NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    naliey: wat leuk dat je guppys jongen hebben!
    ik heb zelf ook een aqua met alleen maar guppen en die zit bomvol :oops: want ze blijfen maar aan jongen, maar ze zijn wel heel schatig :D

ook las ik eer paar paginas terug iets over de mannen die naar de kazerne gaan en dus niet doordeweeks thuis waren.
    dat lijkt me flink balen ;)

2. Nien21

Nien21 Nieuw lid

24 okt 2008
    2
    0
    0
    Groepsleidster
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976
    6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & MyPrecious & annettevl
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70
    19: robertha & IlonaHokkeling& jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey
    22: djaar77
    23: klusser1980 & Emma21
    24:
    25: morgenzon
    26: Dragonfly
    27: NourElHouda
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

120 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

3. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    HELP MEIDEN:
    ik heb melkachtige afscheiding die heel slijmerig aan voelt. als ik deze tussen mijn vinger en duim neem krijg ik zo een draadje...wat betekent dit ook al weer?

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Vruchtbaar slijm! Klussen maar! :D

5. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    oké bedankt! ik ben er de komende dagen dus niet ;)

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey meiden!Ik heb foto's toegevoegt in mijn album van mijn workshop

Het zijn een paar,de rest zijn oude foto's (ik ga nog mooiere maken van mijn poezels namelijk)

Mijn mentor zegt dat ik er aanleg voor heb...
    Wat is jullie mening? :oops:

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Mooie fotos! ik denk zeker dat je er gevoel voor hebt!

8. puzzcat24

Awww wat lief!

Maar meid hoe gaat het met jou nu?
    Ik heb jou ook deze hele periode meegemaakt het is toch wat...
    We zijn toch een knus clubje niet?
    Al moeten we allemaal naar de zwanger topics hihi

Klingeltje moet ook mee! ahaha

9. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Mooie foto's hoor. Een van jouw poezen (Amy) lijkt erg op een van onze katten, grappig want het is geen alledaags koppie.

Groetjes Toetje

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou ben nog steeds niet zwanger. Kom wel steeds even kijken op het NOD topic maar vind het niet zo leuk meer als eerst. Ik ben toevallig gisteren bij de huis arts geweest om te praten over mijn korte LF maar ze vond het niet echt een reden tot onderzoek. En daarnaast willen we ook nog niet de MMM in. Dus toch die 12 maanden vol maken. Wel mag vriendlief een sperma testje gaan doen.

En wat dat naar een zwanger topic toegaan daar ben ik het mee eens :p:p:p

11. puzzcat24

Ik heb dat ook hoor het is niet meer zo als eerder...
    Maar hoelang was je lf dan?

12. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Volgens veel slijmverlies, komt mijn ei eraan. Kan ik nu gelijk even zien aan m'n banner. Of mijn ei komt eerder!

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    De afgelopen cylcussen zat hij tussen de 9 en de 12 dagen. Het was meer dat ik me er zorgen over maakte omdat je er zo veel over leest hier op het forum. Maar ik ben redelijk gerust gesteld.
    En hoe zit het precies bij jullie zitten jullie al in het medisch circuit? (heb niet altijd alles gelezen en onthouden :S)

14. puzzcat24

Geeft niet joh ;)
    Nou ik zit al een jaar bij de gyn,en heb verschillende onderzoeken gehad en alles blijkt goed te zijn :(
    Dus het is afwachten wat de gyn wil op 2 nov

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

banner check

16. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Goedenavond meiden! Gezellig clubje hebben we.

* KwiePark pakt een kop thee, nadat ze die eerst gezet heeft natuurlijk, en ploft op de band en trekt d'r benen even goed in de relaxhouding *

Ik ben zo blij, 't is weekend! Hè daar kan ik zo van genieten vandaag. Heb een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende week gehad. Bloeddruk ging van honderd naar tweehonderd en hoger op bepaalde momenten maar nu is die weer normaal, figuurlijk gezien natuurlijk.
    Met de vakantieopvang een feestweek gehad met als klap op de vuurpijl een Doe-eens-raar-met-je-haar-disco! Ik heb nog zo geprobeerd er onder uit te komen maar helaas. Ik moest er ook aan geloven en zodoende liep ik met een inieminie kort staartje recht op mijn hoofd met daarin een megapluk nephaar wat nog eens vast zat met een irritante clip. Auw hoofdhuidje.

Maarre ... hoe gaat het hier?
    Ik las dat bij Brotherhood de HCG ineens flink gestegen was. Nou ja wat vreemd. Ik zou bijna denken dat je nog een tweede beeb in je buik hebt zitten. Heb je misschien al een zwtest gedaan? Of krijg je daar nu gelijk een tweede streep op omdat je HCG zo hoog zit?
    Hopelijk weet je maandag of dinsdag iets meer want dit is niet zoals het hoort.

Jutte heeft nog steeds geen ei gevonden. Wedden dat dat juist een goed teken is! ;) Je verwacht dan niks en tada .... begin november heb jij een roze test. De schoonmakers zijn ook niet even de afdeling rond gegaan met de vraag wie er twee roze streepjes heeft op een test, haha ;) .

Ik heb al gezien dat we bij puzzcat24 moeten zijn voor onze dikkebuikenreportage. Dat komt helemaal goed. Je foto's zijn echt heel leuk. We want more!

Deebie, tot later! We zien je wel weer als je uitgeklust bent. :) ;)

Bij naliey gaat het ook goed in het aquarium las ik. Ik ben niet zo'n vissenmeid dat ik zelf thuis een aquarium zou willen, maar bij anderen kan ik echt uren kijken. Afgelopen zomer zijn mijn moeder en ik naar Blijdorp geweest en daar was ook een gedeelte met Ocean .... wauw zo mooi. *zucht*

Ik ben nog echt heel veel vergeten maar jullie kletsen ook zoveel! Morgen en zondag ben ik lekker thuis, maar vanaf maandag begint het gewone leven weer en dus vier dagen werken.
    Iemand nog leuke plannen voor het weekend? Morgen wordt het aardig weer maar zondag gaat het volgens het weerbericht flink regenen. Nou dat komt goed uit. Morgen heeft mijn vriend zijn laatste clubbcrosswedstrijd in Gouda en dan ben ik thuis om het huishouden bij te werken, zondag gaan we weer sportief (ahum) naar de sportschool en later op de dag naar een verjaardag van een zwager.

Oh ja, las iets over moeilijk van het roken afkomen. Dat heb ik nou ook ..... maar dan met lekkere dingen. Telkens neem ik me voor om geen lekkere dingen in huis te halen maar als puntje bij paaltje komt ....

17. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Hey dames!
    Ben nieuw hier. Wij zijn net aan de eerste ronde begonnen.
    Veel succes!
    Meilan
    Passagierslijst NOD november

motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976
    6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & MyPrecious & annettevl
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70
    19: robertha & IlonaHokkeling& jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey
    22: djaar77
    23: klusser1980 & Emma21
    24:
    25: morgenzon
    26: Dragonfly
    27: NourElHouda
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

121 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

18. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    He dames,

Ik dacht dat ik me hier al had aangemeld, maar waarschijnlijk heb ik mijn berichtje niet verzonden, kan het nergens terug vinden namelijk...kan iemand mij er bij zetten voor de 21e?

Alvast bedankt!

Moontje

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hopelijk kunnen ze iets gaan doen. Ik voel me nu al zo machteloos. Kan me voorstellen als je weet dat alles gewoon goed is dat dat gevoel nog veel sterker is. Maar ik hoop echt voor je dat je gyn 2 nov met een geniale oplossing komt. En dat we dan samen richting een zwangertopic mogen :)

20. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    @Brotherhood fijn dat je gister al naar het ziekenhuis kon. Lekker rekenwonder die huisarts van je zeg. Nou ben benieuwd wat maandag je gaat brengen! Super VK zeg!

@Nailey gefeliciteerd met je guppie :D.

@djaar he wat vervelend dat je mannetje niet zo goed in zijn vel zit. Hopelijk gaat het snel beter met hem!

@mir25, inkerbell, conijn, wen1976 welkom hier!

Hier weinig plannen voor het weekend. Morgen in ieder geval lekker uitslapen want dan doet lief de eerste fles, heerlijk :D. Misschien 's middags ff lekker wandelen richting de stad.

Deel Deze Pagina