Hallo meiden Naliey gefeliciteerd met je baan! Hopelijk zal deze je goed bevallen. Leuk dat er hier zo gekletst wordt over de huisdieren Alies05 wat een geweldig veulentje heb je. Heb zel een welsh arabier gehad. Gekregen als veulen en gereden tot z1! Helaas rijd ik niet meer. Catje ik had begrepen als je temp stijgt dat dan je ei er ook aan zit te komen...durf het niet met zekerheid te zeggen. Misschien moet je het eens googelen ofzo? Ik ben zelf pas met de 2e ronde bezig na de 3e ronde als ik dan nog niet zwanger ben ga ik ook met ovu testen starten....... Groetjes Inkerbell
Hey Inkerbell Na de eisprong stijgt de temperatuur,dus mijn ei is wel al geweest. Ik heb dus in de week van mij ei, 4 x geklust , dus ik hoop dat 1x daarvan raak is geweest.
4 keer klussen moet zeker genoeg, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ik hoop dat het gelukt is en je temp lekker hoog blijft!
thnx allemaal..., het enige nadeel is, is dat ik nu echt ontslag moet nemen... heb 1 mnd opzegtermijn...en nog 1 week recht op vakantie... maar ik kan ze echt niet meer onder ogen komen... hooguit ontslag tekenen maar verder niet.. hopelijk zeggen ze hier ook dat ik gelijk weg mag net als bij zeeman... ach we zien wel...
Ik vind het toch wel lastig, mn eerste maand zonder pil..... weet natuurlijk helemaal niet hoelang mn cyclus word en wanneer ik uberhaupt mn eisprong heb.... Waaraan kan ik een eisprong herkennen?!? Of voelen jullie die nooit?!? @ Naliey... gefeliciteerd met je nieuwe baan... weer een last van je schouder..
thnx meid..., ik voel (sinds ik een maansteen en etos zwanger pillen gebruik) wel mijn eisprong... ik kan niet precies uitleggen wat ik voel... daarvoor heb ik t nog nooit gevoeld... succes meid knuf naliey
Ik voel mijn eisprong eigenlijk altijd. Weet dat ie eraan zit te komen door 'het slijm', en voel krampen in mijn buik. Soms echt heftig, is niet echt prettig. Ik voel het vaak links onderin. Duurt soms wel een dag of 2. Vorige maand was het 4 uur echt pijnlijk en daarna ineens over...
als je net gestopt bent met de pil is het natuurlijk afwachten wanneer je ongesteld wordt. Die dagen kan je dan wel aanhouden als graadmeter voor je volgende cyclus. Al is het dan niet gezegd dat je dan weer rond dezelfde tijd ongesteld wordt. Sommige vrouwen voelen wanneer hun eisprong is, anderen merken dat aan de afscheiding die ze hebben (wit, slijmerig = vruchtbaar slijm), anderen temperaturen of gebruiken ovulatietests. het is allemaal zo verschillend. Ikzelf hou bij hoelang mijn cycli zijn, wanneer ik afscheiding heb, wanneer bruinverlies en natuurlijk mijn ongesteldheid. Ik ga nu proberen om om de dag te klussen (grrr, wat een stom woord) en dan zie ik wel. Ik zit nu in mijn 7e periode en ga nu ook beginnen met ovulatietests. Maar dat is meer omdat mijn cycli zo verschillen van elkaar en ik dus moeilijk kan bepalen wanneer mijn eisprong is. Je merkt wel, het is best een ingewikkelde kwestie. Probeer zoveel mogelijk informatie op te doen op deze site en dan filter je vanzelf wel wat van toepassing is op jezelf. (Veel) geduld hebben en ontspannen. Heel veel succes met alles, hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Gr. Daan
Waarom ben je gestopt met rijden? Onze haflinger heeft een kwart arabierbloed in zich. Wij rijden niet zoveel meer op hem. Moeten we eigenlijk wel, maar het schiet er wat bij in.
Goedenmiddag allemaal, Ik had gisteren gezegd dat ik een jackrussel heb, maar ben helemaal vergeten te vertellen dat ik ook twee cavia's heb. Soms kan het best zwaar zijn als je kinderen autisme hebben, maar ben blij met de goede begeleiding en ik kom er wel dat weet ik zeker. Vanochtend ben ik met mijn vriendin en haar man meegeweest voor haar eerste echo en het was echt geweldig. Ze is nu 8 wk en 3dg zwanger, was best een leuke ervaring eigenlijk. De vrouw die de echo kende ik zelfs, zij heeft in de verloskundigenpraktijk gewerkt waar ik voor controle liep van mijn dochters. Ik zei zo doe Louise ( zo heet de verloskundige die beide bevallingen heeft gedaan) maar de groetjes van mij, maar kreeg een harde klap in mijn gezicht toen ik te horen kreeg dat zij al twee maanden in coma ligt na een zwaar ongeval. Pfff moest wel ff slikken hoor, had zo'n geweldige band met haar maar ja is niks aan te doen, that's life! Verder gaat het wel goed in elk geval. Voel me goed. Vanmorgen nog maar even dansen geoefend en me lekker even kunnen ontspannen. Ik ben wel erg benieuwd wat volgende week gaat brengen. Naliey ik wilde je nog feliciteren met je nieuwe baan en nu maar hopen dat je huidige werkgever je laat gaan. Ik wens je heel veel succes en sterkte met alles. Alies heb ff de foto's bekeken van je veulentje, wat een lieverd. Ik ga maar weer even wat doen op deze sombere natte dag. groetjes Daphne
Hallo @alies05 Ja ben gestopt omdat ik het een beetje zat was en mijn pony verkocht werd. Is naar duitsland gegaan, was een hengst,pittige kerel was het. Heb daarna nog bij iemand een aantal Friezen gereden maar op een gegeven moment ben ik er mee gestopt. Het kriebelt alleen nog met het mooie weer. Misschien krijgen we wel een kleine die een pony wil haha.... We heben de ruimte. Ik geniet nu van mijn pup en onze kat.... @Catje86 is het na de eisprong. Zie je maar weer, ik zit er ook niet in nog. Heb me voorgenomen dat als het na ronde 3 nog niet raak is ga ik ook ovu testen doen. Hopelijk hoeft dat niet. Maar al dat klussen bij jullie moet toch voldoende zijn? Ik ga voor je duimen. Oja wat heeft die pendel onder je banner voor betekenis? @suuus Ja bij iedereen is het verschillend met het voelen an de eisprong. ik voel hem altijd heel duidelijk. Ik heb rechts in mijn buik altijd een pijn, lijkt net of ik mijn buikspier heb gescheurd. Het steekt ook.....Misschien helpt je dit? De ene voelt het rechts de ander links. Ik wen sje iig veel suc6... groetjes
ik voel mijn ei soms wel, soms niet. deze cyclus deed ie echt pijn en was ik blij toen het over was. heb ook de foto's van het veulentje bekeken, wat een droppie! wij gaan morgen bij een koophuis kijken, spotgoedkoop (149,5) maar de makelaar vertelde al heel pesterig dat er al kijkers waren morgen en dat wij wel meekonden... grrrr.... kan daar echt niet tegen! en het idee alleen al weer in de stress te moeten zitten met 2e bezichtigingen en bouwkeuringen word ik helemaal gek van! ik wil gewoon een huurhuis maar ja, die groeien nu eenmaal niet aan de bomen...
Zal dan wel moeilijk geweest zijn om hem weg te doen? Ik zou het tenminste moeilijk kunnen. Kans is nu al groot dat we het veulentje houden, omdat ze nu al zo'n mak knuffeldoosje is. Als het een hengst zou zijn geweest zou het wat makkelijker geweest zijn i.v.m dat die op den duur toch echt bij de moeder weg moet, omdat ie anders zijn moeder zal dekken. En de boel scheiden is ook niet te doen bij ons. We hadden 21 juni j.l. onze shetlanderhengst van 5 jaar in moeten laten slapen. Die was voor een hengst aardig mak in gedrag. Hij had koliek en helaas heeft hulp niet meer kunnen baten. De beslissing om hem dan ook in te laten slapen was dan ook best zwaar. Maar omdat onze haflinger altijd een shetlander gewend was als maatje hadden we toch besloten een nieuwe shetlander erbij te nemen. Maar dit keer wilde ik graag een merrie, want 1 keer in mijn leven een (pas) geboren veulentje mee maken leek me echt super.
Ja je zou toch denk van wel,ahja nog even geduld! Die pendel, tja, in zwanger worden was een topic over geloof jij in een naald aan een touwtje, en daar heb ik me laten pendelen. Daar kwam uit dat ik in december zwanger zou zijn van een meisje.Maarja, ik kan natuurlkijk ook deze maand zwanger worden en dan ben ik hopelijk in december nog steeds zwanger, haha!
ladies, je moet er misschien technischer voor zijn dan je vent maar: http://www.nu.nl/news/1810729/10/Stroomstoring_zorgt_voor_geboortegolf.html mijn vent is vreselijk niet technisch, die krijgt er nog geen stop ingedraaid... die heeft het dan vast niet door dat ik de boel gesabotteerd heb 8)
hoi meiden, jeetje wat is hier weer veel gekletst. even 8 bladzijdes bijlezen en te gelijken tijd schrijven @mama van youri succes in deze ronde. Voor alle nieuwe welkom welkom wij hebben 1 katter en hij is zo'n beetje de koning hier in huis en daar hoeft geen ander huisdier meer bij tekomen want dat zou hij niet accepteren, hij is echt een knuffelbeestje en ligt vaker bij mijn man dan bij mij en we hebben een hoop vissen. @daffie1977 dat is een behoorlijk opgave kinderen met een beperking, mijn zoontje heeft ook verschilden beperking en dat is flink aanpoten maar je komt zeker over als een sterkte vrouw dus dat komt wel goed. @inkerbell ik had vanochtend een behoorlijke steek links onder in mijn buik, mocht ik zwanger zijn deze maand dan zou mijn innestelings dag morgen/donderdag zijn? nog even afwachten ik heb verders nergens last van. @moosje25 oooo jaaaa echt wel ik ken dat gevoel wel, ik ben eigen met mijn eigen al aan het bekoksstoven dat ik best wel op maandag kan testen hahaha ik vind het erg spannend deze maand, maar dat is ook omdat we extra gevreeem hebben en omdat manlief steeds meer mee bezig is. maar ik moet even geduld hebben en mij eigen bezig houden en ik wil ook weet niet te vroeg testen want dan zul je net zien dat ie dan nog negatief is omdat er te weining zwangerschaphormoon in de urine zit. komt goed nog even volhouden.. ik heb overigs wel al 3 testjes liggen @suus je moet je eigen inderdaad ook neit gaan gaan maken ik let verders zelf ook niet op eventueel slijm verandering of verandering in mijn (.)(.) maar ik weet wel altijd goed wanner ik mijn eisprong ga krijgen omdat daar 3dagen van pijn aan vast zit. @naliey succes met je sollicitatie gesprek. komt vast goed. ik ben overig 8 bladzijdes aan het bijlezen en ondertussen komt het berichtje langs dat je aangenomen bent, gefeliciteerddddd. @suuus ik heb altijd 3 dagen pijn onderin mijn buik waarschijnlijk zijn het gewoon mijn eierstokjes eerste dag links dan rechts dat kan ook andersom zijn, maar ieder geval dag 3 is helemaal heftig ook onderin mega pijn en dan is het weg als ik op dag 3 de ergste pijn heb en daarna de pijn weg is dan heb ik mijn eisprong gehad. mijn moeder had het ook altijd zo erg vroeger, die voelde het ook altijd precies. @suuz zo voel ik mijn eisprong ook en dat het dan weg is is denk ik gewoon dat je dan je eisprong hebt gehad en het klopt ook met de ovulatietesten die ik doe dag 2 hebik dan een positieve test. o en vrijen is dan met die pijn ook niet echt geweldig maar ja je moet er iets voor over hebben. jieppieeee ik ben weer bijgelezen pppfff wat kletsen we allemaal veel zeg maar wel gezellig hier op dit forum. ik ga even een lekker bakkie thee maken voor mij eigen en straks moet ik naar school voor een rapportbespreking. tot later... groetjes daisy
heel erg bedankt... wel erg dat je dat in eens te horen heb gekregen dat ze in coma ligt. wordt je op de hoogte gehouden... in ieder geval veel succes en veel plezier met dansen...
Aaaahhh wat lief! Gefeliciteerd! En zo snel al, hopelijk is je huidige werk ook geen probleem, succes. Over paardrijden: ik heb ook paardgereden en zou graag weer beginnen, maar vind die lessem op een manege niks meer, is teveel achter elkaar aanhobbelen. Misschien is priveles dan een betere optie. Ik hoop in de toekomst ooit mijn eigen paard te hebben, maar dat zal wel bij dromen alleen blijven ben ik bang. haha, dat was ook meteen mijn eerste reactie toen ik dat hoorde op het nieuws. Heb manlief maar gezegd dat ik ook best stroomstoring wil