@ xxSuusxx: Ik heb op de MAVO gezeten en woonde in de buurt van hellas. @ Lonny : Dat is vervelend van die buren naast je Hoop dat ze er snel iets aan kunnen doen. @ Gyino: Ik duim voor je mee dat het een innsteling was laten die dagen nu maar snel voorbij vliegen. Is voor mij ook beter hoe te eerder kan ik zelf ook testen @ Diem : welkom en hoop dat het snel raak is. @ Pioen : Mooi dat je goed geklust hebt rond je ei nu hopen dat het raak is. @Katjak79: Wat vervelend toch zo'n man die niet wil Je wilt toch samen zwanger worden Nou dan moet hij er ook watvoor doen. Hoop dat je een goede dag hebt gehad op je werk. @hanneke78: ook weer iemand uit tiel gezellig hoor. @black daliya: waar vissen al niet goed voor is hopelijk mag je op roze deze maand. @klein chrisje , angelea: heel veel strekte de laatste dagen en als je test hopelijk positief. en natuurlijk ook alle andere wachters. wendyvanliemde: Ik heb helaas daar geen antwoord op maar je ei kan volgens mij nog wel eens verschillen op welke dag hij komt maar 8 dagen vind ik wel erg veel Zo wat een verhaal zeg maar ik ben weer bij. Hier verder weinig te beleven zit op de wachtbank en op dit moment gaat dat nog goed.hopen dat ik die 12 dagen vol kan houden.
Vorige ronde had je je 2de streepje pas op dag 16 zeg je en nu al op dag 8 dat is 8 dagen verschil vind ik best veel maar ik weet niet of dat ook kan Misschien wel want er zijn ook dames met een lange cyclus die de ene keer laat hebben en de andere keer gewoon op tijd. Dat bedoelde ik met lang Met een cuclus van 24 dagen zal dat best moeten kunnen dan.
Ja ik test nu gewoon nog even door en ben erg benieuwd. Ik vind het zelf ook heel raar hoor. Misschien weet ik wat meer over enkele dagen. In ieder geval toch bedankt voor het meedenken. Heb wel voor de zekerheid geklust. Je weet maar nooit.
Hoiii Dit is mijn eerste ronde om zwanger te worden (van de derde). Mijn NOD is 5 nov. Heb zelf een regelmatige cyclus van ongeveer 28 dagen, dus ik ben benieuwd of het raak is. Alleen dat wachten.... zoooo langzaam.. En heb zelf toch echt geen geduld.. haha. Groetjes, Mandy
Dat vind ik een goede instelling ik zeg ook baad het niet schaad het niet lekker door klussen en ik probeer mee te denken maar of je er ook echt iets aan hebt
met de kleine (kleintjes zijn er namelijk meer nu haha) gaat alles goed... we weten alleen niet wie de moeder is want er zijn er 6 zw... en ze zijn nog steeds allemaal zwanger haha... gr nathalie
@Tigger Mijn vriend heeft wow ongeveer 2 jaar gespeelt,en heeft nu een andere passie Spore... Hij is net zo afwezig als wat, en ja ik zit soms ook te denken als ons kindje nou aandacht wil van mijn vriend zal hij het wel opmerken? Het is toch wat?
@toetje: Hihihi ik heb toevallig gisteren die "tactiek" geprobeert. En het lukte! Ik deed net of ik geen zin had, maar ging wel met mijn kont tegen hem aanliggen (ik weet dat ie daar zin van krijgt) Enne.. ik heb dat ook met verjaardagen en feestdagen, vakanties enzo... dat ik denk: misschien is dit de laatste keer met z'n tweetjes. liefs, Kat
Goed zo, gooi je vrouwelijke charmes in de strijd en zet die man maar aan het werk! Nu hopen dat hij het niet door krijgt als je dat vaker doet. Mijn man leek het een beetje door te krijgen dus heb ik die tactiek ook wel eens gedaan in mijn onvruchtbare periode. Als je dat af en toe ook buiten je vruchtbare periode om doet valt het minder op Oh wat ben ik slecht manipulatief he Maar ja, alles voor het goede doel he. Groetjes Toetje
Dit is onze eerste ronde voor de 1e .... Ben sinds het weekend EINDELIJK niet meer ongi... dus we hebben al beetje kunnen oefenen .... en dan volgende week onze eerste serieuze keer... vind het ook wel beetje spannend... dat ik binnekort maybe een positieve test in mn handen heb, maar dat went wel .... Zoals ik zie nog geen roze dames hier, maar we zitten nog in oktober... nog genoeg hoop toch! Heel veel suc6 iedereen! incl. myself xxx
Hey, hier nog een passagier voor de roze motor voor 8 november. Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & DrewB 9: misslizzy & Loel & MiaMel 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje 12: Frownupsidedown & annettevl & mystiklady 13: Suzie80 & Spriet & Klingel 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan 17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Moontje & Miekiepluis 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 24: 25: morgenzon 26: Dragonfly & conijn 27: NourElHouda 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Springmuis 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki 17 november - Nicole84 - Puzzcat24 22 November - wendyvanliemde 131 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar ik doe graag mee met dit lijstje. Heb alleen een erg onregelmatige cyclus en weet dus pas sinds een paar dagen mijn NOD. Korte introductie van mezelf: 28 jaar, woonachtig in Breda, werkzaam in Rotterdam en getrouwd. Liefs!
Suus, dat went inderdaad wel, die gedachte. Nog een weekje, en dat weten we de eerste uitslagen al. Spannend hoor! Succes iedereen!
hallo allemaal, een welkom voor de nieuwe mensen en veel lieve groeten aan de rest. wij hebben een druk weekend achter de rug en gaan weer een erg drukke week tegemoet. Erg leuk maar ik weet niet hoe ik alles geregeld moet krijgen. Heb waarschijnlijk ook weinig tijd om hier te zijn maar dat is misschien wel goed voor me. moet weer aan het werk...........
Kan iemand mij veranderen van 6 november naar 25 november? Ik heb de vorige maand namelijk een miskraam gehad en ik wist niet hoe me cyclus zou zijn en wanneer ik weer voor het eerst ongesteld zou worden. Nou dat was dus afgelopen vrijdag! Precies 29 dagen na mijn miskraam. Afgelopen maand dus rustig aan gedaan. Ik wilde mijn lichaam even rust geven. Hopelijk hebben we deze maans wel geluk!
hallo meiden, jeetje wat is er ontzettend veel gekletst, ik vind het wel knap dat sommige het zo precies bij kunnen houden en dan ook op veel reageren. weet nie of ik dat kan maar zal het eens gaan proberen. ik zit op het wachtbankje en ik merk dat ik het deze maand heel vervelend vind, wat duurt die 2 weken toch ontzettend langggggggggggg bah bah ik ben vandaag lekker vrij mijn zoontje is vandaag thuis want de kindjes hebben studiedag. vind het wel even lekker ik heb niet zo'n zin om te gaan werken, ik momenteel niet lekker in mijn velletje, te veel aan mijn hoofd op het moment. komt wel weer goed maar leuk is anders. en het weer werkt ook niet echt mee. de gedachte om heerlijk in bed te kruipen en de dekens over mij heen te trekken is vaak aanwezig. toch erg fijn dat je hier even je hart kunt luchten. groetjes daisy