@kwiepark: je vroeg of we er wel eens over in zitten of manlief wel een goede vader is? ja ene keer wel andere keer niet. mijn mannetje doet aan world of warcraft een online pc game. nu het herfstvakantie is geweest heeft hij er de meeste tijd achter gezeten van 's ochtends dat hij het bed uit komt tot 's avonds dat we er weer in gingen. maar als ik hem dan bij vrienden zie die wel kids hebben hoe geweldig hij er mee omgaat. en als ik dan vraag hoe het straks moet als we een kind hebben snap hij ook wel dat hij er niet alle dagen achter kan zitten. wel geeft hij eerlijk toe dat hij minder met babies heeft dam met bv kleuters. nou goed dat mag dan. @maaryje84 en andere met zelfde soort verhaal: je had het er over dat je vriend niet wilde klussen tijdens je eitje. ik heb afgelopen maandag ook wel een beetje ruzie gehad met me mannetje hier om hoor. hij hield heel erg de boot af en zei hel de tijd straks of morgen. maar als ik het liet rusten en de dag er na een beetje begon had hij weer geen zin of hij deed net als of in ieder geval. heb hem toen gevraagd of hij wel kids wilde want als dat zo aou zijnd at ik nu direct naar de ha ging om de pil te halen maar dat er dan ook nooit meer kids zoude komen. want het doet ook geestelijk wat met me om 2 weken te wachten en in spanning te zitten en dan weer een teleurstelling te moeten door gaan. en dat het in die week ook niet altijd is omdat me eitje er aan zit te komen maar dat ik dat wel in me achter hoofd had je. heb toen ook uit gelegt dat mijn eitje misschien maar 4 a 6 uur leeft ( weet niet direct of het waar is mar daar keek hij wel even van op) en dat het gewoon niet van zelf sprekend is dat alles goed gaat. hij begreep het wel maar vertelde dat hij het ook soms lastig vind. ach na die "ruzie"hebben we heelrijk goed maak sex gehad en nu maar hopen dat dat druppels bloed een goede voorbode waren jeempie zie net ergens dat 4 november een drukke dag is. nu maar hope dat er veel roze mogen. @kwiepark: ik maak wel een mooi quiltje voor het wacht bankje. kunnen we er lekker onderkruipen als het wat koud en regenachtig word. als iemand dan nog een potkacheltje heeft kunnen we een vuurtje maaken en kastanjes poffen. mmm ik heb trouwens ook nog wat pompoensoep over dus die kan dan ookw eer warm gemaakt worden. @daisy28: ja ook hier moet er veel verbouwd worden. onze slaapkamer gaat naar zolder, die erst opgeknapt moet worden. dan gaat de studeerkamer naar de oude slaap kamer. en de oude studeerkamer word dan in 2je gedeelt om er 2 kamertjes van te maken. hoop gedoe en misschien maar 8 maanden de tijd om alels te doen. o lieve help jeempie pas bij pagina 49. @sterre82 wat kap van je dat je al een paar dagen bent gestopt. heb al eens mijn mennig vertelt op het forum volgens mij in sep. dus laat me er nu niet over uit. maar vind iedereen zeer knap en dapper dat ze het lukt. rook trouwnes zelf niet ook nooit gedaan. @ brotherhood: tjee wat spannend allemaal. hopelijk is het geen bbz. heb je in okt. niet echt gevolg maar tja wie weet. heel veel sterkte aankomende week. @naliey: gefeliciteerd met de geboorte van je gup. alles goed met moeder en kind weet even nietmeer wie. maar de rede dat er zoveel op 4 november hun nod hebben is omdat de dag is van de positieve testen. zou gewoonw eg geen andere verklaring er voor weten. zo op pagina 54 geblevn. nu even eten dan ga ik straks wel weer verder. heb schiet al op. hihi
@Sterre82 van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Misschien vier je je verjaardag volgend jaar wel met een baby/zwanger, leuk vooruitzicht he. Hebben jullie dat niet steeds met feestdagen/andere bijzondere dagen? Ik denk steeds: misschien is dit mijn laatste verjaardag zonder kindjes en vorig jaar dacht ik: misschien is dit wel onze laatste kerst met z'n tweetjes. Ook al duurt het langer dan verwacht, ik kan die gedachten gewoon niet laten @KwiePark. Leuk toch om wat meer van elkaar elkaar te weten te komen. Ik kom oorspronkelijk uit Limburg, maar ben voor werk naar Brabant verhuisd en omdat mijn man voor zijn werk dichtbij moet wonen zijn we 3 jaar geleden in helmond gaan wonen. Maar als we ooit de kans krijgen zou ik heel graag weer terug naar Limburg willen omdat daar toch al je familie en de meeste vrienden wonen. Oh ja, en ik ben 31 jaar, maar voel me nog 20 hoor @Gyino, spannend hoor. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om te wachten, succes @katjak79, het is eigenlijk nooit voorgekomen dat mijn man niet wil, maar nu de afgelopen maanden toch wel een paar keer. Ik was ook bang dat dat was omdat het nu teveel moeten was voor hem. Daarom heb ik het anders aangepakt, subtieler. Ik doe nu vaker alsof ik niet wil en laat hem de eerste stap zetten (wel eerst heel subtiel verleiden, anders gebeurd er nog niks ). Dan heeft hij het idee dat jullie klussen omdat hij dat wil en is het geen moeten meer. Misschien helpt dit? @diem: ik herken die angst wel een beetje hoor. Toen wij nog niet zo lang bezig waren maakte ik me ook al zorgen of wij echt ooit een keer zwanger zouden raken, maar dat schoof ik steeds aan de kant omdat het niet realistisch was om al zo te denken terwijl daar geen reden voor was. Nu begin ik wel weer onzekerder te worden, maar dat komt omdat het nu toch wel lang gaat duren. Maar wat betreft ovutesten en timen ed: ik denk dat je moet kijken wat voor jullie het prettigste is. Als het te lang gaat duren kun je altijd nog gericht gaan klussen, eventueel met ovutesten of temperaturen. Ikzelf ben van mening dat als het kan zonder testen ed dat dat voor jullie beiden prettiger is. Maar je moet je er wel prettig bij voelen. Even een vraagje tussendoor. Hoe zetten jullie die stukjes quote van verschillende mensen in 1 berichtje? Zo, weer een heel verhaal. Ik ga maar eens koken. Allemaal een fijne avond. Groetjes Toetje
Maar jullie hebben dan zo'n kadertje eromheen staan, dat lukt toch niet met gewoon knippen en plakken?
@ gyino: hey...ik zie dat we op de zelfde dag mogen testen! mijn NOD is ook 4 november.... ik zou zo graag positief testen...lijkt me zo mooi om het met oud en nieuw aan mijn ouders te vertellen! Nou, meid...ik weet niet of ik ik het wachten nog lang volhoed...maar doe mijn best...heb expres al geen testen gekocht...wordt je ook niet zo verleid.... al denk ik wel dat ik rond de 31 al eens voorzichtig ga testen...koop toch altijd die 2 voor Ā5,00 van Kruitvat...en 4 dagen voor NOD kan schijnbaar..... Ik wens jou en je mannetje veel sterkte toe tijdens deze eeuwig lijkende week... groetjes Christa, mv Thobias 10-8-07
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy & Loel & MiaMel 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje 12: Frownupsidedown & annettevl & mystiklady 13: Suzie80 & Spriet & Klingel 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan 17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Moontje & Miekiepluis 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 24: 25: morgenzon 26: Dragonfly & conijn 27: NourElHouda 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Springmuis 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki 17 november - Nicole84 - Puzzcat24 22 November - wendyvanliemde 130 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Thanks saskie, ja ik ben ook benieuwd. We gaan het mee maken.. @ Kwiepark: Ik ben 27.. ehm herstel 28 sinds vorige week... En kom uit Deventer. @xxsuuzxx, hier was Emma gewoon 0700 uur oude tijd wakker, maar dat was dus 0600 nieuwe tijd. Even wennen dus.. Nu proberen in het nieuwe ritme te krijgen. Leuk hoor, die klok.. Pffff @Brotherhood, dank je wel.. Ik vind het alleen al weer leuk om mee te kletsen. Met Emma ook vanaf het moment dat we besloten om aan kindjes te beginnen hier gekletst. Toen een hele tijd niet meer, veel te druk met die kleine... En soms weet je ook niet meer wat je moet vertellen. HEb nog wel contact met mama's uit dezelfde maand, maar minder actief. Dus nu weer in het NOD... Altijd weer spannend.. @Gyino, spannend hoor! @Diem, welkom. Spannend! @Pioen, wowie ook al spannend! Nou succes dan maar! @Moor, thanks! @Diem, volgens mij is dat een welbekende angst.. Ik zou inderdaad proberen niet al te geforceerd er mee bezig te zijn. Maar weetje als je eenmaal die beslissing hebt genomne, dan is het gevoel ook vaak: dan wil het NU gelijk. Volkomen normale reactie. Alleen nu is het aan jezelf om te proberen zo normaal mogelijk te blijven doen. Moeilijk. Succes. In theorie staat er een jaar voor, pas dan zou je je echt zorgen kunnen maken.. Zeggen ze.. Succes! @degene die het wil lezen.. Ik open een nieuwe pagina om te reageren en wissel dus tussen de ene pagina en de andere om te lezen en te reageren.. Geplaatst: Zo Okt 26, 2008 6:46 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- @kwiepark: je vroeg of we er wel eens over in zitten of manlief wel een goede vader is? ja ene keer wel andere keer niet. mijn mannetje doet aan world of warcraft een online pc game. nu het herfstvakantie is geweest heeft hij er de meeste tijd achter gezeten van 's ochtends dat hij het bed uit komt tot 's avonds dat we er weer in gingen. maar als ik hem dan bij vrienden zie die wel kids hebben hoe geweldig hij er mee omgaat. en als ik dan vraag hoe het straks moet als we een kind hebben snap hij ook wel dat hij er niet alle dagen achter kan zitten. wel geeft hij eerlijk toe dat hij minder met babies heeft dam met bv kleuters. nou goed dat mag dan. @toetje77, rechts bovenin ierde bericht staat "quote" als je daar op klikt krijg je een nieuw bericht. als je meerder wil quoten in een bericht. Open je bijvoorbeeld een nieuwe pagina, klik je in het bericht wat je wil quoten op "quote" en kopieer je het bericht wat dan in het nieuwe scherm verschijnt. En die plak je in je bericht waar je alles in hebt staan... Nou, zo.. ik probeer er een beetje in te komen. Ik zal niet vaak zulke krantjes chrijven, veel te druk. Maar probeer zo een beetje iedereen te leren kennen en te herkennen vooral. Allemaal super veel succes. Ik kijk nog even mee aan de zijlijn...
Zo dames, wat een verhalen. Ik leef allemaal met jullie mee, maar ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik niet overal op reageer. O ja, ik ben 29 jaar en kom uit Heusden :-D Fijne avond allemaal!
Even een vraagje. Ik heb tot nu toe nog nooit een positieve ovulatietest gehad, maar nu had ik er vrijdag een en zaterdag was hij weer negatief. Omdat mijn temp nog niet gestegen was heb ik vandaag weer getest en had ik opeens weer een positieve test. Hoe kan dat, eerst positief, dan negatief en dan weer positief? Ik weet niet meer zo goed hoe ik dat moet interpreteren, iemand van jullie ooit gehad? Groetjes Toetje
Wij wonen hier net een paar maanden, dus we balen enorm! Maar er is ff niks aan te doen. Ik denk dat we hier nog minimaal nog een jaar blijven zitten. Ik hoop dan, dat die 2 buurjongens in ieder geval zijn verhuist. Die worden smorgens vroeg om 5 uur gewekt. En op wat voor manier... echt waar, 10 keer achter elkaar schreeuwt ze naar die jongens dat ze moeten opstaan. En luisteren ze dan niet.. dan zet ze bij allebij de tv's boven op 20 ofzo. Ik wordt letterlijk mijn bed uit geschreeuwt en geboinkt. Van mij mogen ze echt hun biezen pakken.
@ Guyino: Mijn man speelt dat ook. Ik word er soms helemaal gek van. Hij staat 's morgens op en het eerste wat hij doet is zijn computer aanzetten. Terwijl hij dat spelletje speelt, hoort hij niets! Je mag nog 10 keer vragen om de vuilbakken buiten te zetten! Hij hoort het niet, en je kan het uiteindelijk zelf doen. Ik heb wel al meer dan eens gewoon zijn computer uitgetrokken omdat hij niet luisterde Hij ziet alleszins het vaderschap volledig zitten, maar ik denk dat hij stiekem hoopt dat er een kleuter uit me komt
Het zijn een stelletje ASOOOOO's die buren van me. Zitten hier ook in de verkeerde buurt. Ik slaap trouwens standaard al met een kussen op mijn hoofd. Mijn zoon slaap gelukkig aan de kant van de andere(rustige) buren. Het weer zit inderdaad niet echt mee vandaag, ben ook de hele dag binnen gebleven. En hondjes moeten ook met nat weer naar buiten heelaas Je moet maar zo denken, dat beesie vind het net zo erg om in dat weer te lopen. Sterkte met je buikpijn. En Succes met je winterjas! knufffsss
Allemachtig wat gaat de tijd / dagen toch langzaam. Ik merk hoe dichter bij NOD, ik zelf steeds ongeduldiger wordt. Nog 6 dagen wachten. Alle 4 de pendels geven aan okt. zwanger en in november een pos. test. Lijkt me helemaal geweldig. Ik hou me er niet te veel aan vast, maar ja hoop doet leven. gr. Angelea
Zo dan, das heftig. Ik kan me voorstellen dat je enorm baalt. Sommige mensen denken echt niet aan anderen. En dan nog wel 5 uur 's ochtends. @ Toetje77 Sorry ik heb geen ervaring met ovutesten. Dus kan je niet helpen. Al lijkt het me wel vreemd dat hij 2x positief is. Ik zou zeggen gewoon veel klussen deze dagen, dan zit je vast wel goed. Ik wens jullie alvast een fijne nacht en werkse voor degene die morgen weer aan de slag moeten, ik zelf ook weer na een week vakantie.
Hoi allemaal, Heel even een vraagje vanuit Tilburg. Als je heel kort ongi bent, kan het dan zijn dat je eitje ook weer eerder komt? Ik heb namelijk weer ovulatie-testen gedaan en zit nu op dag 8 en heb nu al 2 streepjes en die had ik vorige ronde pas op dag 16. Heb ze even naast elkaar gelegt. Heb ook steken net als vorige keer rond de eisprong. Daarom ben ik gaan testen. Zou het dus kunnen als je bijna niet ongi bent geworden dat je eitje ook eerder komt. Ik ben onregelmatig dus het zou ook kunnen dat ik gewoon weer een korte cyclus heb. Als ik in deze dagen een eisprong zou hebben zou ik zo rond een cylus van 26 a 27 dagen uit komen. Ik hoor graag jullie mening. Ik ben weer weg want ik heb een kaakonsteking van een kies trekken dus ben er daaom niet veel. Ik wens iedereen veel succes. Groetjes ps. heb ook een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, had zo m`n twijfels of ik toch zwanger was, maar dus toch niet zwanger.