NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hallo,

Mag ik ook erbij? Ik ben vandaag ongesteld geworden.. Mijn nieuwe Nod is dus 24 november!

Liefs Anita

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    balen zeg mama van youri...Je pendels staan er wel goed voor. Succes voor jou!

Wat een heerlijk ventje zeg...

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke1983
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976
    6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel & MiaMel, Jaleesa
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & annettevl & mystiklady
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan & ikkuh22
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey & Moontje & Miekiepluis
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria
    23: klusser1980 & Emma21 & Alies05
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon
    26: Dragonfly & conijn
    27: NourElHouda
    28:
    29: winnie pooh
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

140 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Mama van Youri ik heb je erbij gezet!

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Suuz, bedankt voor het compliment :D het is echt een lekker menneke :D en idd veel pendels voor november! Er is nog hoop haha.

Springmuis, bedankt voor het toevoegen aan de lijst!

5. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi meiden,

@ gyino Joh wat erg dat je veel pijn hebt, ik hoop voor je dat het snel over gaat. Ik snap ook wel dat je niet zou kunnen wachten tot oud en nieuw. Ik heb zelf het idee, mits het raak is, om het met de kerst te vertellen. Wij gaan ook iedere dag bij een van de ouders eten.

@ mama van youri Veel succes in deze ronde. Ik zal voor je duimen.

@ alle nieuwe Welkom op het forum.

Hier weet ik nog niet precies wat ik ga doen met werken als er een kindje is. Ik werk nu fulltime net als mijn vriend. Mijn vriend heeft al gezegd dat hij dan een dag vrij wil nemen. Voor de rest van de week zal hij misschien niet thuis zijn ivm met de lange afstand tot zijn werk. Hij zit intern op de kazerne. Het liefst zou ik 2 dagen werken als dit lukt qua financien. Maar ja eerst maar wachten tot het raak is.

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik wil het liefst nog een chiwuawua...maar daar is het hier ook te vol voor...
    we zijn wel opzoek naar een groter huissie...

ik heb een sollicitatiegesprek bij de tnt post...
    het is mss niet echt een goed baantje maar ik kan beter voorlopig een baan nemen waar ik geen collega's om me nek heb hangen..
    levert alleen maar problemen op.
    maar goed beter iets dan niets...

knuf naliey

7. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Zoooooo .... en dan hebben ze het erover dat ik flink kan kletsen. Ik heb er net bijna tien minuten overgedaan om helemaal bijgelezen te zijn.

Voor deze keer houd ik het ook kort. Ik ben moe! Vandaag een vergadering gehad en ik vind dat altijd slopend. Continu dat geleur over wat wel goed gaat en wat niet en iedereen maar afschuiven op een ander. Blij dat het avond is en ik straks mijn mijn voetjes op de bank, kaarsjes aan, thee erbij naar Csi kan kijken. Heerlijk!

Vraagje aan allemaal; Hebben jullie ook van die pijnlijke, harde ( :oops: :oops: ) tepels nu? Ik word er gek van. Het is ook niet zo erg dat ik het helemaal niet kan hebben, maar wel zodanig dat mijn gezicht even betrekt als iets of iemand ( :oops: ) er langs gaat.

* KwiePark mijmert verder. Volgende week is mijn NOD al. Spannend. *

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo
    Jeetje wat is er weer veel geklets de afgelopen 2 dagen. heb moeite om het allemaal te onthouden :)
    Ik heb de afgelopen dagen een boller buikje gekregen en een paar groeiende (o)(o). Verder alleen wat steken in mijn buik...maar misschien komt het ook wel omdat ik zo loop te hoesten....buikspieren...
    verder is het afwachten...
    Wat leuk dat de huisdieren ook ter sprake komen. Zelf heb ik een berner sennen pup! geweldig alleen worden ze snel groot!

Greoetjes Inkerbell

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Aaaah een berner sennen! die zijn zoooooo leuk!
    er loopt er ook 1 bij ons in de buurt en die is inderdaad nu ook heel erg groot!
    ik zelf heb het tegen over gestelde....een chihuahua :)
    wil hem zo graag even laten zien! hij is zo leuk ;)...maarja dan ben ik niet meer anoniem :(

10. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dat is zeker leuk dat de huisdieren ook ter sprake komen, die horen er toch ook bij het ;) . Wij hebben zelf een jack russel pup van bijna 4 maanden. Ik ben zelf best wel zenuwachtig voor volgende week of ik wel of niet zwanger ben, maar ja maak me er aan de andere kant ook weer niet druk om. Ik heb toch genoeg afleiding van mijn kinderen en alles wat er omheen gebeurt. Ik heb als hobby countrylinedansen en dat is best leuk om te doen. Ik ben zelf heel erg blij dat ik een nieuwe start mag maken na een verschrikkelijk moeilijke tijd na de scheiding en het accepteren van de perikelen rond mijn kinderen. Mijn oudste heeft namelijk autisme met een lichte verstandelijke beperking en nu beginnen de problemen bij mijn jongste ook maar die zal het niet zo erg hebben als bij mijn oudste. Ik rol er wel weer doorheen en probeer te genieten van de dingen die er zijn dus dat komt wel goed. Ik heb toch eerst een gesprek met de verloskundige gehad voordat ik definitief aan een zwangerschap zou beginnen en die vond het geen probleem. Ik ben best wel sterk en ik red het wel.

Groetjes Daphne

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

pff... pittig, een of twee kinderen met autisme en verst. beperking! maar je komt heel positief over dus dat komt wel goed :D

totaal geen last van mijn tepels hier, alleen nog steeds dat trek gevoel in mijn bm.. doet gewoon echt pijn! hoop maar dat dat een goed teken is..

12. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    het is inderdaad wel pittig maar als je goede begeleiding en hulp hebt is er goed mee te leven.. je moet alleen weten hoe je ermee om moet gaan juist... ik blijf wel positief nu.. heb wel een behoorlijk dip meegemaakt maar daar ben ik toch weer uit gekomen juist... ik kijk nu weer vooruit en probeer te genieten van de dingen die er zijn en dat komt zeker wel goed...

ik heb wel een apart gevoel in mijn borsten en een gespannen gevoel onder in mijn buik en loop de wc plat.. maar ja heb ik ook wel als ik ongi moet worden.. ik wacht het in spanning af allemaal!

groetjes Daphne

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo

@springmuis: Ja berner sennen zijn zo leuk en lief. Dan is een chiuwawa..? wel een heel verschil idd maar ook leuk hoor....

@Daffie fijn voor je dat je er weer voor mag gaan. Autisme is ook niet niks heb er veel respect voor. Werk er zelf ook mee namelijk.

Ja had net een misselijkheidsaanval joh! :confused: Vanuit het niets, luchte wel op haha....maar e bolle buik blijft. Las net bij het nod oktober forum dat er dames waren die voor hun NOD hadden gestes. Hebbenjullie hier ervaring mee? Maakt het wat uit en is het betrouwbaar. Daar lijkt het wel zo te zijn

groetjes

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oeps sorry maar ik begrijp een zinnetje niet echt :oops: ben beetje blond hiihihi om deze gaat het:

liefs springmuis :oops:

15. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke1983
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976
    6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel & MiaMel, Jaleesa
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & annettevl & mystiklady
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan & ikkuh22
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey & Moontje & Miekiepluis
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma
    23: klusser1980 & Emma21 & Alies05
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon
    26: Dragonfly & conijn
    27: NourElHouda
    28:
    29: winnie pooh
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

24 November
    - burningkarma

141 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Dat hondje van je..weet niet hoe je het schrijft......ook blond maar dan geverfd haha :) Maar het zijn wel schattige honden hoor! vergeleken bij die van mij is het een muisje.....

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Zah net dat je chihuahua schreef!

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hahaha owjeej ik bedoelde niet dat je het verkeerd schreef hoor! :confused:
    meer de vraag van dan is een? hahaha ach wat maakt het ook uit :p

Ja het is echt een muisje! hij is kleiner dan onze poezen :D :)

Hoeveel maanden is jouw hond nu?
    Die van ons bijna 7 maanden
    en onze andere rasloze hond is 6 jaar :p

Liefs springmuis

19. ipad

ipad Niet meer actief

ja...mijn vriend is ook net voor kerst jarig...20 dec...
    ik drink bijna nooit alcohol en zeker de afgelopen 2 jaren al niet...ivm zwangerschap en borstvoeding...mijn zoontje is nu bijna 15 maand en krijgt nog 3 soms wel 4 x per dag borstvoeding...en dus drink ik nog steeds geen alcoholische dranken...ik weet dat je wel wat mag drinken...maar heb er gewoon geen zin in...

ik voel ook vanalles in mijn lichaam...maar ik weet ook dat mijn lichaam me enorm voor de gek kan houden...als je maar denkt zwanger te zijn...he...tja...idd nog 8 lange dagen wachten....heb vandaag kruitvat testen gehaald...en in mijn nachtkastje gelegt...want als ik ze op de wc leg...lijken ze me wel te roepen! 2x 2 van 5 euro...dus moest ik me echt niet kunnen inhouden...kan ik nog wel even door met 4 testen....hihi

allee...succes met wachten....grrrr....en tot schrijfs...

groetjes christa, mv Thobias 10-8-07

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haha ja snap hem bedoelde ermee met dat? of ik het goed schreef.... het is n moeilijk word voor zn klein hondje....
    Die van mij is 12 weken..... och het was z'n schattig pluizebolletje en nu wordt het al een grote beer hoor.... Blijft een aardigheid die beestjes

Zit je ook al in afwachting van je NOD? Vind het nu wel lang hoor....

Deel Deze Pagina