NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Dag dames, heb tot nu toe alleen maar vol verwachting meegelezen in dit forum. Wij gaan voor ons eerste kindje en ales is dus nieuw spannend.

Mijn NOD was eergisteren en ik kan het haast niet geloven, maar het lijkt erop dat de eerste poging meteen raak was. Heb gisteren en vandaag 3 testen gedaan, en alledrie positief!

Nog heel pril, dus ben nog best onzeker, maar dat zal er wel bij horen.. Iedereen hier heel veel succes en geluk, kom jullie vast weer tegen op de andere forumonderdelen :)

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Loveable123, gisteren had ik met ochtendurine een negatieve babyboomtest, toen 4 uur niet geplast en gedronken en kruidvattest positief, clear blue digitaal positief.
    De dag ervoor en vandaag weer een vaag streepje op de babyboomtest.
    Volgens mij hebben ze veel hcg nodig, waarom doe je geen kruidvattest 2 voor 5 euro.

Ik vind het nu ook superspannend, hopen dat het allemaal goed gaat.

3. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Dat vind ik fijn om te horen dat het dus ook zo kan, I HOPE SO ;)
    Ik heb net 1 test besteld bij Sensitest en 1 bij Matcare en 1 Clear Bleu Digitaal, dus die heb ik morgen allemaal binnen en ga mijn ochtendplasje bewaren dit keer want ik WIL nu duidelijkheid met de testen hoor :evil:
    Dus ik kan je morgen meer vertellen, trouwens had jij ook die dipsticks van babyboomshop dan?

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @loveable.. ik wil je ook ff een hart onder de riem steken.. hoor (lees) het meer van de babyboomtesten dat ze meer hcg nodig hebben.. dus houd hoop! een vage test zegt dus nog steeds niet zoveel.. maar snap je zorgen heeeel erg goed hoor!

Morgen heb jij gewoon een knallende ZWANGER op je test staan en ga je ENORM genieten!

Knufff

5. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik heb diezelfde ervaring gehad met de sensitest.. en blijk toch zwanger te zijn. Had met de DA testen wel een positieve test en met de sensitest juist weer niet en nog geen week later had ik een knallende positieve test in handen.

6. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@loveable, ik hoop echt voor je dat morgen de test posi zijn hoor! Ik hoor het inderdaad ook wel vaker dat de testen van babyboomshop laat posi zijn. Dus laten we allemaal duimen voor goed nieuws morgen.

@zwangeren, gefeliciteerd!

Hier ook druk aan het broekloeren en slipstaren weer. Helaas weer een negatieve test vanochtend (tja ik draai er een hoop door op deze manier).
    Enige verschil is dat mijn temp vanochtend echt heel erg veel lager is (zie link onderschrift), dus ik ben bang dat toch de ongi er aan zit te komen. Want een innesteling lijkt me erg laat op 12 dagen na je ei.
    Nou ja, ik ga even op de bank liggen, ben erg moe. Marissa is de hele nacht aan het spoken geweest. Zij heeft denk ik 6 uur geslapen, ik hooguit 3. Maar gelukkig ligt ze nu weer in bedje en slaapt even, dus ik ga even liggen.

Bye

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Gefeliciteerd voor de nieuwe roze meisjes!!

Hier heb ik al dagen last van mijn borsten, alleen is mijn cyclus zo van slag (of snap ik het niet) dat het of een beetje vroeg zou zijn voor klachtjes of juist weer wel zou kloppen...
    raar

8. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Anna1976 gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @loveable, ja ik had dipstick babyboom, staat een foto in mijn album.

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @sylvia.. die klachten kun je heel goed hebben hoor 4 dagen voor NOD... klinkt juist positief...dus nog ff geduld zou ik haast zeggen.. (alsof dat zo makkelijk is...pfff)

SUCCES

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Nou, het is of 4 dagen voor NOD of 12 dagen voor NOD.... weet niet precies waar mijn ei was....

12. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo iedereen.

Hebben jullie ook zoveel last van pijn in de onderbuik en de rug... En dit al een week voor NOD? Trouwens, vandaag is mijn NOD)...

Voorlopig nog niks te zien...

Groetjes

13. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ik mag op rood, ben geheel tegen de verwachting in vandaag al ongesteld geworden :(. Voelde zo een buikpijn, ging naar de wc om even te kijken en ja hoor, tis raak. Na al 7 maanden stipt de 30ste ongesteld te zijn is het nu ineens eerder gekomen.

Ach, heb ik 2 dagen winst voor de volgende ronde.

Weet iemand alleen wat ik nu als NOD moet aanhouden? En wil iemand mij op rood zetten? Bedankt.

14. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Ik zou denk ik weer gewoon voor de 30 dagen gaan

15. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk

Hallo Iedereen.
    Mijn cyclus was erg kort deze ronde 26dgn. Ik ben gister ongesteld geworden. Helaas. Nou ja op naar ronde 3 en ik verhuis naar december.
    Heeeeeeel veeeeel suc6 iedereen.
    Dikke smak Karoliene

16. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    Wie wil mij in de lijst op roze zetten? (sta bij 30 nov)
    had vanmorgen een posi test...

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH GEFELICITEERD!

18. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Linnie gefeliciteerd!

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Gefeliciteerd Linnie! Joepie!

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gefeliciteerd Linnie :)
    hier nog geen maandelijkse problemen.... maar dit is de eerste maand dat ik geen pil slik dus het kan allemaal wel wat langer duren... Het valt me wel op dat ik de laatste dagen zo ontzettend veel plas lijk soms wel een olifant :S
    Ik wacht nog een weekje af anders ga ik een test doen (afgelopen maandag was hij negatief maar was denk ik ook te vroeg)

Deel Deze Pagina