gaan we allemaal voor verjaardag beebs ? manlief is 13 julie jarig en als t zou raak zijn ben ik dan uitgerekend maar ja eerst maar goed klussen en hopelijk een posi test op onze trouwdag bha zou zo mn bedje in kunnen duiken ben moe
v = vroegtijdige maar dat maakt niet uit het is en blijft even kl**e ga hard voor je duimen dat je weer snel op roze kan
Dat was t zeker, 5 weekjes... maar ja, een positief punt: 21 oktober moeten mn mannetje en ik naar AZM. Dan zien we verder...
spannend, Mocht je de mmm in gaan veel sterkte alvast Weet uit eigen ervaring hoe frustrerend het kan zijn hopen dat je snel spontaan op roze kan
Je doet wel mee hoor deze ronde! It's a deal? @ Nadine; Het zou inderdaad wel een enorm leuk cadeautje zijn en zo orgineel, haha. De dip ben ik weer helemaal te boven. Ik heb trouwens ook maar een setje ovutesten gekocht. Nog nooooooit gedaan, dus zie het wel. @ All: Welkom nieuwe en oude bekenden. Succes voor de komende ronde.
Maar natuurlijk! Ik ken ook nog wel wat jarigen in juli Heb net een nieuw testpakketje bij MatCare besteld, dus na deze nare week kunnen we weer volop aan de slag!
Passagierslijst NOD november 1: Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen 5: 6: Sam28 7: ladyjoey 8: Lietje 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 2 November: - Jutte - UK2008 4 November: - BBKane 9 November -LadyJoey 18 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Hallo meiden, ik kom ook net uit oktober. Ik had er zo op gehoopt, maar gisteravond kwamen bij mij ook de Bah, ik voel me ook altijd zo vies ! Vooral die eerste twee dagen ! Maar deze roze motor is erg mooi ! Ik hoop dat het deze ronde gaat lukken ! Voor iedereen ! Dat het maar een hele mooooiiie zomer mag worden voor iedereen !
Hé Uk, goedemorgen....hmmm, had ik niet gezegd geen oktober-ladies meer te willen zien hier!?!?!?!? Nou ja, vooruit, welkom, november wordt de mooiste maand van het jaar! (en juli voor het jaar 2009!)
motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg Passagierslijst NOD november 1: Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen 5: Lonny 6: Sam28 7: ladyjoey 8: Lietje 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 2 November: - Jutte - UK2008 4 November: - BBKane 9 November -LadyJoey 19 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Sorry hier ook een oktoberLady die zich komt melden voor een plaatsje op de motor. Ben net ongi geworden, en baal natuurlijk enorm. Maar met zo een mooie motor moet het toch wel goed gaan deze maand. Succes meiden! knuffss Lonny
hallo.... ik kom ook uit oktober heb vannacht mijn op bezoek gekregen. wie kan er mij erbij zetten op 8 november. alvast bedankt groetjes