NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @Iedereen hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen mogen hebben!
    Hier voor jullie HCG

2. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Vang vang vang vang!
    Zo mijn emmer zit weer vol, hopen dat het geluk brengt.

3. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik heb ook wat hcg gevangen. Hopelijk helpt het. De 1e ronde was ik zo misselijk, duizelig en voelde anders dan anders. dacht echt ben zwanger. Helaas kwamen de duivels ook korter dan normaal. Toch een test gedaan en er was een lichte streep. ze zeggen dan een streep is een streep. Er nog een test tegenaan gegooid. Helaas was negatief....
    Hopelijk mag het dan deze maand zo zijn voor ons.... Vind het wel spannend want niemand verwacht het bij ons.....
    Maar als ik sommige berichten lees mag ik i mijn handen knijpen als het zo zal zijn.
    :idea: Brotherhood, las je verhaal, wat een heftige en onzekere situatie. Ik hoop voor je dat je volgende week wat meer zekerheid zult hebben. Ik zal voor je duimen

Iedereen veel suc6 met ovu testen, wachtbankje en zwangerschapstesten. Nog een weekje........ :oops:

groetjes (T) inkerbell

4. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Hallo allemaal!

November komt steeds dichterbij...

Ik heb een vraag en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of iets van weer.

Afgelopen woensdag had ik een echt prop vruchtbaar slijm in mijn slip, kon er ook echt goed draden van trekken. Sindsdien heb ik nog amper afscheiding gehad (heb ik meestal vanaf mijn eisprong tot aan menstruatie). Nu heb ik zondag,dinsdag en woensdag geklust (mijn mannetje is voor een weekje weg) in de hoop nog een beetje kans te maken deze maand. Ik heb mijn banner op de langste cyclus gezet die ik ooit heb gehad. Gemiddeld is mijn cyclus 31 dagen.

Maar goed, even ter zake....

Zou het kunnen dat ik deze maand een kortere cyclus heb en dus mijn eisprong al heb gehad en dat er een kleine kans van bevruchting in zit?

Heb geen ovu-testen gebruikt deze maand.

Argh, zwanger worden blijft je zo bezig houden.

Iedereen succes!

5. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    @ Ik heb een goed idee, iedereen hier wil graag hcg en ik wil er heeeeeeel graag vanaf :) (wie had dat ooit kunnen denken). Dus bij deze strooi ik al mijn hcg uit over de dames van het november NOD....:).

HCG HCG HCG HCG HCG it is raining HCG HCG HCG it is raining HCG HCG HCG .......

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

woon je in de buurt? kom je bij mij op de bank tv kijken en je HCG doneren :) in ieder geval bedankt voor je strooien van vandaag ;)

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Hier mag je ook wat HCG komen bregen :D

8. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    even wat vraagjes:
    eergisteren veel slijm + neg ovu test
    gisteren neg ovu test
    vandaag positieve ovu test.

Is er altijd slijm vooraf aan de ovu of tijdens?
    wanneer springt het ei 24-48uur na de eerste + ovutest of kan hij morgen nog positief zijn en dan 24-48uur later de eisprong?
    weet t ff nie meer!

groetjesss

9. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    * komt binnenvallen met een grote emmer en kan nog nét wat HCG opvangen*
    Zo meiden, ik kom net op tijd zie ik :D

Ik zit op mijn werk en ik zat me net ook al af te vragen hoe iedereen toch van iedereen onthoudt waar ze het over hebben/ wt ze vragen etc... ik had ook al bedacht om dingen op te gaan schrijven, maar vond dit ietwat "gek'' en ik was ook al bang dat mijn man de aantekeningen zou vinden enzo. Nu ik zie dat het helemaal niet zo gek is, dat meer mensen het doen, ga ik misschien toch ook wel zo iets doen.

* gaat weer aan het werk en nadenken*

10. hielko2006

katjak wat doe jij voor werk zo op de zaterdag avond?
    ben ik toch wel benieuwd naar of ben ik dan te nieuwschierig

11. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Ik weet alleen dat er niet altijd slijm is en dat dit vóór en tijdens je ei kan komen. Volgens mij is er maar één dag je test positief en dan daarna je ei. Zeker weten doe ik dit niet. Succes

12. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    hihi geen idee waar je woont, maar heb zoveel en wil het zo graag kwijt, dat ik half nederland wel kan trakteren :)

13. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    We doen het zo, ik geef het nu volop aan julle en wanneer ik er van af ben en jullie dus zwanger zijn, ruilen we het weer om :) Heb er een goed gevoel over :)

14. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Wat een gezellige boel hier zeg! Ik ben ook nog net op tijd voor dat HCG :D En natuurlijk krijg jij dan ook weer van ons hoor, afgesproken!

Knippy, jij vroeg over die ovu testen. Nou officieel moet de teststreep even donker of donkerder zijn dan de controle streep, maar er zijn genoeg vrouwen die nooit zo'n donkere streep krijgen (korte LH piek of urine niet geconcentreerd genoeg), dus ik zou me er niet teveel door van de wijs laten brengen. Ik heb ook altijd dat mijn streepje iedere dag iets donkerder wordt en voordat hij echt positief is weer lichter wordt, zelfs als ik 2x per dag test, maar ik heb wel een eisprong hoor. Ik denk dat je je ei hebt gehad als het streepje weer lichter wordt, maar zeker weet je dat toch niet. Je kunt natuurlijk gewoon doortesten als je dat fijner vindt. Ik doe dat eigenlijk niet meer omdat ik aan de temp stijging zie dat ik mijn eisprong heb gehad.
    Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt.

Groetjes Toetje

15. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Heej Knippy,
    Dat mag je best weten hoor!
    Ik ben psychiatrisch verpleegkundige en werk in een psychiatrisch ziekenhuis op de IC. Dit is een gesloten afdeling waar cliënten niet heel erg lang blijven meestal. Is erg leuk om te zien hoe snel sommige cliënten opknappen als ze eenmaal medicatie gaan gebruiken.

Mocht ik zwanger worden zal ik echter eventjes niet meer op deze afdeling werken, ik wil dit zelf ook niet. Er gebeurt niet heel vaak iets wat op verpleegkundige gericht is, maar je zal maar een schop in je buik krijgen..... als het zover is dan zal ik naar een andere afdeling gaan.

Zo het is wel een heel verhaal geworden zeg.
    Nou mocht je nog iets willen weten dan hoor ik het wel. Ik vertel het graag. :-D hihihi

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @moor:
    Tuurlijk vind ik jullie wel aardig :D
    vergeet alleen steeds waar ik nou steeds post hahaha :oops: en druk bezig een ei te vinden voor mezelf :D ;)
    maar probeer wat vaker hier te zijn :D

Liefs Springmuis

17. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ff vraagje over slijm van het klussen kan je soms wel last krijgen van doorzichtig slijm van het sperma zegmaar maar kan dat na 2 dagen klussen ook nog? of zou ik dan een vroegere eisprong hebben?
    Had het namenlijk vandaag maar eergister dus geklust.

18. hielko2006

@ brotherhood : Dit vind ik een goede deal zodra ik zwanger ben zal ik je het geleende HCG retour zenden :)

@toetje77 : Bedankt voor je antwoord ik heb zelf ook het id wel me ei gehad te hebben anders word hij toch niet ineens weer lichter!
    En daarbij heb ik gister voor het eerst iets van een lichte steek/krampjes gehad wat uitstraalde naar mijn lies dit was aan mijn rechter kant had hier gelezen dat dat het gevoel van een ei sprong was dus wie weet was dat hem dan toch:rolleyes:
    Vond het alleen zeer raar dat de test niet posi werden.
    Maar het stelt me gerust dat ik niet de enige ben die dat heeft. :oops:

@Katjak79 : Sorry voor de brutale vraag :oops:
    Maar aangezien het zaterdag was vroeg ik me dat af.
    Is best een zwaar beroep volgens mij.maar wel dankbaar.
    en kan heel goed begrijpen dat als je zwanger bent je voorlopig even overgeplaatst wilt worden naar een andere afdeling
    Je weet tenslotte maar nooit.
    Ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen.
    en ach ik dacht ook ff snel antwoord geven hihihi dit is dus ook alweer een super lange reactie :rolleyes:

@springmuis: jou vergeet ik natuurlijk ook niet
    Ik ben ook op meerdere topics actief :D
    En ik ben gewoon op elk topic geaboneerd dat zodra er een bericht is ik een mailtje krijg en zo kan zien wie er gereageerd heeft makkelijk bij te houden dus ;)

Oke dan ga ik nu zo maar eens naar me bedje en voor de zekerheid toch maar ff klussen stel je voor dat ik het mis heb en me ei toch nog moet komen :(
    Iedereen slaapse voor degene die dit nu nog lezen en goedemorgen voor ontwakers

19. Shamaria

Shamaria Nieuw lid

17 okt 2008
    1
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Is er nog een plaatsje vrij op de motor, ik heb niet zo'n dikke kont en mijn buik zal ook niet in de weg zitten? Ik ben gisteren, 25 oktober, voor het eerst ongi geworden na het verwijderen van mijn spiraal. Dus mijn volgende menstruatie zou op 22 november moeten vallen. Wil iemand mij op de lijst plaatsen voor deze datum? Ik heb 1 dochtertje van zes, Shannah. Mijn twee eerdere zwangerschappen, waarvan één een miskraam heb ik nooit op mijn cyclus gelet of klusdagen gepland. Ik geloof ook niet dat mijn lichaam signalen afgeeft tijdens mijn ovulatie. Hartstikke leuk dat ik het deze keer mag delen met andere vrouwen in dezelfde situatie. Ik heb er eerder vrij lang over gedaan om zwanger te worden, dus reken de eerste maanden nog niet op goed nieuws. Iedereen een vruchtbare maand toegewenst!

20. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Goedemorgen dames! Allemaal lekker geslapen? Iemand zin in een croisantje en glaasje vers geperste sinaasappelsap?
    Hmmm, heerlijk zo die zondagochtend, zeker nu we een uurtje langer hebben :)
    Eigenlijk heb ik niet zoveel te vertellen, maar kwam gewoon even lekker kletsen. Alleen denk ik dat er nog veel mensen op een oor ligggen :) .
    Alvast een prettige zondag gewenst.

Groetjes Toetje

Deel Deze Pagina