NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    hoi,

ik kom me ook weer melden, nieuwe nod: 19 november!

ronde 21 !
    hoeveel ronde's hebben we in vredesnaam nodig...bah.....duurd allemaal veel en veel te lang!

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Hoi Spirit,
    Word dit onze maand?
    Ik hoop het ( ook voor de anderen natuurlijk)

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Jutte,
    ik was twee weken terug ook een ovu test kwijt. Ik was er heilig van overtuigd dat ik deze op de salontafel had gelegd om weg te gooien...
    Zoeken, zoeken... niet meer te vinden.
    Komt hubbie thuis, knuffelt wat met de hond in de mand, komt de keuken in gelopen en vraagt:
    "en, is woef aan het ovuleren denk je?"
    "schaam""schaam" maar het is wel typisch voor onze hond... wil alles hebben wat wij net hebben vastgehad en dat gaat steevast mee de mand in!

4. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje
    5: Lonny & debbedebs
    6: Sam28 & cjpt & daisy28
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & MyPrecious & annettevl
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70
    19: robertha & IlonaHokkeling& jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey
    22: djaar77
    23: klusser1980 & Emma21
    24:
    25: morgenzon
    26: Dragonfly
    27: NourElHouda
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

117 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Jullie staan erbij

5. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Gelukkig maar Lonny dat je er nu zo goed mee om kan gaan, voor jullie kleine jongen wel heel sneu inderdaad.

Nailey fijn dat de vlek er bijna uit is!

Jutte ik heb ze gevangen en ze zijn heerlijk! Mijn dank is groot! Wat k*t dat je je test kwijt bent! Ik zou voor de zekerheid maar gewoon klussen, kan nooit kwaad :D.

Wat grappig zeg dat veel van jullie je ei wel voelen. Lijkt me toch best handig eigenlijk ook al klinkt het wel een beetje pijnlijk maar ja pijn krijg je toch wel als je een kindje wil :D.

6. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Haha Moor was de hond aan het ovuleren :D.

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik kan je de hand schudden...

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej meiden!

wil jullie even slaap lekker wensen :D
    ik heb zowiezo mijn nodje in November, dus ik kan lekker hier blijven :D
    wel is mn cyclus nog steeds van slag...heb nog steeds geen ei kunnen vinden helaas...voor je het weet kan ik naar december :)

Liefs Springmuis

9. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    ben net terug uit het ziekenhuis, werd namelijk om half zes door de gynaecoloog gebeld! Heb ik nog nooit mee gemaakt echt super. Alles onderzocht nog een arts erbij...nog niets te zien in de eileiders, baarmoeder ook niet ? Arts snapt er helemaal niets van (en ik ook niet) probleem is dat je pas vanaf 1500 hcg iets op een echo kunt zien (weer wat geleerd) in het tempo dat mijn hcg zich verdubbelt (om de dag) betekent dat, dat het maandag rond de 2000 moet zitten, dus maandag weer bloed tappen en dinsdag uitslag wat betreft hoogte als het boven de 2000 zit kunnen ze opnieuw een echo doen. Ben nu wel een stuk geruster nu het ziekenhuis het overneemt. De huisarts sprak ontactisch over..nouja dan zul je wel opnieuw zwanger zijn...HALLO.. .kan er iemand nog rekenen.? dan zou ik op zijn vroegst 2 weken geleden mijn ei gehad moeten hebben en dat dan op de dag dat ik mijn miskraam kreeg en dan nu al zo een hoog hcg.....hmmmm lijkt mij heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll logisch. Ik zelf ben nog steeds bang voor een bbz.. maar moet dus nu gewoon afwachten....
    @ iedereen die meeleeft, dankjewel, zo een forum is wel heel erg fijn om je "ei" kwijt te kunnen :).

10. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt
    en super dat je vanavond nog langs kon komen in het ZH meid heel veel sterkte dit weekend en we duimen voor je mee.

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Brotherhood
    wat een verhaal meid! tjonge jonge... nou maar hopen dat het gauw duidelijk wordt! zo weet je ook niets!
    Succes.

12. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Brotherhood: ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt!

zo al weer 117 pasagiers op de motor :p

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

hoi hoi dames!
    Ik ben weer van de :evil: af
    En nu ga ik er weer voor hihi

We gaan het deze keer anders aanpakken om de dag en elke dag ronde de eisprong

Nu maar hopen dat dat wat opleverd!

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    dit heeft verder niks hiermee te maken...
    maar ben er echt blij mee...:p
    ik heb eindelijk me eerste kleine babygup gekweekt...
    ik heb 6 zw vrouwtjes en de eerste kleine is er...:D
    echt leuk haha...
    hoe is het verder met jullie...?

knuf naliey

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Brotherhood: ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt meis!

@Naliey: Gefeliciteerd met je baby guppen ;) :D

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    thnx hihi...
    het heeft er niks mee te maken hier verder maar vond het leuk om te vertellen...
    het is er nog steeds maar 1...de rest wil niet komen.... helaas...
    ach morgen zal de bak vol zitten denk ik haha...

knuf naliey

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Haha ja is toch leuk :D
    ik had ook vissen...zijn dood :( eentje vrat de rest op (maanvissen) en de laatste is vast komen te zitten in de pomp..:(
    wil wel weer een vis..maar dan een goudvis, maar me vriend wil het niet..Helaas....haha!

18. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    He dames,

Zou ik er bij de 21e op mogen? Eigenlijk kan ik deze maand helemaal niet bevrucht raken, want mijn mannetje wordt geopereerd volgende week, maar ik hoop stiekem dat hij toch even wil doneren als ik vruchtbaar ben en hij zich iets beter voelt natuurlijk!

Dus weinig kans, maar toch....

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

wat gaan jullie snel ik kan het allemaal niet bijhouden. Heb het ook wat drukker op het werk en thuis kom ik zelden toe aan m'n pc.
    Mijn ongi is eindelijk verdwenen en mijn temp nu is lager dan de vorige ronde (kouder s'nachts, kwartiertje eerder tempen) Hecht er niet zo veel waarde aan (probeer ik). Als mijn ei komt hoop ik het te merken aan slijmverlies (loopt er dan echt gewoon uit tijdens plassen, slierten) en hopelijk zakt mijn temperatuur dan even duidelijk.

Gisteren meteen maar geklust. Just for fun :D Mannetje is niet helemaal in z'n hummetje. Heeft al een week constant hoofdpijn, regelmatig maagklachten en buikpijn (allemaal stress en depri) :(

Ik kan alleen maar proberen optimistisch te blijven en hem met regelmaat te verleiden tot een kluspartij ;) Vanaf volgende week zal ik wel fanatieker worden als het ei in aantocht is. Ik zal maar ineens een korte cyclus hebben........ probeer dus te klussen om te dag en rond ei dagelijks. Hoewel dat vorige keer ook wel gelukt is was het toen dus niet raak. Hopelijk dit keer wel.

Het zal hier net lang meer duren voordat de eerste zwangeren zullen verschijnen op de motor. Ik ben erg benieuwd en kan niet wachten totdat het losbarst :)

20. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    @ Brotherhood, Balen zeg dat je niet weet waar je aan toe bent. Wat idd wel fijn is, is dat je nu in het ziekenhuis onder controle komt. Die mensen weten tenminste waar ze over praten, die intreseren zich in hun vak. Een huisarts kan je nogal gauw naar huis sturen met de mededeling dat je "het nog maar ff aan moet kijken" (ongeacht waarvoor)
    Heel veel succes maandag.
    Wat betreft die bbz: mijn hcg daalde op een gegeven moment heel erg snel ipv verhogen, misschien kan die gedachte je een beetje opbeuren.

Deel Deze Pagina