deze paar dagen, kan iemand de lijst updaten. Ik kan het niet :S Tigger, succes daar.
Volgens mij zit dat wel snor, stier. Neem maar plaats op de wachtbank. Hier heb je een lekker kopje koffie of thee.
Sorry, had het berichtje bij de NOD-Decemberlijst willen zetten, en per ongeluk hier neer gezet.... NIet dat ik het hier niet gezellig vond hoor