NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Wie weet heb ik je wel eens gezien dan
    kom nog regelmatig in tiel mijn ouders en familie wonen en nog.

2. ipad

ipad Niet meer actief

heb me een paar dagen na mijn ei...en klusdagen raar gevoeld, buik/ darmen/ borsten/ misselijke vlagen....en nu....9 dagen voor NOD voel ik niks meer.....alle hoop gaat verloren......
    moest me alsmaar al inhouden om te testen....maar nu hoeft het niet...denk ik......

er zal niets anders opzitten dan "gewon" af te wachten tot 4 november....
    en dan kan ik nog testen....
    maar de hoooooop is weg.....hoe raar het ook klinkt...

succes meiden....

hoop dat er deze maand toch een aantal vande lijst gestreept kunnen worden!

groetjes Christa, mv Thobias 10-8-07

3. ipad

ipad Niet meer actief

gewon = gewoon he

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zou goed kunnen..Ik heb op het Lingecollege gezeten, en jij? We wonen in de buurt vh centrum. Grappig dat je op deze manier misschien wel bekende gezichten tegenkomt

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Zijn er ook mensen die uit fryslan komen?

Ik ben nu 26 jaar

Mijn vriend is 28

;)

6. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    :idea: lonny. Ik wil denk ik niet weten wat je buren allemaal vannacht gedaan hebben. Maar ik zou ze terug pakken door hetzelfde te doen maar dan drie keer zo hard. Je hebt vandaag in ieder geval een uur langer de tijd om bij te komen

Hoi hoi KwiePark.

Nou je wilt het niet weten. Ze waren (2buurjongens) keihard countrynummer aan het zingen :) :) Ik vind een countrynummer op zijn tijd best leuk. Maar dit was niet te harden. Toen kregen ze ruzie, moeders dr bij... Nou dan wil je niet weten wat er dan wordt gezegt. :x Die moeder wordt me toch uitgescholden! Maar ja , ze is zelf ook niet zo een lievertje. Ik heb al verschillende meldingen gedaan bij de politie. Ze zijn ook al langs geweest daar. Maar ze willen niet echt luisteren zeg maar. Het zijn echt de SJONNIES van de buurt. :thumbdown: En daar wonen wij natuurlijk weer naast. :( En we wonen hier nog maar een paar maanden, dus verhuizen gaan we nog niet. Verder heb ik al verschillende opnames van hun gemaakt, met mijn mobieltje. ;) Dus als ik nog ff wat langer wacht. Heb ik genoeg om weer een goede melding te maken.

:D

knuffs

en veel succes deze ronde!

7. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    @ Tiger, welcom to the club er zijn er genoeg die niet helemaal weten waar ze thuis horen :) dus dat geeft niets :)

@Sterre82, nog gefeliciteerd met je verjaardag :) en doe mij maar een toastje kip kerrie :) lekker :)

@Kwiepark, speciaal voor jou, nog wat emmers HCG, there is more where that came from ;)

@Klein Chrisje, het zegt echt niets hoor dat je niets voelt, het is namelijk zo dat het zwangerschapshormoon HCG alle symptomen veroorzaakt, ik ben niet zwanger maar ik heb wel het hcg gehalte van iemand die 6/7 weken zwanger is en ik voel ook helemaal niets op een af en toe wat gespannen borsten na. En ik heb toen ik zwanger was ook helemaal niets gemerkt, die maanden dat ik het niet was had ik meer kwaaltjes :)

8. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi,

ik ga zo alle berichtjes lezen. maar ik wilde eerste even wat vertellen.
    afgelopen vrijdag heb ik een klein beetje bloed verloren.
    was de hele dag met mijn oma opstap geweest en 's avonds zat er een beetje in me onderbroek.
    schrok eerst wel erg want heb nog nooit tussen tijdse bloedingen gehad.
    maar later realiseerde ik me dat het wel eens een innesteling kon zijn.
    hoewel volgens de caculator pas maandag een innesteling zou plaats vinden.
    het zou natuurlijk best wel kunnen dat me eitje gewoon wat eerder is geweest.

nu lijkt 4 november nog verder weg. want dat zou ik pas kunnen testen.
    vind het allemaal wel heel spannend.
    van manlief moet ik de hoop niet te hoog houden want hij heeft zou iets van had kan altidj niet zo zijn.
    maar eerlijk is eerlijk hij vind het zelf ook nu wel spannend zegt hij.
    wilde dat het nu al zo ver was dat ik kon testen.

zo heb me verhaal even gedaan. dan kan ik nu rustig jullie berichtjes lezen.
    liefs gyino

9. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Hallo allemaal, dit is compleet nieuw voor mij, maar het is leuk om te lezen wat de ervaringen van anderen zijn...
    wij zijn al een paar maanden geleden gestopt met de pil en deze maand heel bewust op het juiste moment 'geklust' en heb dus op 1 november mijn NOD (volgens mij).. kan bijna niet wachten...

10. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ow meiden ik moet het even kwijt! Eindelijk een positieve ovutest op dag 21! Wat duurde dat lang zeg! Gisteren goed geklust, nu nog maar even een paar daagjes volhouden he.. Of zou het voldoende zijn?

Liefs!

11. Saskia28

Saskia28 Lid

2 sep 2008
    29
    0
    0
    Hai hai,

Zou iemand mij op de roze motor willen zetten voor 16 november? :D

@Sterre82: nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    @Gyino: duimen, duimen, duimen!
    @Diem: welkom! Ik vind het vooral erg prettig dat je met andere meiden die in het zelfde schuitje zitten anoniem kunt kletsen en je ei kwijt kunt (hopelijk letterlijk en figuurlijk!).

groetjes Saskia

12. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ik zit nu lekker op mijn werk :( Vnd het helemaal niet leuk, ben blij dat het vreselijk weer is, anders had ik het nog erger gevonden!

Ik voel me niet anders dan anders, ben ook bang dat het deze maand wéér niet raak is. Ik hoop natuurlijk van wel en mijn pendels zeggen ook van wel dus ik blijf duimen [-o< bidden en probeer op dit forum zoveel mogelijk HCG op te vangen! Maar mijn mannetje wil niet altijd klussen.... heeft het idee dat ik het maar om één ding doe en dat vind hij niet romantisch meer. Zucht.... mannen. Een jaar geleden kon het hem niet vaak genoeg.

Zo ik ben mijn verhaaltje ook even kwijt.
    Lees vanavond nog wel ff bij denk ik :D Ligt eraan hoe druk het wordt op mijn werk.

kus, Kat

13. Saskia28

Saskia28 Lid

2 sep 2008
    29
    0
    0
    gefeliciteerd! Nu duimen dat je iendelijk op roze mag!
    In principe ben je maar tot 12 uur na je eisprong vruchtbaar, dus zou het voldoende moeten zijn. Maar goed extra klussen kan natuurlijk geen kwaad...... ;)

14. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    @ gyino Ik hoop heel hard met je mee dat het idd innestelingsbloed was. Ik lees heel vaak hier dat je je niet teveel vast moet houden aan de calculator. Dus het kan best dat je ei wat eerder was.

@ diem Welkom op het forum! Hopelijk heb je er wat aan.

@ pioen Gelukkig een ei! Ik zou als ik jou was gewoon nog even door klussen. Baad het niet dan schaadt het ook niet. ;)

@ Lonny oh ik weet precies hoe je je voelt met je buren. Ik ben gelukkig net verhuisd naar een rustige flat, maar hiervoor kon ik van alle kanten van de buren meegenieten. Zingen, gillen, huilende babies. Echt om gek van te worden. Ik las trouwens ergens dat de nummer 1 reden dat mensen verhuizen het overlast van de buren is. Hopelijk wordt er snel wat aan jouw buren gedaan.

15. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Thnx meiden, we klussen nog gewoon een paar dagen door!
    Ow wat ben ik blij, ik dacht dat ik echt geen ei zou krijgen deze maand.
    Maar daar is ie dan toch... Jippie :D
    Sorry hoor maar moest het even kwijt :D

Iedereen een fijne zondag!

16. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    mijn vriend komt uit Tiel, druk hier met de tielse

groetjes

17. black daliya

black daliya Actief lid

15 mei 2008
    103
    0
    0
    huismoeder
    almelo
    hai meiden,

kom net terug uit frankrijk een week vissen
    we hebben daar goed geklust....hihihi

nou hopen dat het goed is gelukt..

groetjes

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@ brotherhood. Tuurlijk mag je hCG komen halen als ik wel heb en jij niet! Ik heb mijn emmertje gevuld, nu maar hopen dat het nog even goed blijft! Ben je gespannen voor morgen?

@katjak en knippy. Ik zat precies hetzelfde te bedenken. Wat voor werk doe je, als je op zaterdag (en ook zondagavond) moet werken. Ik dacht aan café of restaurant of verpleging. Maar ja.... dan wordt internetten lastiger leek mij. Maar blijkt wel te kunnen :D
    Ik kan mij voorstellen dat je dan even van de afdeling af gaat, als je zwanger bent. Kan volgens mij best heftig zijn zo af en toe.

@springmuis. Gelukkig vind je ons nog wel aardig. Zou toch lastig zijn... November moet nog beginnen ;)

@shamaria. kom er bij, we schikken wel wat in! Welkom hier!

@ Toetje77, zijn de croissants al op? het is al laat, dat wel...

@ lonny. Fijn, die buurtjes van jou! Countrymuziek moet je niet bij gaan knokken! Hopelijk kan je vannacht beter slapen...

@ tigger. Welkom hier!

@ sterre82. Nog gefeliciteerd! Lekker hapjes gaan er altijd wel in hier hoor! Heb je een beetje brie? Of filet americain? Nu het nog mag :) klusze deze week!

@ Kwiepark. Ik ben helemaal fan van jutte's manier! helemaal goed! Kan nu hele verhalen vertellen ;)
    ik woon in de buurt van Haarlem, kom van de zuid hollandse eilanden. Ik ben 28.
    Geen Phil. Hum... Gabriella Cilmi? Of Amy Macdonald? Of Novastar? Misschien daar wat van. Leuk he. Denken wij dat jij zomaar kunt zingen :)
    Ik heb acaï gegoogled. Moet het açai zijn? Het schijnt een wereldproduct te zijn, helemaal geweldig! Doe mij maar een bakkie! 8)
    Disneyfilms zijn zo leuk! Net als de parken!! Helemaal geweldig! [​IMG]

@alies05 welkom op de motor! Wat minder plek dan in een plane... maar wel gezellig!

@xxsuuzxx wil je hier komen verder strijken? Er ligt genoeg!

@ pioen. Jeeh! Een ei! Goh... wat kan een mens tevreden zijn met de raarste dingen he?!

Zo ladies. Zelf niets te melden... net de stad in geweest, want het zou koopzondag zijn volgens mij moeder. NIET DUS. Stonden we daar in de zeikregen... gatsie. Andere stad gezocht, met koopzondag en een koopzondag is natuurlijk niet gelukt als je niets koopt. Dus maar een winterjas gekocht. Nu maar hopen dat ie niet al te lang meer past.
    Ik heb een buikpijn vandaag. Niet leuk meer! Jakkes bah.

Ik ga de hond uit laten! In de zeikregen... alweer...

19. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Bedankt voor alle verwelkomingen (is dat een woord?)
    @saskia ik vind het inderdaad prettig om anoniem ervaringen te kunnen uitwisselen en het openlijk over bepaalde dingen te hebben, omdat wij het inderdaad ook aan niemand vertelt hebben nog... ik denk wel dat veel mensen het enigszins van ons verwachten... (we zijn nu ruim een jaar getrouwd en iedereen weet dat we beiden een sterke kinderwens hebben)

Ik vind het allemaal erg spannend.. Mijn man en ik zijn nog maar net begonnen, maar ik ben soms erg bang dat we geen kinderen kunnen krijgen, dat zou ik echt vreselijk vinden!
    Mijn NOD komt dichterbij, ik dacht gister en eergister echt dat er iets aan de hand was, ik was superchagerijnig (zo heb ik me nog nooit gevoeld) en mega moe, maar ja je gaat nu ook op alles letten.. Als het deze keer niet lukt gaat mijn man ook stoppen met roken, want dat verminderd de vruchtbaarheid.. Soms denk ik echt dat het niet voor ons is weggelegd (en dat komt niet door veel mislukte pogingen, maar meer door een voorgevoel..) zijn er meer mensen die dit hebben?
    Vinden jullie het prettig om de ovulatietesten te doen? Wij willen eigenlijk voorlopig alles zo gewoon mogelijk houden, dus niet al te gepland klussen enz. maar als ik al jullie verhalen lees heb ik het idee dat het wel verstandig is? Nou een heel verhaal... ga nog eens alles van jullie teruglezen...

20. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    @Moor de bosvruchten thee was heerlijk (alleen een beetje koud zo 24 uur later :D).

@Mammie Patricia thanks voor de HCG, hopelijk werkt het!

@Brotherhood jij hebt inderdaad een hoop HCG te vergeven, ik ren hier met emmers!

@all over het reageren: ik open gewoon altijd een kladblokje op de pc en typ daar steeds een reactie in. Dan kan ik het tussendoor ook nog opslaan als ik ff niet meer verder kan lezen.

@Shamaria welkom!

@Lonny leuk zulke buren :(.

@Sterre82 nog gefeliciteerd!

@Kwiepark oh Chocolat, prachtig! Oh enne Haarlem, 27 jaar.

@xxsuuzxx o jij had het helemaal zwaar vanochtend! Hier ook helaas niet kunnen profiteren van het extra uurtje. De laatste dagen is zoontje lief steeds om 6.30 uur wakker en vanochtend was het dus 6 uur :(. Snel een flessie gegeven en weer terug in bed gelegd en nog ff kunnen slapen gelukkig maar toch slaap je dan niet meer zo goed.

@Pioen wat fijn dat je een positieve ovu hebt gehad! Spannend!

@Diem welkom!

Oh nog 8 dagen...pfff. Ik wil me ook niet te veel richten op wat ik in mijn lichaam voel want dan ben ik echt bang dat mezelf valse hoop ga geven.

Nou nu ff flesjes en dergelijke inpakken want we gaan zo naar vrienden om daar lekker te eten.

Deel Deze Pagina