@ Claire: ik was echt woest vanmiddag. Ik zei hem meteen dat hij maar beter z'n koffer kan pakken en op een kamer gaan wonen zodat er hier weer rust komt. Zoals ik me nu voel zie ik die zwangerschap niet eens meer zitten, maar ja moet de draad maar wel weer zien op te pakken. Ik vind hij is 26 en het lijkt mij toch wel dat hij moet weten waar zijn verantwoording ligt. Ik ben het echt beu met hem dat meen ik.
@ daffie... idd 26 moet je allang weten wwat wel en niet kan. denk dat ik die van mij er direct uitgegooit had T is lastig dat dit samenkomt met de zs snap niet waarom ie t je niet meteen vertelt heeft.
@ Linnie: gefeliciteerd @ loveable: ik duim voor je meid, erg onduidelijk zo. @ Daffie: sterkte meid, een hele dikke ((((knuf))))
@Daffie1977 Sterkte ermee meis! En denk er goed over na wat je doet met hem. Want als het over grote bedragen gaat dan komt dus alles op jou neer kwa betalingen voor jullie kind!
@daffie.. wat een ongelofelijke k*t situatie zeg... maar euh.. je denkt er toch niet serieus over he om de zwnagerschap af te breken?! @Loveable.. sjonge zeg wat een spanning.. maar wat ik me afvroeg.. die testen in je album.. zijn dat de enige positieve testen die je hebt? vind ze nogal behoorlijk vaag namelijk. ik zie er geen tweede streep op maar moet ook eerlijk zeggen dat ik bij die dipsticks ook niet weet waar een tweede streep moet zitten.. dus ik ben al blij als ik 1 streep kan vinden... Deze testen zouden voor mij iig niet genoeg zijn om er vanuit te gaan dat ik zwanger ben, maar goed ik heb daar dan ook geen ervaring in.. misschien heb je nog meer getest en duidelijker posi.. vandaar mijn vraag.. hoe dan ook.. je kent je eigen lijf en testen het beste en dat je de wanhoop nu nabij bent kan ik me goed voorstellen.. Ik hoop en bid alsnog voor een prachtige test en een nog mooiere Beeb....
De test van Loveable in negatief zie ik zeker wel, jij niet? Loveable ik hoop echt voor je dat het goed gaat... Morgen nog een testdag voor mij, doet de rest van de marathon ook mee?
@ Rianne, spannende dag voor je morgen! Ik duim mee. @ Daffie, wat een enorme dag heb je achter de rug zeg . Ik was juist zo blij dat je vanochtend schreef dat je je weer wat beter voelde na gisteren. Ik hoop dat je snel weer wat rust kunt vinden en ook wat minder gespannen raakt. Zoveel stress is niet goed voor jou en dat kostbare babytje dat je bij je draagt. Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Een hele dikke knuffel en ik hoop dat morgen het er een beetje beter uit ziet.
ik mag op rood, weer eens, maar nu wel na een mooie cyclus van 31 dagen , eens iets anders dan 99 of 51 hihi op naar de 4e ronde
Om heel eerlijk te zijn kan ik dat niet eens. ben er juist zo blij mee en weet zeker dat het anders mijn hele leven gaat achtervolgen en dat zou ik niet willen. Ik moet eerst maar rust zien te vinden en ervoor zorgen dat mijn vriend lekker ergens anders gaat wonen en ik daarna dus een stabiel inkomen heb. Mijn kinderen beginnen hem ook af te stoten namelijk. Ik ben nu wel wat rustiger en hoop dat ik goed kan slapen. Was vanavond even naar een vriendin geweest om te praten en nog even bij mijn ex. Die stond vanmiddag zelf ook te huilen toen ie mijn verhaal hoorde. Maar ik krijg wel veel steun nu, meer als dat mijn vriend zal verwachten dat ik krijg. Ik ga nu toch maar proberen te slapen in elk geval.
Nope kruidvattest wéér negatief vanmorgen. Ik had 3 dagen achtereen met de dipsticks positief 2de steepje, die in mijn album staat was de duidelijkste... Maar heb mijn ochtendplasje bewaard tot de andere testen vanmiddag binnenkomen met de post, sensitest, matcare en clear blue digitaal. Als bij geen van deze 3 nog een positieve test tevoorschijn komt dan heb ik een VMK gehad, dat kan dan haast niet anders, ik weet wel dat die van sensitest 6 dagen vóór NOD zelfs kan testen dus gevoelig genoeg lijkt mij. Ik ga straks eerst naar een sinterklaasfeest van het werk van mijn vriend, leuk voor onze dochter van 8 al gelooft ze er niet meer in maar ja, het is toch wel gezellig even. Ik meld me in het begin van de middag nog wel, ben nog wel wat moe en duizelig maar mijn borsten zwakken in pijn best af, maar ja dat kan erbij horen, ik snap er gewoon even niets meer van maar heb aankomende maandag al een doktersafspraak bij mijn huisarts over hoe en wat nu verder te doen. Tot vanmiddag..
Och Loveable.. heel veel sterkte.. hoop dat het toch nog anders uitpakt vanmiddag...weet hoe t voelt... Dikke knuff
Getverderrie zeg. Zoveel meisjes op rood. Bah! Sterkte meiden en ontzettend, superveel succes in december.
NOD November 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady & Liana 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 & Maia 4: Eva R & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 & Moosje25 5:Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Schatje 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii & Mamaria 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & BarbaBeer & micha13 & Muppetje 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 & Hanneke88 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & cimu27 & Nickie1978 & Helma30 & Lumea 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Spriet& Klingel & pelikaantje & meggytje & jongmama & goolio & suzie80 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje & Indy & Stier11 & Eef81 & knorretje84 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Dwarrel & MamaVanBas & Nata & Lotte1987 & Esther1983 & Safiya & christien86 & Maine 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright & Dommeltje & Liesben & Meilan 17: Nicole84 & Klasien1978 & redirosoe 18: Napje & Bruisje & beebie82 & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 & Esther1983 & Vlindertje13 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 & Sterre82 & Brenda1122 & Danif & Luneja & Daan78 20: Chantallie24 & Emma21 & ellen30 & mvdb 21: naliey & Miekiepluis & dani86 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje & misschienmama & Saskia28 & Mexicang & Stacey88 & Kita29 & Simmer & Aura 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri & Lonnie26 & BrusjevoorLynn & Stacey88 & mukje & slaapzak 25: Moor & morgenzon & Daliya & lindaentessa & sweety24 & wendyvanliemde & rama 26: Dragonfly & conijn & Sam28 & Loveable123 & Mgcw 27: NourElHouda & Rootje79 & Calani & Rianne80 & Twinkle & Aidualc & Lente1973 & Nikita33 & jeanine1982 28: Nadine29 & Coni & BBKane & beverly & Tigger & Rose1982 & Nadinneke & weberke 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark & Pupke1979 & Care & karoliene & Fans 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Giegel & linnie123 & Pookie66 & Maartje84 & hope1982 & Demia & Nonja & billie12 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 - Springmuis 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Tessa8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 - Loel 14 November - knorretje84 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 19 november - Brenda1122 - Danif 22 November - Meilan - Sjoukje - Jammie - Kita29 24 November - burningkarma 25 november - rama 29 November - Pupke1979 - wendyvanliemde - MamavanYouri - Calani - Nadinneke - Rootje79 - Twinkle - Loveable123 - Rianne80 233 passagiers voor de roze motor! 50/b] Zwanger, 146 Ongesteld, 13 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 13 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag 8 *vlindertjes* Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!