NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal.

Vanaag is het mijn NOD en ik ben niet ongi. Gisteren wel een negatieve test. Ik heb wel postive ovu testen, maar of dat iets zeggen wil....
    Het wordt dus een broekloerdag!

Hoe is het met jullie? Ik las net wel dat er gisteren weer wat meiden bezoek hebben gekregen van de
    :evil: :evil: . Echt heel erg balen zeg. Ik hoop dat jullie in de volgende ronde heel veel succes krijgen.

2. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Ik weet niet of ik me nu moet inzetten op 30 december voor 33 dagen cyclus of een week later in januari op 40 dagen...

3. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    meiden, wat ben ik onzeker zeg !

Vanmorgen weer een tesje gedaan met ochtendurine en de streep werd lichter dan die van gisteren, ik heb weer met de dipsticks getest van babyboomshop, wat nu?
    Heb ook het gevoel dat mijn borsten minder pijn gaan doen, ben er zó bang voor dat het misgaat nu, ik ga morgenvroeg weer testen en laat het dan zeker even weten.
    Bah voel me er niets niet lekker meer onder :cry:

4. rama

rama Lid

15 nov 2008
    74
    0
    0
    ik hoop voor je dat je zwanger blijft loveable..

fingers crossed

5. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Heb net weer nieuwe testen besteld van babyboomshop, ga morgen als ze binnen zijn weer testen, ben zo bang nu...

6. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik duim mee hoor! Heb je een foto, zodat we mee kunnen kijken. Zoiets maakt je altijd zo enorm onzeker.

7. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Heb geen foto maar hij was al wel véél lichter dan die test in mijn album, je zag hem eigenlijk bijna niet meer.
    Ik test nog even door voor de zekerheid de aankomende dagen maar ben er bang voor....
    Dit zal dan de zoveelste keer zijn voor ons, op precies te zijn de 5e keer dat het misgaat....
    Voel me echt rot en ga nu fijn even op de bank liggen, we zullen zien de aankomende dagen maar echt denk niet dat dit nog goed zal gaan....

8. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ach, lieverd. Ik heb het zo met je te doen. Het kan natuurlijk heel goed zijn de je urine vandaag minder geconcentreerd was dan gisteren. Als ik het goed begrepen hebt dan verdubbeld je hcg in het begin per 2 dagen. Dat zou dan moeten betekenen dat je test streep pas morgen wat donkerder zou moeten zijn. Ga maar lekker bank hangen. Ik begrijp heel goed dat je het even niet meer ziet zitten. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen.

9. rama

rama Lid

15 nov 2008
    74
    0
    0
    heb je 's ochtends gestest? direct na opstaan? dit wil ok nog wel eens helpen..

ik duim echt voor je meis..

10. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Ja ik test altijd s'morgens met de eerste urine :cry:

11. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik kom jullie even goedemorgen zeggen!

12. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Loveable heel veel sterkte ik zal voor je duimen!

13. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Hè, Spirit. Hoe gaat met jou? Voel je je goed?

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    BBKane leuk dat je het vraagt! Voel me vandaag gelukkig een stuk beter was afgelopen week behoorlijk ziek! De holtes zaten helemaal dicht, hoofdpijn en vreselijk misselijk! De hoofdpijn is inmiddels weer opgelost want dat was ook te danken aan cafeine gebrek, gisteren maar weer een bakje koffie genomen en de hoofdpijn nam gelukkig een stuk af!
    De misselijkheid bevestigd alleen maar de aanmaak van hcg dus dat is niet zo erg!

Ik duim voor jou dat je test binnenkort veranderd in een positieve test en dat de :evil: :evil: lekker wegblijven!

15. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Gelukkig dat je hoofdpijn weg is. Waar een kopje koffie al niet goed voor is. Met mijn eerste dronk ik helemaal geen koffie, luste ik toen niet. Met onze tweede wel. Ik dronk dan 1 keer in de zoveel dagen een kopje koffie. Daar kon ik echt enorm van genieten. De kopjes koffie werden ook steeds minder. Te veel hoofdpijn is ook niet goed. Geeft alleen maar stress. Misselijkheid, blehhh............ Ik ben blij voor je dat jet het zo positief bekijkt. Laat die hcg maar komen.
    Knap maar lekker op en ga maar heerlijk zwanger zijn. Dat heb je wel verdiend!

Ik hoop ook dat de :evil: :evil: nog heel lang weg blijven. Zo'n 9 maanden had ik zelf in gedachten. :)

16. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi ladies!

BBKane: hoe gaat het met jouw broekeloeren?

17. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik ben een aktieve broekloeren hoor! :) Ik ben wel vrolijk vandaag en dat gebeurt eigenlijk zelden als ik ongi moet worden. Maar ja, het kan ook morgen komen. Vandaag blijf ik positief!

18. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
  19. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Voor jou is het ook een spannende maand, Sylvia. Voor wie niet.... :)

20. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Dames kom op die laatste meiden graag nog even op roze
    en dan dec ook weer lekker roze vind je ook niet syl

Deel Deze Pagina