NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]

Passagierslijst NOD november

motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976
    6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel & MiaMel, Jaleesa
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & annettevl & mystiklady
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey & Moontje & Miekiepluis
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria
    23: klusser1980 & Emma21 & Alies05
    24:
    25: morgenzon
    26: Dragonfly & conijn
    27: NourElHouda
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

131 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

2. ipad

ipad Niet meer actief

ik heb dat ook met mjn vriend...ik moet zeggen dat het de laatste tijd beter gaan...mijn zoontje is bijna 15 maand...
    maar in het begin stak hij elke keer als hij wilde computeren de kleine in bed...moe of niet moe...deur dicht en muziek hard..
    de ene keer ging hij dan slapen, maar gebeurde ook dat ik thuis kwam en mijn zoon helemaal overstuur in zijn bedje aantrof...waarop hij zei...ja...ik heb hem niet gehoord hoor...d8 dat hij sliep!

oohhh ik kon hem wel...%$#@&^!
    maar nu mijn zoontje wat ouder is, aandacht OP-EIST! moet hij wel met hem spelen en kan hij gaan computeren als hij even slaapt...(op de normale tijden...)
    Ik heb hem duidelijk gezegt dat hij enkel en alleen kon computeren als de kleine slaapt....en die slaapt 2 x per dag zo'n 1-en half á 2 uur...dus tijd zat...! en als ik merkte dat hij mijn zoon "verwaarloosd" achterlaat in de box beneden! terwijl hij boven zit achter de pc dat ik dan die tering computer in de fik stak!

en ik geloof dat het duidelijk was....
    hij gaat nu achter de pc als hij slaapt...

nu moet ik hem zover krijgen dat hij eens een stukje gaat fietsen/ wandelen met hem...als ik s weekends werk...want hij zit een heel weekend binnen met hem....

3. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Ik heb nog geen kinderen, maar het lijkt me heel vermoeiend als je je partner ook nog eens in dit soort dingen moet opvoeden en sturen. Daarom heb je toch een partner? Om dingen samen te doen, maar ook dingen van elkaar uit handen te nemen...?

4. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!

Nog een paar dagen en dan is het alweer november!
    Vinden jullie het ook zo ongezellig dat het al zo vroeg donker is?

Mijn vriend zou eigenlijk een week weg zijn,maar kwam onverwachts gister thuis. Wat erg fijn was ivm vruchtbare dagen. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was maar vanochtend was mijn temp 37,0 en gister 36,8. We hebben gisteren nog even goed geklust,dus ik hoop dat het raak is!

Fijne maandag nog!

5. goede middag dames!

Ik vind het zo heerlijk gezellig dat het al zo vroeg donker is...
    lekker samen met me mannetje tv kijken bij kaarslicht... me dochtertje lekker zien rondhuppelen in der pyjama en pantoffels!
    Heerlijk.... dan ben ik echt een heeeeel tevrede mama!

Hopen dat mijn tevredenheid wordt beloond binnenkort!
    Alleen deze ronde niet want dat is helemaal mis gegaan :cry:
    Dus NOD December.... nog even en ik kom er aan en die ronde wordt het RAAK!
    Ik voel het gewoon ;)

Nou meiden wens jullie nog een hele fijne WEEK toe!
    Dikke Knuffel

6. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    goede morgen dames!

@ knippie Denk dat dat nog even gaat duren voordat er iets gaat gebeuren met ze. Succes met wachten! ik ben zelf ook aan het wachten en het duurt zo lang ;)

@ Mandy: Welkom En succes met het maken van een 3e kindje! :D Jouw NOD is ook 5 nov zie ik. Spannend!

@ SuuuS: Heel erg veel hoop. En Superveeeeeelll ROZE deze ronde! :) :)

@ daisy28: Mijn jongen heeft vandaag ook studiedag :D Wel lekker zo een extra dagje :D Fijn he..dat je hier altijd je hart luchten als je dat wilt. Ik vind het echt ideaal!

@klein chrisje: Jeetje meid. Mijn vent heeft inderdaad dezelfde kuren gehad. Echt walgelijk vond ik het. Gelijk de kop ingedrukt! We zijn er zelfs door uitelkaar geweest.
    Dus ik heb het zekere voor het onzekere genomen. Ik ben nu gewoon thuis als huismiepmoeder.
    :) en mijn vent is aan het werk. Dus de zorg in huis is aan mij en het financiele gedeelte is voor hem. De taken zijn goed verdeeld zo vind ik. En het gaat prima zo. :D IK zou ook niet anders meer willen.

Mijn vent Fietsen? Doet ie nooit. Tenzij er een motortje onder zit.
    :)

@ Alle meiden hier!
    Heel veel succes allemaal deze ronde!

en ALLEMAAAL!

ROZE ROZE ROZE ROZE ROZE!!!!

Knuffsss

Lonny

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

jeetje mina lonny zijn jullie zelfs f uit elkaar geweest omdat hij net goed voor jullie kindje zorgde
    wat vreselijk zeg.
    Je kiest er samen voor dus moet je er ook samen voor zorgen.
    Hoop niet dat dat bij ons zal gaan gebeuren.

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

OMG dat is juist wat ik denk hoe mijn vriend gaat doen...
    Nu ben ik helemaal over mijn toeren...
    Hij is TE nuchter denkt dat alles op zijn plek zal vallen,en hij hoort ook bepaalde dingen niet...
    Snoopy en Stippie zijn ziek en ik zei al een paar dagen geleden dat ze wat mankeerden...
    Hij zegt:"valt mee is niks aan de hand..."
    En maar computeren....
    Nu blijkt dat ik gelijk had en ze alle 2 waarschijnlijk niesziekte hebben...
    Hoe moet dat als ons kindje dan ziek word en hij is een dagje alleen thuis...
    "Ohh heeft te gek gespeelt" (koorts)
    "Ohh huilen hoort erbij" (oorontsteking)
    Bleegh word even helemaal vreemd hoor...

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

klein chrisje... sjonge jonge zeg!
    Ik vind dat nog al wat... of juist niet wat....
    Ik hoop dat je er wat verantwoordelijkheid in krijgt bij die jongen...

Ik bedoel hier in de buurt is er een meisje van 15 die een kind heeft gekregen. Papa was nog maar 14 en tja.... dat die kinderen in eens verantwoordelijkheids gevoel moeten leren OK maar dit....

Maar je bent al goed bezig met je opvoedcursus ;)

10. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hoi meiden,

Kan iemand mij op de lijst zetten?
    Mijn NOD is 13 november.
    Bedankt.

11. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik ben blij dat mijn ventje bijna niet computert...
    alleen als hij weer een liedje wil maken en dat is niet vaak.
    ik daarin tegen zit er vaker achter maar dat zal dan wel veranderen als we een kleine hebben.
    ik heb gezien hoe mijn ventje doet als ons neefje of nichtje hier is en dan zit ik helemaal te glunderen en met een gedachten dat wordt een goede vader.
    hij houd ook heel erg veel van fietsen en wandelen dus dat komt ook goed.
    het enige wat vervelend is is dat hij alles uit wil stellen...zijn spullen opruimen bv...(niet dat ik geen rommel maak maar ruim mijn spulletjes daarna wel op) maar ik denk dat hij dat wel verandert als het zover is...

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej Hallo allemaal!

@Knippy: Ja dat is een goede tip! dank je!

@Moor: haha ja ik zou wat beter dingen moeten onthouden haha :)

@all:
    Gister gezellig naar Walibi gegaan met halloween! vond het toch best eng hahaha!
    Mijn ei heeft zichzelf nog niet laten zien! had vrijdag hoge temp (36.9) zaterdag alweer gezakt naar 36.7 gister nog meer gezakt naar 36.4 en vandaag nog meer gezakt naar 36.3...GRRRRRRRR :evil:

liefs springmuis!

13. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Dag Meiden!

Ook voor ons is het de eerste ronde, mijn NOD moet ook rond 6 NOV zijn..
    Ik heb waarschijnlijk al een eisprong gehad..afgelopen donderdag..gepaard met krampen en steekjes..en ( sorry ) vruchtbaarslijm ( denk ik ) ...vrijdag onwijze krampen en steken gehad en trok helemaal door naar mn onderrug..kon ook vrijdag zijn dat ik een eisprong heb gehad..We hebben igg wel donderdag geklust.
    Maar ik verwacht niks..zou wel echt een wonder zijn wil het in 1 keer raak zijn.
    Heb nu iig wel last van krampjes..steekjes..en zere tepels..maar ik weet als geen ander dat je lichaam je goed voor de gek kan houden.
    Meiden, succes allemaal...
    Btw..wie heeft er nog meer allemaal al een eisprong gehad afgelopen week..en wie ervaart her en der ook rare dingetjes?

14. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    @moor...hmm als je het niet erg vindt pas ik voor je uitnodiging om te komen strijken, was al trots op mezelf dat ik mijn berg weg had :)

@mamad, tja ik was er ook niet echt blij mee zo vroeg. Vandaag werd ze pas om 7.20 wakker, dus het gaat goed! Dat is het enige waar ik enigzins tegenop zie bij een 2e, dat nachtwerk pff...Maar ook dat gaat weer over zullen we maar zeggen.

@daisy, knuffel voor jou!

@klein chrisje, lijkt me niet makkelijk voor je...Heb je niet het gevoel dat er veel op jouw schouders terechtkomt? Ik lees hier dat meer meiden dit meemaken of 'bang' zijn dit mee te gaan maken...Jammer zeg, wat er al eerder gezegd is juist dit iets van jullie samen. Kan me voorstellen dat het pijn doet en het je boos maakt.

@alle nieuwkomers welkom, en dat het snel raak mag zijn!

@springmuis, leuk zeg Walibi! Ik hou dr ook wel van. Balen dat je je ei nog niet gevonden hebt. Zie dat jullie al lang bezig zijn...Hou de moed dr in!

Las eerder dat iemand liters vruchtbaar slijm had, nou hier begint het ook te komen. Ook al iets krampen in mijn buik. Denk dat mijn banner niet klopt, zal hem veranderen na mijn ei. Wat wil je ook met zo'n lekkere cyclus...Ben benieuwd wat deze ronde gaat doen. We hebben gister iig de aftrap gehad van deze klusweek! Hopen dat het raak is...

Wie o wie wordt de eerste zwangere van november...Spannend, misschien eind van de week al wel wat roze hier!

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @suuz: Ja echt flink balen! het klussen zwakt ook een beetje af..word toch echt wel vermoeiend..gister na 4 dagen pas weer gedaan..
    Jaa walibi is echt leuk! het regende wel heel veel maargoed dat mag de pret niet drukken! en om 6 uur begon de halloween met al die scare zones met zombie's enzo waar je dan doorheen moest lopen en dan komen die zombies achter je aan en mannen met kettingzagen brrr haha owja en freddy kruger met die mesvingers eng eng eng haha!
    en omdat het donker is en je geen hand voor ogen ziet door de rookmachines zie je dus niet dat er iemand naar je toe rent om je bang te maken..maar heb wel lekker geslapen 8) :)
    Jij succes met je klusweek he! hopen dat je deze maand op roze kan!

liefs springmuis die een veelste lang bericht heeft getypt over walibi :evil:

16. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Nee, ik vind dat juist gezellig. Heerlijk op de bank een filmpje kijken met de kaarsjes aan en een kopje thee. Op zo'n moment heb ik zoiets van: laat die winter maar komen!

Jeetje, dat is niet niks. Gelukkig hebben jullie het zo op kunnen lossen. Wij zullen allebei blijven werken, maar ik wel wat minder dan mijn man. Mijn man is ook iemand die alles en iedereen om zich heen vergeet als hij achter die computer zit. Daar hebben we nu ook regelmatig onenigheid over. Hij bedoeld het niet verkeerd, maar ik denk dat hij het probleem niet zo ziet. Helaas kunnen wij het niet zo regelen dat ik helemaal stop met werken, maar als de mogelijkheid er ooit zou zijn zou ik me geen moment bedenken. Nu komt het over alsof mijn man geen goede vader zou zijn, maar dat valt reuze mee hoor. Hij zou het ook leuk vinden te spelen met kinderen, hij is zelfs heel leuk met kinderen, veel spontaner dan ik, net alsof hij zelf weer kleuter is :). Zolang hij maar niet achter die computer kruipt komt alles goed :)
    Verder weet ik bij voorbaat al dat het meeste op mijn schouders neer zal komen omdat mijn man zijn werk het niet toelaat parttime te werken. Hij werkt ook 4 dagen in de week van half 9 's ochtends tot half 9 's avonds en de vrijdag tot half 6, dus is hij veel minder thuis dan ik. Dus als het even mogelijk is wil ik als het zover is nog een dagje minder werken.

Jee, weer een lang bericht getypt, oeps, zal me de volgende keer inhouden :oops:

Groetjes Toetje

17. Gogirlh83

Gogirlh83 Nieuw lid

18 okt 2008
    3
    0
    0
    Groningen

18. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Hoi...ik kom me "helaas" hier melden.
    Vandaag mijn ongie gekregen. We hadden zulke goede hoop. Maar helaas. Wil iemand mij op de lijst zetten op 29 november. Bedankt.
    Op naar de 5e ronde clomid....

19. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    goede middag dames,

ik vind het heerlijk als het buiten weer vroeg donker is
    lekker met mijn dekentje op de bank, kaarsjes aan
    kopje thee erbij en dan heerlijk tegen mijn man aanhangen.

@mandy welkom welkom

mijn man is niet zo van de pc gelukkig, we hebben wel een
    playstation maar het is niet alsof ie elke dag tot s'nachts erachter zit.
    toen we net verhuisd waren en we nog volop aan het klussen waren
    hebben papa en zoon samen een muurtje eruit
    gesloopt dat vond de kleine helemaal geweldig,
    en in de zomer hebben samen gezellig hout op gestookt en zaten samen naar het vuur te kijken
    dat was heerlijk om te zien hoe die 2 samen bezig waren
    en dan blijf ik bewust lekker binnen, omdat papa veel werkt is het belangrijk dat
    de tijd die ze samen door brengen dat is goed voor de band tussen die 2.
    kinderen worden zo snel groot en ik denk dat papa's veel mislopen, en dan zijn die momenten
    dat ze dingen samen doen erg belangrijk.

wij zien soms wel bij andere koppels die we kennen dat
    de vader niet zijn deel doet en mama het grotedeels
    alleen doet, en dat wekt bij ons beide veel irritatie's op
    en dan zeggen als we thuis zijn ook altijd "zo dus niet"
    je kiest samen voor kinderen,
    ik ben in begin jaren van mijn zoontje een alleenstaande moeder geweest
    en ik heb echt zo iets van die tijd is geweest daar ben ik goed door heen gekomen en zou het zo weer kunnen doen maar mijn man wist waar ie aan begon
    ( wij kennen elkaar vanaf middelbare school)
    dus dan kies je ervoor om samen een kind verder op te voeden en als er dan eentje bij komt waar je
    dan samen voor gekozen hebt, dan moet je het ook samen doen.
    en ja tuurlijk hij werkt en ik part-time maar omdat ik meer tijd heb wil niet zeggen dat
    alles op mij neer moet komen. en gelukkig hebben we daar goede afspraken over en zitten we op 1 lijn.
    je doet het SAMEN.

groetjes
    daisy

20. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Jaaaahooooeeeeeeeeeeee! Ik had vanmorgen erg veel dik slijm bij het afvegen en vlak daarna riep mijn mannetje dat ie wilde dat ik nog even bij hem kwam "liggen"

:D :D :D

Joepppiiieeeee, hoop zo dat het raak is!

Deel Deze Pagina